دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آموزش بافت آفریقایی به صورت تصویری و مرحله به مرحله

  • ندا خوشرو
  • ۲۸ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

بافت مو یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها است بافت مو ها انواع متفاوتی دارند که یکی از آن ها بافت آفریقایی است. در ادامه این مطلب آموزش بافت آفریقایی را به صورت مرحله به مرحله مشاهده خواهید کرد.

مدل بافت مو تیغ ماهی و آفریقایی از جمله مدل های بافت مو هستند که نیازمند مهارات و تمرین می باشند. اگر شما تمایل دارید که مو های خود را به صورت آفریقایی ببافید تا پایان این مطلب آموزشی برای بافت آفریقایی همراه ما باشید.

شما بعد از این که مهارت کافی را در بافت مو آفریقایی کسب کردید می توانید مو های خود را به صورت مدل دار بافت بزنید. بافت آفریقایی را می توانید به شکل مستطیلی بر روی سر و یا به شکل فرق زیگزاگ باریک و یا فرق های اریب انجام دهید. در این مطلب نحوه انجام بافت مو آفریقایی را ملاحظه خواهید کرد.

African hair plait training (6)

آموزش بافت آفریقایی و مدل های بافت مو آفریقایی

ابتدا مو را از وسط به دو قسمت تقسیم کنید خط فرق سر باید از وسط مو های شما بگذارد به موازات فرق وسط مو هایتان از سمت چپ و یا راست فرق دیگری را باز کنید با این کار یک مستطیل باریک را از جلوی سر تا انتهای سر خود ایجاد کرده اید. هرچه مستطیل ها باریک تر باشند بافت موی جذاب تری را خواهید داشت.

مدل بافت مو

برای اینکه مو های طرفین سر با مو های جدا شده تداخل پیدا نکنند می توانید دو طرف مستطیل ایجاد شده را با کمک کلیپس های مخصوص بافت ثابت نگه دارید. ردیف های ایجاد شده بافت آفریقایی باید صاف باشند. مربعی کوچک را از جلوی مستطیل جدا کنید و مربع را به سه دسته تقسیم کنید و یک بافت ساده بر روی موهای خود بزنید.

مدل بافت آفریقاییآموزش بافت آفریقایی
در مرحله بعدی بافت آفریقایی رج باریکی از مو را از زیر بافت ساده بردارید و به رشته وسط اضافه کنید و دوباره یک بافت ساده بزنید. دوباره رج دیگری را از مو بردارید و به لایه وسط اضافه کنید و دوباره یک بافت ساده بزنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که به مرکز سر و انتهای مستطیل برسید. وقتی که به انتهای مستطیل رسیدید می توانید قسمت بلندی مو هایتان را به طور کامل ببافید و انتهای بافت موی خود را با کش ببندید. آفریقایی ها انتهای مستطیل را تا گردن می بافند شما هم می توانید این کار را انجام دهید و یا مو های پشت خود را به شکل افشان رها کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

آموزش بافت مو آفریقاییآموزش بافت مو آفریقاییمدل بافت مو زنانه

بعد از این که بافت مستطیل خاتمه یافت از سمت راست و یا چپ این بافت فرقی را تا مرکز سرتان باز کنید و دوباره از جلوی مستطیل شروع به بافتن مو هایتان کنید و مو های دور تا دور سر خود را با فرق هایی که ایجاد کرده اید ببافید. می توانید به جای مستطیلی که ایجاد کرده اید فرقی زیگزاگ باز کنید و موهایتان را ببافید و یا به شکل فرق اریب موها را بافت مو آفریقایی بزنید.

مدل و آموزش بافت آفریقاییمدل بافت مو

نکاتی برای مراقب از بافت موی آفریقایی

بافت مو آفریقایی از انواع بافت موهای دائمی است و اگر شما از موهای بافته شده خود مراقبت کنید می توانید این مدل بافت را به مدت طولانی روی موهایتان نگه دارید. برای مراقبت از بافت مو آفریقایی می توانید از انواع روش های زیر استفاده کنید.

مدل بافت مو آفریقایی

۱. در زمان بافتن موها باید گره ها را به صورت محکم و سفت ببندید زیرا گره های شل به زودی باز می شوند.

۲. اگر دارای موهایی فر هستید بهتر است قبل از بافتن موهایتان آن ها را سشوار نمایید.

۳. برای شستن موهای بافته شده از شامپویی که با آب رقیق شده است استفاده کنید.

بافت موی دخترانه آفریقایی

۴. حتی الامکان اجازه دهید موها بعد از شسته شدن خودشان خشک شوند همچنین می توانید برای خشک شدن موها از کلاه حوله ای استفاده نمایید.

۵. آب داغ باعث می شود تا موها وز شوند از این رو در هنگام آبکشی موها از آب داغ استفاده نکنید.

۶. برای خشک کردن موها حوله را روی آن ها نکشید زیرا بافت ها باز می شوند همچنین استفاده از سشوار برای خشک کردن موها نیز توصیه نمی شود.

آموزش بافت موی آفریقایی

در این بخش طریقه بافت آفریقایی و مدل هایی از این بافت را مشاهده کردید که امیدواریم با این مطلب آموزشی بتوانبد نحوه بافت آفریقایی را به طور کامل یاد بگیرید. برای مشاهده انواع آموزش ها و مدل های بافت به بخش بافت مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *