دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل تونیک دخترانه با طرح های اسپرت و مجلسی

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

تونیک یکی از انواع لباس های زنانه و دخترانه است که شما می توانید این مدل لباس را در مجالس و مهمانی ها نیز بپوشید. در این مطلب جدیدترین انواع مدل تونیک دخترانه مجلسی و اسپرت را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

تونیک ها در انواع مدل های زیبا و شیک و طرح های بلند و کوتاه موجود هستند و شما می توانید بنا بر فرم اندام خود انواع این مدل ها را برای خریدن انتخاب کنید. در این مطلب انواع مدل تونیک های دخترانه جدید را مشاهده خواهید کرد.

 اگر شما برای مهمانی ها و مجالس کوچک به دنبال مدل های اسپرت و مجلسی تونیک  هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا با جدید ترین مدل های اسپرت و مجلسی تونیک آشنا شوید.

مدل تونیک دخترانه مجلسی شیک

مدل تونیک های مجلسی را می توانید با انواع ساپورت های رنگی و یا مشکی بپوشید برای این که جذابیت مدل تونیک شما بیشتر شود و شیک پوش تر به نظر برسید بهتر است که از انواع مدل کفش پاشنه بلند مجلسی استفاده کنید.

تونیک مشکی و کرم دخترانه تونیک حریر دخترانه انواع مدل تونیک حریر مدل تونیک زیبا

تونیک ها با جنس پارچه های متنوع وجود دارند که مدل تونیک حریر یکی از این مدل ها است پارچه حریر پارچه ابریشمی نازکی است که در دوخت انواع بلوز حریر و مانتو حریر و لباس مجلسی حریر و زنانه مورد استفاده قرار می گیرد . در تصاویر ادامه این مطلب انواع مدل تونیک حریر را ملاحظه خواهید کرد.

تونیک دخترانه تونیک مجلسی دخترانه مدل تونیک مشکی مدل تونیک زیبا مدل تونیک سه رنگ دخترانه انواع مدل تونیک حریر تونیک حریر با پوشیدن این مدل تونیک های حریر می توانید در مجالس و مهمانی ها جذاب تر از همیشه شرکت کنید.

بهترین مدل های تونیک مجلسی را در ادامه این بخش مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

  •  آرون گروپس

مدل تونیک مشکی و سفید بلند تونیک مجلسی دخترانه مدل تونیک بلند دخترانه تونیک دخترانه انواع مدل تونیک دخترانه شیک و مدرن تونیک مجلسی مدل تونیک ساده و قرمز دخترانه تونیک شیک و زیبا دخترانه مدل تونیک زیبا

مدل تونیک دو رنگ دخترانه

انواع مدل تونیک دخترانه شیک و ساده

مدل های تونیک اسپرت جدید

مدل تونیک اسپرت و مدل مانتو اسپرت در بین دختران جوان بسیار پرطرفدار هستند. شما می توانید تونیک های اسپرت را برای مهمانی های کوچک خانوادگی بپوشید. تونیک  های اسپرت با شلوار های جین و ساپورت های طرح جین و شلوار های کتان بسیار جذاب تر به نظر می رسند.

انواع مدل تونیک دخترانه انواع مدل تونیک دخترانه در طرح های اسپرت و مجلسی مدل تونیک مشکی دخترانه

در ادامه چند مدل تونیک اسپرت جدید  را در تصاویر زیر برای شما عزیزان قرار داده ایم که شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها برترین مدل تونیک را برای خود انتخاب کنید.

انواع مدل تونیک تونیک دکمه دار دخترانه تونیک اسپرت

مدلهای جدیدتری از تونیک های دخترانه شیک

تونیک ها از جمله لباس های رایج زنان و مردان در قدیم بوده است که امروزه در انواع مدلهای شیک و متنوع زنانه و دخترانه طراحی و تولید می شوند و هر خانوم و دختر خانومی می تواند با توجه به سلیقه و فرم اندام خود بهترین مدلهای آن را انتخاب و خریداری نماید؛ تونیک ها در واقع پیراهن های بلند با آستین های کوتاه، سه ربع و آستین بلند هستند که تا زیر باسن و وسط ران ها می رسند، از این رو می توانند پوشش بسیار مناسبی برای خانوم های ایرانی برای استفاده روزمره و یا مجلسی داشته باشند، در ادامه نمونه های زیبای دیگری از انواع لباس تونیک دخترانه را ملاحظه می کنید.

مدلی زیبا از تونیک دخترانه

مدلهای مختلف تونیک را می توانید به تنهایی با ساپورت و یا به همراه شلوار جین و شلوار های پارچه ای بپوشید و استایل جذاب و شیکی داشته باشید، همچنین بهتر است تونیک انتخابی شما متناسب با فرم اندام و اندازه قد شما باشد، زیرا در این صورت زیبایی و جذابیت شما دوچندان خواهد شد.

مدلی از تونیک دخترانه

انتخاب تونیکی که بتواند انحنای دور کمر را نشان دهد در زیبایی استایل تاثیر زیادی دارد، حال در صورتی که دارای بالا تنه و پایین تنه ای در یک حدود و دور کمر مشخصی هستید, در این صورت برای نشان دادن انحنای زیبای اندامنتان می توانید تونیک های چسبان را انتخاب کنید، همچنین تونیک های دخترانه کمربند دار برای افرادی دارای اندام مستطیل شکل و بدون انحنا انتخاب مناسب تری هستند. در اینجا دعوت می کنیم از مدلهای تونیک دخترانه جدید و زیبا دیدن کنید.

مدلهای تونیک دخترانه

مدل تونیک دکمه دار برای دختران

تصاویری از تونیک دخترانه

زیباترین مدل تونیک برای دختران

جدیدترین مدل تونیک برای دختران

انواع تونیک مجلسی دخترانه

مدل تونیک شیک برای دختران

مدل تونیک طرحدار برای دختران

مدل تونیک کوتاه برای دختران

مدل تونیک مجلسی برای دختران

مدل تونیک ساده دخترانه

مدل تونیک جذاب برای دختران

مدل تونیک جدید برای دختران

مدل تونیک زیبا برای دختران

مدل تونیک برای دختران

مدل تونیک دخترانه

مدل تونیک ها طرح های متفاوتی دارند که در این مطلب انواع طرح های شیک و مدرن مدل تونیک دخترانه مجلسی و اسپرت را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم که امیدواریم با الهام گرفتن از این مجموعه مدل ها بتوانید برترین مدل تونیک را برای خود انتخاب کنید. اگر شما ترجیح می دهید که مدل تونیک انتخابی خود را بدوزید بهتر است که از یک خیاط ماهر و با تجربه استفاده کنید .

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *