دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل لباس مجلسی حریر جدید طرح دار و ساده

  • ندا خوشرو
  • ۶ فروردین ۱۳۹۵
  • ۰

مدل لباس مجلسی حریر از انواع مدل لباس مجلسی هایی است که شما می توانید از آن ها برای شرکت در مجالس و مهمانی های خودمانی استفاده نمایید. در ادامه این مطلب انواع مدل لباس مجلسی حریر جدید و متفاوت را در اختیار شما قرار داده ایم.

پیراهن مجلسی ها در انواع طرح ها با نوع پارچه های متفاوت موجود هستند که شما می توانید بنا بر سلیقه خود یکی از انواع مدل های پیراهن مجلسی را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب انواع مدل پیراهن مجلسی حریر را در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل های لباس مجلسی با پارچه حریر، مانند لباس مجلسی مخمل و لباس مجلسی گیپور طرفداران خاص خودش را دارد شما می توانید در فصول گرم سال از این مدل لباس مجلسی برای شرکت در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید.

مدل لباس مجلسی حریر

مدل لباس مجلسی حریر زنانه شیک و جذاب

حریر نوعی پارچه ابریشمی نازک است که شما با آن می توانید انواع تونیک حریر و پیراهن های مجلسی حریر و مانتو حریر را بدوزید. از تونیک های مجلسی حریر نیز می توانید در مهمانی ها و مجالس استفاده نمایید این مدل تونیک ها را می توانید با ساپورت و یا شلوار مناسبی بپوشید.

مدل تونیک حریر مدل تونیک حریر مجلسی لباس مجلسی آستین دارانواع مدل تونیک حریر زنانه و دخترانه انواع مدل بلوز حریرمدل های شیک لباس مجلسی حریر

لباس های حریر در طرح های ساده و گل دار موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل ها به سلیقه شما بستگی دارد. در ادامه این مطلب انواع مدل های شیک و زیبا لباس حریر را ملاحظه خواهید کرد.

لباس مجلسی دکلته انواع مدل لباس مجلسی حریر مدل بلوز کره ای حریر

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

انواع مدل لباس مجلسی حریر زیبا

مدل های پیراهن مجلسی حریر گل دار و زیبا

برخی از خانم ها تمایل دارند که از انواع پیراهن مجلسی حریر با طرح گل استفاده کنند و این مدل ها بسیار زیبا و جذاب هستند و شما می توانید از انواع پیراهن های مجلسی گل دار حریر با طرح گل های کوچک و بزرگ استفاده نمایید.

Silk Cocktail dress (4) لباس مجلسی حریر بلند گل دار

شما می توانید بنا بر سلیقه و فرم اندام خود از انواع مدل های پیراهن مجلسی حریر در طرح های کوتاه و بلند استفاده نمایید. اگر تمایل دارید که پیراهن مجلسی های حریر طرح دار و گل دار را برای مجالس و مهمانی ها بپوشید توجه داشته باشید که رنگ زمینه پیراهن حتما باید با رنگ پوست شما سازگاری داشته باشد تا شیک پوش تر به نظر برسید.

انواع مدل لباس مجلسی حریر مدل لباس مجلسی حریر انواع مدل لباس مجلسی دکلته حریر مدل بلوز حریر بلند زنانه مدل لباس مجلسی حریر مدل بلوز حریر زنانه طرح دارمدل لباس مجلسی حریر زنانه مدل لباس مجلسی حریر دخترانه

در این مطلب بیش از بیست مدل پیراهن مجلسی حریر را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل پیراهن ها مورد پسند شما قرار بگیرند و شما را در انتخاب لباس مجلسی مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند. اگر شما قصد دوختن پیراهن مجلسی با پارچه حریر را دارید می توانید با الگو برداری از این مدل ها و با کمک یک خیاط ماهر به راحتی مدل دلخواهتان را بدوزید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *