دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

رنگ موی سال ۲۰۱۶ و معرفی محبوب ترین رنگ موهای ۲۰۱۶

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

برخی از خانم ها برای رنگ کردن مو های خود و تغییر دادن چهره شان به دنبال رنگ مو های مد سال می باشند. در این مطلب محبوب ترین انواع رنگ موی سال ۲۰۱۶ را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم.

رنگ مو تاثیر زیادی در جذابیت و شادابی چهره شما دارد با انتخاب یک رنگ مو مناسب می توانید مو سال ۲۰۱۶ را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رنگ موی باید با رنگ پوست و چشم و سن شما مطابقت داشته باشد. یکی دیگر از عواملی که بر روی انتخاب رنگ مو تاثیر گذار است رنگ مو مد سال است که شما باید قبل از زدن رنگ مو انتخابی خود حتما از این که رنگ مو مناسب چهره تان است مطمئن شوید. برای انتخاب رنگ مو سال ۲۰۱۶ شما نسبت به سال های قبل انتخاب های بیشتری دارید تا پایان این بخش ما را همراهی کنید تا شما را با انواع این رنگ مو ها آشنا سازیم.
 مدل رنگ موی 2016

رنگ موی سال ۲۰۱۶ چه رنگی است؟

اگر شما در انتخاب رنگ مو خود تابع مد هستید قبل از هر چیز مطمئن شوید که این رنگ مو با رنگ پوست شما سازگاری دارد اگر شما زیباترین مدل رنگ مو  سال را انتخاب کنید و این رنگ مو مناسب رنگ پوست شما نباشد جذابیت چهره خود را از دست می دهید. رنگ مو ها برای پوست های مختلف متفاوت هستند. و شما هرگز نمی توانید از رنگ مو برای پوست گندمی و رنگ مو برای پوست سبزه برای پوست های روشن استفاده کنید. در رنگ مو های سال ۲۰۱۶ همانطور که در مدل های این مطلب مشاهده می کنید مو ها را از ریشه رنگ نمی کنند و چند سانت پایین تر از ریشه شروع به رنگ کردن مو ها می کنند و ترجیحا برای رنگ ریشه مو از رنگ های تیره استفاده می کنند. در این مطلب انواع  مدل های رنگ مو سال ۹۵ شمسی و ۲۰۱۶ میلادی را ملاحظه خواهید کرد.

رنگ مو 95و 2016

رنگ موی قهوه ای سوخته

اگر شما به رنگ مو های تیره و طبیعی علاقه دارید می توایند این رنگ مو را برای زدن به موهای خود انتخاب کنید و این رنگ مو یکی از مناسب ترین رنگ مو های سال ۲۰۱۶ است.

مدل رنگ موی قهوه ای تیره

رنگ موی صورتی مسی

رنگ موی صورتی مسی یکی از انواع رنگ موهای ترکیبی مسی می باشد که چندین سال است که به عنوان رنگ مو مد سال شناخنه شده است.  و در سال ۲۰۱۶ نیز این رنگ مو در لیست رنگ مو ها موجود است. شما می توانید این رنگ مو را با سایه های روشن در توناژ همین رنگ استفاده نمایید با این کار این رنگ مو یکنواختی هم برای شما ندارد.

رنگ موی صورتی مسی سال 2016

  •  آرون گروپس

رنگ موی قرمز پاییزی

رنگ قرمز از آن دسته از رنگ هایی است که همیشه برای رنگ مو پر طرفدار است. رنگ قرمز در لیست رنگ مو های سال ۲۰۱۶ با توناژ مسی و قرمز پاییزی وجود دارد. اگر می خواهید رنگ مو قرمز پاییزی شما دیرتر از بین برود بهتر است که از وسایل داغ کمتر برای فرم دادن به مو های خود استفاده کنید با این کار ماندگاری این رنگ را بیشتر خواهید کرد.

مدل رنگ موی قرمز پاییزی 2016

رنگ موی پلاتینی

پلاتینی از انواع رنگ مو هایی است که در سال ۲۰۱۶ در لیست رنگ های منتخب و برتر مد سال قرار گرفته است. احتمال این که شما زود از این رنگ خسته شوید وجود دارد بنابراین بهتر است که این رنگ مو را با انواع بلوند های مشابه اش ترکیب کنید.

رنگ موی سال 2016 زیبا

رنگ موی بلوند روغنی

اگر شما از علاقه مندان به رنگ های بلوند هستید رنگ مو بلوند روغنی می تواند در سال ۲۰۱۶ برای شما بهترین انتخاب باشد. این رنگ مو جزء دسته های رنگ های گرم به شمار می رود. رنگ های بژ روغنی و بلوند ماسه ای هم می توانند ایده خوبی برای رنگ مو سال ۲۰۱۶ شما باشند.

رنگ موی بلوند 2016

رنگ مو مسی

رنگ مو قرمز مسی در لیست رنگ مو های ۲۰۱۶ موجود است. رنگ مو قرمز مسی طبق نظریه کارشناسان مد در سال ۲۰۱۶ می تواند از محبوب ترین رنگ مو ها باشد. درخشندگی این رنگ مو چهره شما را جذاب تر از همیشه خواهد کرد.

رنگ موی مسی قرمز

رنگ موی نئونی

رنگ موهای نئونی به خاطر این که رنگ های تندی هستند در چند سانت انتهایی مو زده می شوند. برای استفاده از این نوع رنگ ها بهتر است که زمینه اصلی موی شما تیره باشد.

رنگ موی نئونی

رنگ موی طلایی رزی

در سال ۲۰۱۶ بهتر است که رنگ مو های نقره ای جایشان را به رنگ مو های طلایی رزی بدهند. رنگ طلایی رزی مشابه رنگ صورتی مسی است.

رنگ موی طلایی رزی

رنگ موی بلوند روشن

رنگ موی بلوند روشن از انواع رنگ هایی است که در سال ۹۵ طرفداران زیادی را خواهد داشت. اگر شما می خواهید از این رنگ مو برای رنگ کردن مو های خود استفاده کنید بهتر است که با کمک ماسک های مو اجازه ندهید که مو هایتان خشک شود. خشک شدن مو ها آسیب های جدید را به مو وارد می کنند و باعث مو خوره می شوند. در مدل رنگ موی زیر ریشه مو ها را با یک رنگ تیره رنگ زده اند و قسمت های پایین مو ها را با کمک رنگ بلوند رنگ زده اند.

رنگ موی بلوند 2016

رنگ موی قهوه ای زیتونی

افرادی که ترجیح می دهند در سال ۲۰۱۶ رنگ مو متفاوت و متنوعی را داشته باشند بهتر است که این رنگ را برای رنگ مو خود انتخاب کنند. اگر شما مو های نازک و لختی دارید با این مدل مو و رنگ مو می توایند مو هایتان را پر حجم تر نشان دهید.

رنگ موی قهوه ای زیتونی

مدل رنگ مو 2016

رنگ موی قهوه ای شکلاتی

اگر شما ترجیح می دهید که از انواع رنگ های تیره برای رنگ موی سال ۲۰۱۶ استفاده کنید این رنگ مو که در رده رنگ مو های شکلاتی است می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این رنگ مو برای همه پوست ها مناسب است و می تواند بهترین انتخاب برای خانم ها با چشمان تیره باشد.

مدل رنگ موی قهوه ای شکلاتی

رنگ موی قرمز بنفش

این مدل رنگ مو دارای سایه های طبیعی و غیر طبیعی است و یکی از مشهور ترین رنگ مو های سال ۲۰۱۶ است.

رنگ موی عید 95

رنگ موی قهوه ای تیره

رنگ مو قهوه ای نیز در سال ۲۰۱۶ در لیست رنگ مو های مد سال است و شما می توانید از این رنگ مو زیبا برای رنگ کردن مو های خود استفاده نمایید.

انواع مدل رنگ موی قهوه ای تیره

انواع مدل های رنگ موی سال ۲۰۱۶

در این بخش مدل های رنگ مو سال ۲۰۱۶ را مشاهده خواهید کرد قبل از انتخاب این رنگ مو ها از سازگاری رنگ مو انتخابی خود با پوست صورتتان و فرم چهره تان مطمئن شوید. امیدواریم این رنگ مو ها ایده خوبی برای انتخاب رنگ مو شما عزیزان باشند.

مدل رنگ موی تیره سال 2016

“رنگ مو ترکیبی ۲۰۱۶”

مدل های رنگ موی سال 95 و 2016 مدل رنگ موی 2016 رنگ موی هایلایت ترکیبی

“رنگ مو هایلایت ترکیبی ۲۰۱۶”

رنگ موی سال 1395 انواع مدل رنگ موی 2016 مدل های رنگ مو مداد رنگی سال 2016

“رنگ مو مداد رنگی ۲۰۱۶ که بهترین پایه رنگ بریا این مدل رنگ مو ها بلوند است”

مدل رنگ موی مسی

“رنگ موی مسی پر زرق و برق و پلاتینه و نقره ای”

رنگ موی بلوند و قهوه ای 2016

” رنگ موی بلوند و قهوه ای”

رنگ مو های زیبا سال 2016 مدل های رنگ مو ماهگونی سال 2016

” رنگ موی ماهگونی”

مدل رنگ موی ماهگونی مدل رنگ مو های برتر سال 2016 مدل رنگ موی سال 1395 مدل رنگ مو های سال 2016 معرفی رنگ مو های سال 2016 رنگ موی ماهگونی 2016

رنگ مو تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی چهره دارد و شما می توانید با انتخاب یک رنگ مو مناسب جذابیت مو هایتان را بیشتر کنید. در این مطلب بیش از ۳۰ مدل رنگ مو سال ۲۰۱۶ را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها شما را در انتخاب رنگ موی مد سال ۲۰۱۶ به خوبی راهنمایی کنند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *