دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر نحوه آرایش ابرو با متد های روز دنیا

  • ندا خوشرو
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

مدل ابرو و آرایش ابرو در زیبایی و آرایش چشم و میکاپ شما بسیار تاثیر گذار است. در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا بیش از بیست مدل آرایش ابرو را برای شما خانم ها و دختران جوان ایرانی گرد آوری کرده ایم.

اگر ابرو های شما فرم و حالت خاصی نداشته باشند مدل میکاپ چشم شما نیز جذابیت نخواهد داشت بنابراین بعد از میکاپ چشم های خود بهتر است با مدلی زیبا و مناسب به ابرو هایتان فرم دهید. در این مطلب انواع مدل های شیک و زیبا میکاپ ابرو را با جدیدترین متد های آرایشی روز را در اختیار شما قرار داده ایم.

رنگ ابرو نقش مهمی را در زیبایی ابرو های شما دارد. با تغییر دادن رنگ ابرو های خود حتی فقط یک درجه می توانید ظاهر تان را به کلی تغییر دهید. در تصاویر زیر مدل های میکاپ ابرو را ملاحظه خواهید کرد.

مدل آرایش ابرو زنانه

مدل آرایش چشم و ابرو

اگر شما می خواهید ابرو هایتان را با مداد ابرو و یا ریمل ابرو فرم دهید حتما در انتخاب رنگ مداد و یا ریمل حساسیت لازم را به خرج دهید و  رنگی را انتخاب کنید که با رنگ مو و پوست شما سازگار است.

مدل شیک و زیبا ابرو میکاپ چشم و ابرو مدل های آرایش ابرو با متد های روز آرایشی

اگر موهای شما طلایی ( بلوند ) است می توایند با کمک یک مداد قهوه ای روشن ابرو های خود را به زیبایی فرم دهید. برای خانم ها با رنگ موی خرمایی مناسب ترین مداد قهوه ای پر رنگ است و مشکی نیز می تواند به صورت شما زیبایی و جذابیت خاصی ببخشد. اگر مو های شرابی و قرمز رنگی  دارید مداد ابرو با رنگ  قهوه ای عسلی و قهوه ای تیره می تواند بهترین ایده برای شما باشد.

آموزش آرایش ابرو انواع مدل های شیک آرایش ابرو مدل زیبا آرایش ابرو مدل های شیک آرایش ابرو

  •  آرون گروپس

یکی دیگر از ترفند هایی که می توانید از آن برای فرم دادن به ابرو های خود استفاده کنید استفاده از هاشور ابرو و تاتو ابرو است. در ادامه این مطلب مدل های زیبا میکاپ ابرو و چشم را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

مدل آرایش چشم و ابرو آرایش ابرو انواع مدل آرایش ابرو مدل آرایش ابرو عروس مدل آرایش لب و ابرو مدل های میکاپ ابرو انواع مدل ابرو 2016 مدل ابرو زنانه مدل های میکاپ ابرو مدل سایه و ابرو مدل های میکاپ ابرو 2016

مدل میکاپ ابرو دخترانه

بهتر است که دختران جوان برای مدل میکاپ چشم و ابروی خود از مدل های ساده استفاده کنند تا چهره طبیعی آن ها حفظ شود. شما می توانید با انتخاب یک مدل ابرو دخترانه زیبا و میکاپ ابرو دخترانه مناسب ابرو های خود را خوش فرم و زیبا کنید.

مدل آرایش ابرو 2016

آرایش ابرو شیک

در تصاویر ادامه این مطلب انواع متنوع مدل میکاپ ابرو دخترانه را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

آرایش ابرو دخترانه و زنانه آرایش ابرو زنانه و دخترانه 2016 آرایش ابرو دخترانه با جدید ترین متد ها میکاپ ابرو انواع مدل آرایش ابرو شیک و زیبا

در این مطلب انواع مدل های شیک و زیبا آرایش ابرو و چشم و میکاپ ابرو را مشاهده کردید شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل های میکاپ ابرو  با مدلی زیبا ابرو های خود را فرم دهید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل های ابرو دخترانه و زنانه به بخش مدل ابرو مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *