دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین کتلت های مختلف با ایده های جدید و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
  • ۰

کتلت یکی از انواع غذا های پرطرفدار است که شما می توانید این غذای خوشمزه را برای وعده نهار و شام خود طبخ کنید. در این مطلب مدل های شیک و خلاقانه تزیین کتلت را برای شما کدبانو های خوش سلیقه ایرانی گرد آوری کرده ایم.

کتلت، غذای خوشمزه ای است که شما می توانید آن را بعد از طبخ برای سرو به زیبایی و با ایده های خلاقانه دیزاین کنید. تزیین کتلت، این غذای ایرانی خوشمزه کار راحتی است و مانند تزیین ماکارونی و یا تزیین لازانیا نیازمند صبر و حوصله نیست. شما می توانید با کمک ایده های خلاقانه و ساده تزیینات این غذا را به خوبی انجام دهید.

تزیینان انواع غذا ها نشان دهنده سلیقه و استعداد کدبانوی خانه است شما می توانید انواع غذا را به زیبایی دیزاین کنید. نوع سرو غذا میل و رغبت خودن غذا را برای افراد کم اشتها بیشتر می کند. در ادامه این مطلب انواع مدل های تزئین برای کتلت گوشت و سیب زمینی را ملاحظه خواهید کرد.

تزیین کتلت گوشت و سیب زمینی به شکل گل

تزیین کتلت گوشت و شامی با روش های جدید

اگر شما از آن دسته خانم های خوش سلیقه ای هستید که به دنبال انواع تزیینات کتلت گوشت برای سفره های ایرانی می گردید می توانید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با یکی دیگر از تزیینات غذای ایرانی آشنا سازیم.

کتلت گوشت تزیین شده با ایده های جدید کتلت گوشت با تزیین ساده تزیینات زیبا کتلت کتلت گوشت تزیین شده

کتلت گوشت و یا همان شامی از پرطرفدارترین غذا ها است و بهتر است که این غذای خوشمزه را بعد از طبخ با نهایت دقت به زیبایی سرو کنید. ایده های زیادی برای تزئین ظرف غذا وجود دارد شما می توانید با کمک انواع سبزی جات و خیار شور و گوجه و فلفل و سس… انواع کتلت ها را به زیباییدیزایین کنید.

انواع مدل تزیین ساده و شیک کتلت تزیین زیبا کتلت مدل تزیین کتلت با یاده های بکر و فوق العاده مدل های تزیینات ساده و متنوع انواع کتلت مدل تزیین ساده کتلت گوشت تزیین کتلت گوشت با فلفل و گوجه تزیین کتلت با ریحون تزیین کتلت گوشت

  •  آرون گروپس

تزیین جدید کتلت سیب زمینی

کتلت سیب زمینی نیز نوعی کتلت است که شما می توانید آن را به تنهایی و بدون نیاز به گوشت و در صورت تمایل با انواع سبزیجات طبخ کنید.

مدل تزیینات کتلت سیب زمینی

مدل شیک و زیبا تزیین با ایده های متفاوتمدل تزیین زیبا و ساده کتلت سیب زمینی

این غذا را می توانید با طرح های عروسکی و با کمک سس و خیار شور و گوجه برای کودک خود تزئین کنید. تزیین غذای کودک از بهترین روش ها برای ایجاد میل و اشتیاق کودک به غذا خوردن است.

  کتلت تزیین شده برای کودکان

تزیین کتلت با خیار شور و گوجه

اگر شما به دنبال ایده های جدید و ساده تزیینات کتلت سیب زمینی هستید مدل های تصاویر ادامه این مطلب می توانند بهترین ایده برای شما باشند.

  تزیین زیبا کتلت با انواع سبزی جات مدل تزیین شیک و فانتزی کتلت مدل تزیینات کتلت گوشت و سیب زمینی ایده های خلاقانه برای تزیینات زیبا انواع کتلت   مدل های متنوع تزیین کتلت    مدل کتلت سیب زمینی تزیین شده

ایده های جدیدتری از تزیینات کتلت خوشمزه

سفره آرایی و تزیینات شیک غذا از جمله هنر های زیبا و جذاب است که معمولا توسط خانوم های با ذوق و خوش سلیقه انجام می گیرد، این کار در واقع اغلب سلیقه ای بوده و با بکارگیری کمی خلاقیت و ذوق می توان تزیینات زیبایی برای غذا های مختلف به کار گرفت، تزیین غذا به سبک ایرانی یا مدرن علاوه بر اینکه موجب زیبایی سفره غذا شده و می تواند تحسین و تشویق دیگران را برانگیزد، تاثیر زیادی در افزایش اشتها به خصوص برای بچه ها و افراد بد غذا دارد، در ادامه تصاویر بالا مجموعه جدیدتری از انواع تزیینات کتلتهای شامی و سیب زمینی با ایده های جدید و شکیل گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

تصاویری از تزیینات کتلت

کتلت یکی از غذا های سنتی و خوشمزه ایرانی است که طرفداران زیادی دارد و به روشهای مختلفی می توان آن را تهیه و طبخ نمود، تزیینات این غذای ایرانی از اهمیت زیادی برخوردار است و می توان با انواع سبزیجات خام و پخته همچون گوجه فرنگی و خیار، زیتون، خیارشور، سیب زمینی سرخ کرده و سبزی خوردن به شیوه های مختلف و زیبا دیزاین کنید، در اینجا ایده های متنوع تری از تزیینات کتلت این غذای ایرانی و خوشمزه گلچین کرده ایم که هر یک از این مدلها می تواند ایده تزیینات زیبا و شیک غذا را در اختیارتان قرار دهد، بنابراین تا پایان این بخش می توانید همراه ما شوید.

انواع تزیینات کتلت

تزیینات کتلت خوشمزه

جدیدترین تزیینات کتلت

تزیینات کتلت مجلسی

تزیینات جدید کتلت

تزیین کتلت شیک

تزیینات کتلت با گوجه

مدل تزیینات کتلت

تزیین کتلت لذیذ

ایده تزیینات کتلت

تزیینات کتلت شامی

تزیینات کتلت سیب زمینی

تزیینات کتلت

تزیین کتلت خوشمزه

در این مطلب انواع مدل های دیزاین کتلت گوشت (شامی) و کتلت سیب زمینی را در اختیار شما کدبانوهای خوش سلیقه ایرانی قرار دادیم که امیدواریم با راهنمایی این مدل ها بهترین دیزایین را برای سفره خود داشته باشید.

اگر شما به دنبال تزیینات انواع غذا های مختلف هستید می توانید به بخش تزیین غذا مجله آرگا مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *