دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کاردستی با پوست پسته جدید و متفاوت برای کودکان

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل های زیبا و متنوع کاردستی با پوست پسته و ایده های جدید و خلاقانه برای ساخت وسایل تزئینی و دکوری با پوست پسته را در این مطلب مشاهده فرمایید و با طرح های جدید انواع کاردستی آشنا شوید.

ساخت وسایل سرگرم کننده دست ساز با پسته برای کودکان ایده جالب و جذابی است که با به کارگیری آن می توانید کارهای دست ساز زیبا و متنوعی تهیه نموده و همچنین نحوه استفاده از وسایل بازیافتی و دور ریختنی را به کودکان آموزش دهید. در ادامه با انواع کار دست ساز کودکان و همچنین خلاقیت با پوست پسته آشنا می شوید.

ساخت کاردستی با پوست پسته با طرح های زیبا و متنوع :

یکی از ایده های خلاقانه و جذاب برای کودکان ساخت کاردستی با پسته است که با استفاده از آن می توان به خلق کاردستی های مختلف پرداخت و نحوه استفاده از وسایل بازیافتی را به کودکان آموزش داد. برای ساخت اینگونه کاردستی ها پسته را از پوستش جدا نموده و آن را بشویید تا نمکش از بین برود، سپس در صورت دلخواه آنها را رنگ نموده و یا به صورت ساده استفاده کنید و به کمک چسب حرارتی پوستها را به هم چسبانده و کاردستی های زیبایی تهیه نمایید. در ادامه تصاویری از انواع کاردستی با وسایل دورریختنی از جمله پوسته پسته برای کودکان را مشاهده می فرمایید که هر یک الگوی جالبی برای ساخت کاردستی شما محسوب می گردند، پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید

کاردستی با پوست پستهکاردستی کودکانهکاردستی جدید کودکانکاردستیکاردستی کودکانهکاردستی جدید با پوست پستهساخت کاردستیکاردستی

علاوه بر ساخت وسایل دست ساز با پوست پسته برای کودکان با کمی ابتکار و خلاقیت می توانید وسایل تزیینی و دکوری مختلفی نیز برای منزل تهیه نمایید که از آن جمله می توان به ساخت گل و گلدان، آویز های در اتاق خواب و دیگر وسایل زیبا و متنوع را تهیه نمود. در ادامه نمونه هایی از خلاقیت با پوست پسته را ملاحظه فرمایید.

خلاقیت با پوست پستهکاردستی با پوست پستهکاردستی جدیدکاردسیت با پوشت پستهکاردستی خلاقانهکاردستی جدید با پوست پستهکاردستی خلاقانهساخت کاردستی جدیدساخت کاردستی خلاقانهخلاقیت با پوست پستهکاردستی زیباوسایل تزیینی با پوست پسته

آموزش ساخت گل با پوست پسته

همانطور که می دانید کودکان علاقه زیادی به ساختن کاردستی دارند و به دنبال وسایل های دور ریختنی برای ساخت آن هستند که با کمک پوست پسته می توانید کودکان تان را به ساختن کاردستی مشغول کنید تا بتواند گل های زیبا و رنگارنگی با این وسیله دور ریختنی تهیه کند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

پوست پسته یکی از دور ریختنی هایی است که بسیاری از افراد بعد از مصرف پسته آن را دور می ریزند در صورتی که با استفاده از پوست آن می توان کاردستی های بسیار زیبایی خلق کرد، در ادامه مطلب تصاویری از کار دستی با پوست پسته را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کاردستی های زیبایی به شکل گل درست کنید و با آن منزل تان را زیباتر کنید و هنرتان را در آن نشان دهید.

تزیین دیوار با پوست پسته

ساختن کاردستی با پوست پسته یکی از ایده های خلاقانه و جذاب برای کودکان می باشد که با استفاده از پوست پسته می توانند کاردستی های بسیار زیبایی درست کنند که در ابتدا پوست پسته را جدا کرده سپس آن ها را شسته و در صورت دلخواه رنگ کرده و از آن استفاده کنید، می توانید با ایده های جالب و زیبا چیزهای جدید خلق نمایید و از دوستان و آشنایان بخوانید که پوست پسته را دور نندازد و آن را برای تان نگهداری کنند تا با آن ها بتوانید مانند تصاویری که در اختیار شما عزیزان قرار دادیم کاردستی های منحصر به فردی بسازید.

درست کردن گل آفتاب گردان با پوست پسته

درست کردن کاردستی با پوست پسته

ساخت کاردستی با پوست پسته

نحوه درست کردن گل با پوست پسته

آموزش کاردستی با پوست پسته

آموزش کاردستی با پوست پسته

ساخت درخت رنگی با پوست پسته

ایده خلاقانه ساخت گل با پوست پسته

ساخت گل با پوست پسته

آموزش ساخت گل با پوست پسته

ایده های جدید و خلاقانه با پوست پسته

آموزش ساخت ماهی با پوست پسته

 

ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان، در این مقاله با جدیدترین طرح های کاردستی با پوست پسته آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بتوانید زیباترین کاردستی ها را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهید. از دیگر مطالب و آموزش های متنوع و جالب در بخش هنر در خانه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *