دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدل پارتیشن اداری با طرح های شیک و کاربردی

  • یلدا محمدی
  • ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

مجموعه ایی از تصاویر و طرح های متنوع و زیبای انواع مدل پارتیشن اداری مناسب برای دفتر کار و شرکت های مختلف را در این مطلب گرداوری نموده ایم که در ادامه ضمن مشاهده آنها با ایده برای انتخاب صحیح مدل پارتیشن نیز آشنا می شوید.

استفاده از پارتیشن اداری در دفاتر کار و محیط های اداری نقش مهمی در دکوراسیون زیبا و کاربردی برای این مکان دارد، با انتخاب پارتیشن مناسب در فضای اداری علاوه بر دستیابی به محیطی منجسم با دیزاین و دکوراسیون متناسب، می توانید با جداسازی بخش های مختلف از یکدیگر، فضایی با چند کاربرد ایجاد نمایید. در ادامه بیشتر با نحوه صحیح پارتیشن بندی محیط های اداری و همچنین مدل های پارتیشن مناسب برای این مکان ها آشنا می شوید. تا پایان ما را همراهی کنید.

جدیدترین  انواع مدل پارتیشن اداری شیک برای محیط کار

با تقسیم بندی فضا از طریق پارتیشن شرکتی و اداری و ایجاد مقاطع مختلف کاری می توانید در شرکت ها و دفتر کار محیطی با چند کاربرد ایجاد نموده و از این طریق به کارایی و بازدهی بیشتر دست یابید. علاوه بر این نکته، استفاده از پارتیشن بندی و جداسازی در صورتی که اصولی انجام گیرد به زیبایی محیط کار نیز کمک می کند. توجه داشته باشید که در محیط های اداری استفاده از پارتیشن باید بر اساس نوع فعالیت ها انجام گیرد و به گونه ایی باشد که وحدت محیط از بین نرود و همچنین اشراف مدیریت به کل سیستم وجود داشته باشد. این نوع تقسیم بندی را پارتیشن بندی شناور نیز می نامند که در ادامه مدل های متنوع و جدید آن را ملاحظه می فرمایید.

پارتیشن دفتر کارمدل پارتتیشن دفتر کارپارتیشن جدید اداریپارتیشن محل کارعکس مدل پارتیشنپارتیشن اداریمدل پارتیشن شرکتیمدل پارتیشن

تنوع زیادی در طرح های مختلف مدل پارتیشن اداری در بازار وجود دارد که هر یک نقش جدا کننده فضا را ایفا می کنند، تفاوت های چشم گیری در مدل و فرم، رنگ، بافت، اندازه و نوع کاربری انواع پارتیشن وجود دارد که اغلب طراحان دکوراسیون سعی دارند با انتخاب صحیح مدل پارتیشن، به طراحی و دیزاین متناسب برای محیط کار دست یابند. رایج ترین مدل پارتیشن منزل و محیط کار، پارتیشن های چوبی است که با مشاهده تصاویر زیر بیشتر با این مدل پارتیشن های اداری آشنا خواهید شد.

پارتیشن اداریمدل پارتیشن چوبیپارتیشن جدید اداریپارتیشن بندی اداریپارتیشن بندی دفتر کارپارتییشن دفتر کار

از دیگر مدل های پارتیشن اداری که برای اینگونه مکان ها طراحی شده اند می توان به انواع پارتیشن ام دی اف و شیشه ایی اشاره نمود که هر یک می توانند گزینه مناسبی برای محیط کار شما باشند و استفاده از آنها اغلب با توجه به دکوراسیون اداری و محل کار انجام می گیرد.

  •  آرون گروپس

پارتیشن چوبی محل کارپارتیشن شیشه ایپارتیشن چوبیمدل پارتیشن جدیدپارتشین محیط های اداریپارتیشن اداریمدل پارتیشن دفتر کار

جدیدترین و زیباترین مدل های انواع پارتیشن اداری را ملاحظه نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید پارتیشن مناسب شرکت و دفتر کار را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید. برای آشنایی با مدل های بیشتر و مشاهده طرح های زیبا و متنوع به بخش مدل پارتیشن مراجعه نمایید و از طراحی های زیبا در این زمینه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *