دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های آرایش ساده صورت زیبا و با وقار

  • پرستو محمدی
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

شاید شما هم به دنبال آرایشی ساده برای مکان های خاص باشید که بتوانید در کمترین زمان ممکن خود را آماده کنید و در عین زیبایی چهره ای طبیعی داشته باشید در این مقاله روش های آرایش ساده صورت به همراه جدید ترین عکس های آرایش ساده آورده شده است.

میکاپ ساده صورت برای دختران و خانم های جوانی که نمی خواهند میکاپ آنها مصنوعی بنظر برسد فوق العاده است در این مقاله روش های میکاپ ساده با جدیدترین تصاویر میکاپ ساده آورده شده است امیدواریم مطالب این مقاله برای داشتن چهر های زیبا و طبیعی به شما کمک کند.

برای داشتن آرایش ساده صورت چه کنیم؟

در میکاپ ساده صورت مهم ترین بخش پوشاندن لک های صورت است اگر نمی خواهید آرایشتان مصنوعی باشد بهتر است از کرم های خیلی براق یا رنگ های روشن و خاص استفاده نکید و کرم پودری را انتخاب کنید که هم رنگ پوستتان باشد و برای گرفتن چربی کرم پودر از یه لایه نازک پنکک استفاده کنید. به این ترتبب پوست صافی و بدون لک خواهید داشت حال نوبت آن رسیده که با اندکی آرایش چشم ، چشمان خود را از بی حالی خارج کنید.

در صورتی که طالب آرایشی ساده هستید و می خواهید چشمانی فریبنده داشته باشید پشت پلک های خود را در خط مژه سایه ای تیره بزنید ولی دقت کنید که سایه خوب پخش شود و فقط پشت پلک و به اندازه ی نیم سانت باشد زیرا در صورت استفاده ی بیشتر از سایه ارایشتان مصنوعی خواهد شد. اگر می خواهید مژه هایتان پر و بلند شود از ریمل های حاوی تیکه مژه استفاده کنید، در غیر این صورت ریملی را انتخاب کنید که فقط رنگ مژه ها را تیره تر کند و فاقد تیکه مژه باشد. نیازی نیست ابرو هایتان را مانند عروس خانم ها پررنگ کنید همین که با یک شانه ابرو آنها را به سمت بالا شانه بزنید کفایت می کند.

برای کشیدن رژگونه ای که طبیعی بنظر برسد باید لپ های خود را با مکش به داخل بکشید و قسمت گود شده ی لپها را به سمت بالا رژگونه بزنید می توانید از یه لایه ی باریک پنکک برای طیعی تر شدن رنگ پوست و رژگونه استفاده کنید. رنگ رژ لب را نزدیک ترین به لبهای خودتان انتخاب کنید استفاده از برق لب و رنگ های خاص باعث می شود آرایش صورت از حالت طبیعی خارج شود.

جدید ترین عکس های میکاپ ساده صورت جذاب:

در زیر عکس هایی از جدید ترین میکاپ ساده صورت را مشاهده میکنید.

آرایش صورت ساده و زیبا

آرایش ساده صورت با جدیدترین متد ها

  •  آرون گروپس

آرایش ساده صورت دخترانه

آرایش صورت ساده و شیک

آرایش ساده صورت

آرایش شیک و ساده

آرایش صورت ساده

آرایش لایت و ساده

آرایش صورت ساده و جذاب

آرایش ساده صورت

آرایش صورت ساده و زیبا

آرایش ساده و زیبا صورت

آرایش ساده و شیک صورت

آرایش صورت ساده زنانه

آرایش ساده و جذاب دخترانه

با نمونه هایی از آرایش ملایم صورت دخترانه و زنانه آشنا شدید امیدواریم که مطالب و عکس های این مقاله برایتان کاربردی باشد برای دیدن عکس های بیشتر از انواع آرایش صورت کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *