دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دیزاین ناخن ۲۰۱۶ با جدیدترین و جذاب ترین طرح های روز

  • ندا خوشرو
  • ۶ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

خانم ها و دختران جوان به زیبایی ناخن های خود بسیار حساس هستند و همواره برای دیزاین ناخن هایشان ترجیح می دهند از مدل های جدید و مد سال استفاده کنند. در این مطلب انواع مدل های شیک و جذاب دیزاین ناخن ۲۰۱۶ را مشاهده خواهید کرد.

شما باید قبل از هر چیز مهارت کافی را در طراحی ناخن هایتان داشته باشید و کسب مهارت در زمینه طراحی ناخن فقط با تمرین زیاد امکان پذیر است. در این مطلب انواع مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن ۲۰۱۶ برای انواع سلیقه ها جمع آوری کرده ایم برای مشاهده این مدل های تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مدل های زیادی برای طراحی ناخن وجود دارند شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خود از انواع مدل های دیزاین ناخن جدید و مدل فرنچ ناخن و… استفاده کنید. اگر به دنیال مدل های شیک و ساده طراحی ناخن سال ۲۰۱۶ هستید مدل های این مطلب می توانند برای شما بهترین ایده باشند.

مدل طراحی ناخن شیک

عکس های مدل دیزاین ناخن ۲۰۱۶

آرایش ناخن یکی از کارهای مورد علاقه خانم ها است. قبل از هر چیز در طراحی ناخن هایتان باید رنگ لاک مناسبی را انتخاب کنید که با پوست شما سازگاری دارد و سپس مدل طرح ناخن خود را انتخاب کنید. بهتر است مدل ناخن را مطابق با لباس مجلسی و یا مانتو خود انتخاب کنید. اگر از مدل لباس مجلسی های طرح دار و شلوغ استفاده می کنید بهتر است که مدل طراحی ناخن شما ساده باشد. ست کردن رنگ سایه چشم و رنگ لاک هم می تواند ایده خوبی برای شما باشد.

دیزاین ناخن زیبا مدل طراحی ناخن با لاک تیره طراحی ناخن عروس مدل دیزاین ناخن 2016 جذابانواع مدل طراحی ناخن مدل دیزاین ناخن دیزاین ناخن مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن

در این بخش مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن ۲۰۱۶ را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه ایرانی قرار داده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل های نهایت لذت را ببرید.

دیزاین ناخن 2016 انواع مدل های متنوع دیزاین ناخن مدل دیزاین ناخن با طرح عنکبوت دیزاین ناخن با طرح های متنوع مدل های دیزاین ناخن 2016 طراحی ناخن شیک دیزاین شیک و جذاب ناخن 2016 دیزاین ناخن 2016 مدرن مدل طراحی ناخن مدل دیزاین ناخن 2016 شیک و مدرن مدل های شیک و جذاب دیزاین ناخن 2016

  •  آرون گروپس

طراحی ناخن ساده ۲۰۱۶

برخی از خانم ها و دختران جوان ترجیح می دهند که برای طراحی ناخن های خود از طراحی ناخن ساده استفاده کنند. اگر شما در طراحی ناخن مهارت کافی را ندارید بهتر است که از مدل های ساده برای طراحی ناخن هایتان استفاده کنید.

دیزاین ساده ناخن

مدل طراحی شیک و فانتزی طراحی ناخن طراحی ناخن 2016

با تمرین و پشتکار می توانید مهارت کافی را در طراحی ناخن های طرح دار و شیک بدست آورید. بهتر است که در مکان های عمومی و مهمانی های خانوادگی و جشن های کوچک از مدل طراحی ناخن ساده استفاده کنید.

مدل های جذاب دیزاین ناخن 2016 مدل ناخن 2016

در تصاویر زیر انواع مدل طراحی ناخن ۲۰۱۶ ساده را ملاحظه خواهید کرد که با کمک این مدل ها می توانید به راحتی مدل ناخن مناسبی را برای خود انتخاب کنید.

مدل طراحی ناخن مدرن 2016 انواع مدل طراحی ناخن طراحی ناخن ساده شیک و مدرن انواع مدل دیزاین ناخن مدل دیزاین ناخن 2016 شیک مدل شیک و جذاب دیزاین ناخن

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها مدل طراحی ناخن هایشان برای مجالس و مهمانی است بیشتر خانم های ایرانی تابع مد سال هستند و ترجیح می دهند با مدل های روز و مدرن ناخن های خود را طراحی کنند. مدل های شیک و جذاب طراحی ناخن ۲۰۱۶ را با جدیدترین طرح های روز در این مطلب ملاحظه فرمودید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار گرفته باشند.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *