آرگا
  • کد خبر: 4748
    تعداد بازدید : 249 بازدید
    تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد, ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳
    تعداد نظرات: ۰ نظر
      

    چهار ورزش لاغری شکم که چربی شکم شما را آب می کند.

    ورزش لاغری شکم بر روی تناسب اندام و خوش فرم کردن بدن موثر است. آب کردن چربی اضافه بدن مخصوصا در ناحیه شکم مستلزم انجام ورزش لاغری شکم می باشد که البته باید عادات غذایی غلط خود را نیز اصلاح کرد و استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه را در برنامه ی غذایی خود در کنار انجام ورزش لاغری شکم اثر مطلوب تری دارد.

    در زندگی روزمره و انجام آداب غلط غذایی درصد زیادی از افراد دچار چربی اضافی در ناحیه شکم می شوند. نشستن های طولانی در مقابل رایانه و بی تحرکی و استفاده از غذاهای فست فود و سرخ کردنی نتیجه اش چاقی و اضافه وزن می شود. با انجام و پیگیری ورزش لاغری شکم بیماری های قلبی و فشارخون را از خود دور کنید.

    آب کردن چربی اضافی با انجام ورزش لاغری شکم

    با انجام ورزش لاغری شکم ، به هیکل زیبا و خوش فرم و جوان دست یابید. ورزش لاغری شکم در دراز مدت تاثیر مطلوب را می گذارد ولی با انجام حرکات آهسته و مقطعی به آنچه که می اندیشید دست نمی یابید.

    ورزش لاغری شکم

    ۱ – طناب زدن :

    طناب زدن برای آب کردن چربی شکم ، بسیار مفید و کارساز است. اما نکته ای که باید دقت کنید این است که حداقل روزی ۵۰ مرتبه سرعتی طناب بزنید تا به هدف نزدیک تر شوید.

    ۲ – حرکت کرانچ :

    روی زمین دراز بکشید ، دست های خود را کنار بدنتان دراز کنید و یا می توانید زیر کمر بگذارید ، پاهای خود را به بالا ببرید و کمی خمیده باشند، زانوهای خود را به سمت سرتان نزدیک کنید و عضلات شکم خود را منقبض کنید، یک مکث چند ثانیه ای داشته باشید و سپس به حالت اولیه برگردید. ۲۰ بار متناوب این حرکت باید انجام شود.

    حتما بخوانید:  تمرینات و حرکات شکم برای کوچک کردن آن

    ۳ – ایستادن روی دست ها و نوک انگشتان پا :

     بر روی شکم دراز بکشید سپس کف دست های خود را روی زمین بگذارید و تنه ی خود رااز زمین جداکنید باید دست کاملا صاف باشدو آرنج هایتان خم نشود،زانوها هم از روی زمین برداشته شده اند و پاها نیز باید کاملا صاف باشند و پنجه باید با زمین در تکاس باشد. وزن پایین تنه ی خود را بر روی پنچه خود وارد کنید. این حالت را به مدت یک دقیقه حفظ کنید. می توانید تعداد حرکات این ورزش را هر روز بیشتر کنید.

    ۴ – دمبل زدن :

    پاهای خود را به عرض شانه باز کنید و یک دمبل ۳ کیلوگرمی را با هر دو دست خود کنار سرتان بگیرید و نیم تنه ی بالایی خود را به سمت راست بچرخانید و دمبل را کنار زانویتان ببرید و به حالت اولیه برگردید. این حرکت را ۱۵ مرتبه انجام دهید. چرخش به سمت چپ را نیز همین گونه می توانید انجام دهید.

     یکی دیگر از ورزش لاغری شکم، پیاده روی می باشد. هنگامی که در حال راه رفتن هستید با دست های خود ضربه های آرامی را به شکم خود بزنید. همچنین استفاده از میوه ها و سبزیجات تازه را فراموش نکنید که تاثیر فوق العاده ای در لاغری شکم دارند.

    منبع : آرگا

    برچسب ها : ,