دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

تزیین فرنی با ایده های جدید و متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

فرنی یکی از انواع دسر های خوشمزه است که شما می توانید این دسر خوشمزه را با ایده های خلاقانه و جدید به زیبایی تزیین کنید. در ادامه با مدل های تزیین فرنی با روش های جدید و زیبا آشنا می شویم.

بیشتر خانم ها به تزیینات دسر و غذا و سفره آرایی علاقه مند هستند. تزیینات غذا و دسر و … نیازمند صبر و حوصله است اگر شما می خواهید با جدیدترین و متفاوت ترین مدل های تزیین فرنی آشنا شوید تا پایان این مطلب همراه باشید.

فرنی، شله زرد و حلوا از انواع دسر هایی هستند که در سر سفره های افطاری و نذری دیده می شوند بهتر است برای زیبایی و جذابیت سفره افطار و نذری خود تزیینات فرنی، شله زرد و تزیین حلوا را با بهترین ایده ها انجام دهید.

مدل تزیین فرنی با دارچین

تزیین فرنی قالبی

فرنی را می توانید در منزل با دو روش ساده و قالبی تهیه کنید. فرنی های قالبی برای مجالس افطاری شما مناسب هستند. شما می توانید بعد از طبخ کامل فرنی برای شکل گرفتن فرنی آن را در درون قالب مورد نظر خود بریزید و سپس بعد از خنک شدن و شکل گرفتن فرنی آن را از قالب به درون ظرف مورد نظر خود بگردانید و با ایده های زیبا و خلاقانه فرنی قالبی را دیزاین کنید.

مدل تزیین زیبا فرنی

در ادامه این مطلب انواع مدل های تزیینات زیبا و خلاقانه  فرنی قالبی را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید فرنی قالبی با تزیینات زیبایی را برای سفره افطار خود تهیه کنید.

مدل فرنی قالبی انواع مدل تزیین فرنی انواع مدل تزیین زیبا فرنی ساده و قالبی

  •  آرون گروپس

دیزاین انواع فرنی برای سفره افطار

اگر شما به دنبال دسری پر طرفدار و فوق العاده برای سفره های افطاری خود هستید بهتر است که فرنی، شله زرد را برای طبخ انتخاب کنید. این دو دسر خوشمزه بسیار پر طرفدار هستند. بهتر است که از دیزاین های زیبا فرنی، و تزیین شله زرد برای زیبایی و جذابیت سفره افطار خود استفاده کنید. دیزاین فرنی را می توانید با کمک خلال بادام و خلال پسته و دارچین و …سرو کنید.

مدل های تزیین فرنی با ایده های جدید تزیینات زیبای فرنی تزیین جذاب و ساده فرنی تزیینات فرنی با کمک ایده های خلاقانه

در تصاویر زیر فرنی را با تزیینات مختلف خواهید داد شما می توانید از این ایده های خلاقانه و زیبا برای فرنی خود استفاده کنید و زیباترین سفره افطار را داشته باشید.

انواع مدل تزیین فرنی مدل فرنی تزیین شده مدل تزیینات فرنی تصاویر فرنی با تزیینات متنوعمدل تزیین زیبا فرتی مدل تزیینات ساده و زیبا فرنی مدل فرنی تزیین شدهانواع مدل تزیین فرنی تزیین زیبا فرنی با میوه تزیین ساده فرنی در منزل انواع مدل ساده و پر کار تزیین فرنی

برای دیزایین دسر فرنی می توانید فرنی را در دو یا سه رنگ تهیه کنید بعد از این که فرنی کاملا پخته شد می توانید مقداری از فرنی را با زعفران و پودر کاکائو و … مخلوط کنید و سپس فرنی را در ظرف مورد نظر خود بریزید. مدل هایی از تزیین زیبا فرنی سه رنگ را در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

تزیین فرنی با سه رنگ سفید و قهوه ای و زرد

تزیین قرنی با یاده های خلاقانه انواع تزیینات فرنی با ایده های خلاقانه و جدید

در این مدل تزیینات زیبای فرنی از چهار رنگ استفاده شده است که در ردیف اول از کاسترد استفاده شده و ردیف دوم فرنی مخلوطی از فرنی و پودر کاکائو است و در ردیف سوم از فرنی ساده استفاده شده است و ردیف چهارم فرنی نیز ژله با طعم تمشک است.

مدل فرنی تزیین شده

تزیینات فرنی زعفرانی با ایده های زیبا

فرنی زعفرانی دسری ساده و در عین حال فوق العاده عالی برای پذیرایی از میهمانان در میهمانی ها و ضیافت های مختلف می باشد که خیلی آسان تهیه می شود و در مدل های جالب می توانید این دسر خوشمزه را دیزاین کنید. مغز پسته، مغز گردو، خلال بادام، پودر دارچین، گل محمدی، پودر نارگیل، زرشک، دانه های انار، چیپس شکلاتی و اسمارتیز از انواع خوراکی های مناسبی هستند که با استفاده از آن ها و البته با هنر و سلیقه خود می توانید تزییناتی ایده آلی را بر روی فرنی زعفرانی انجام دهید و پذیرایی شایسته ای از میهمانان خود به عمل آورید.

مدل های قشنگ از تزیینات فرنی

فرنی زعفرانی از جمله فرنی های خوشمزه با طعم فوق العاده می باشد که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از ایده های شیک و زیبا می توان تزییناتی جالب توجه و منحصر به فردی برای این نوع فرنی در نظر گرفت در ادامه این بخش، مجموعه تصاویر متنوع و جذاب از انواع فرنی زعفرانی را به اشتراک گذاشته ایم که علاقمندان به تزیینات دسر می توانند نظاره گر این مدل دیزاین فرنی باشند و از این مدل ها الگو برداری نمایند.

تزیین فرنی با ایده های زیبا

مدل های جدید از تزیینات فرنی

مدل های دوست داشتنی از تزیینات فرنی

مدل های منحصر به فرد از تزیینات فرنی

مدل های تماشایی از تزیینات فرنی

تزیین فرنی با ایده های مدرن

مدل های فوق العاده از تزیینات فرنی

دسر فرنی با تزییناتی زیبا

دسر فرنی با تزییناتی شیک

دسر فرنی با تزییناتی قشنگ

دسر فرنی با تزییناتی جذاب

تزیین فرنی با ایده های منحصر به فرد

دسر فرنی با تزییناتی فوق العاده

دسر فرنی با تزییناتی منحصر به فرد

دسر فرنی با تزییناتی تماشایی

دسر فرنی با تزییناتی دوست داشتنی

فرنی زعفرانی عالی

تزیین فرنی با ایده های جذاب

فرنی زعفرانی دیدنی

نوع دیزاین غذا و دسر نشان دهنده ذوق و استعداد کد بانوی خانه است اگر شما می خواهید از انواع دسر ها مانند فرنی و ژله و بستنی برای مجالس و مهمانی های خود استفاده کنید بهتر است که هر کدام از این نوع دسر ها را به زیبایی تزیین کنید. تزئین فرنی و تزئین انواع دسر ها میل و اشتیاق مهمان ها را به خوردن بیشتر می کند. اگر شما می خواهید با انواع تزیینات دسر های مختلف آشنا شوید در صورت تمایل می توانید به بخش تزیین دسر مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *