دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

گالری عکس لیفان x50 از زوایای مختلف

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۵ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

در این مطلب برای شما دوستان عزیز و همراهان گرامی اطلاعاتی جامع در مورد ماشین لیفان x50 آورده ایم. در ادامه عکس لیفان x50 از نماها و زوایای مختلف را با هم مشاهده می کنیم. امیدواریم این مطلب راهنمای مناسبی برای خرید این خودرو باشد.

یکی از خودروهای نسبتا گرانقیمت که ساخت شرکت کرمان موتور می باشد لیفانx50 است این خودرو دارای طراحی داخلی و ظاهری فوق العاده زیباست در این مطلب مشخصات فنی و ظاهری این خودروی زیبا را مورد بررسی قرار داده و مجموعه عکس لیفان x50  را از نماهای مختلف با هم مشاهده خواهیم کرد. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پس از تولید و عرضه موفقیت آمیز خودرو لیفانx60 شرکت کرمان خودرو در نظر دارد محصول جدید این شرکت لیفانx50 را وارد عرصه بازار کند. قیمت این خودروی جذاب حدودا 50 میلیون تومان و در دو مدل گیربکس اتومات و دستی وارد بازار شده است. لیفانx50 یک خودرو کراس اوور کوچک که دارای مشخصات فنی یک خودروی شهری هاچ بک است طراحی ظاهری و داخلی این خودرو بسیار جذاب و همانند خودرو های اروپایی است.

عکس لیفان x50

لیفان x50

در این مطلب به طور کامل و جامع مشخصات فنی و طراحی داخلی و خارجی این خودرو را با هم مورد بررسی قرار می دهیم. در ادامه عکس لیفان x50 را ار راویه های مختلف به همراه هم مشاهده می کنیم.

عکس لیفان x50 آبی

طراحی داخلی و ظاهری لیفان x50

کیلومتر شمار در این خودرو به صورت دیجیتال در میان دورشمار موتور قرار دارد. داخل لیفانx50 فضایی مدرن و اسپرت می باشد نمایشگرها در پشت فرمان به رنگ قرمز می باشند که به سه قسمت تقسیم شده اند. فرمان این خودرو ساده و خوش دست است دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان قرار دارند.

عکس لیفان x50 جدید

  •  آرون گروپس

امکانات و تجهیزات لیفان x50

این خودرو همانند ماشین جک از امکانات زیادی برخوردار است. از جمله امکانات این خودرو سانروف سنسور دنده عقب، تنظیم برقی آینه ها و سیستم صوتی با4  بلندگو است. صندلی های عقب را می توان جمع کرد و از آن خودرو برای حمل وسایل بزرگ تر استفاده کرد. سیستم تهویه مطبوع آن باید به صورت دستی تنظیم گردد دارای مانیتوری لمسی است و دو کیسه ایمنی هوا دارد. درب های این خودرو پس از رسیدن سرعت به بیست کیلومتر به طور خودکار قفل می شوند.

عکس از موتور لیفان x50

مشخصات فنی لیفانx50

دارای دو نوع گیربکس دستی و اتومات است موتور آن 6/5 لیتری و حداکثر توان خروجی این خودرو 102 اسب بخار و حداکثر سرعت آن 170 کیلومتر می باشد. مصرف سوخت آن به نوع گیربکس بستگی دارد اگر دستی باشد 6/3 لیتر و در نوع اتومات آن 6/5 لیتر در 100 کیلومتر مصرف می کند.

مجموعه عکس لیفان x50

مشخصات فنی و طراحی داخلی و بیرونی خودرو زیبای لیفانx50 را مورد بررسی قرار دادیم در این بخش عکس لیفان x50 از زاویه های مختلف و نمای داخلی و بیرونی این خود را با هم مشاهده می کنیم.

عکس های نمای داخلی خودروی لیفان x50

همانطور که گفتیم طراحی داخلی این خودرو به زیبایی انجام شده است در این بخش تصاویر نمای داخلی خودروی لیفان x50 از زوایای مختلف را برای شما آورده ایم.

عکس لیفان x50 از نماهای مختلف نمای داخلی لیفان x50 عکس از نماهای مختلف لیفانسیستم صوتی لیفانعکس از صندوق عقب لیفان x50  عکس از صندلی جلو لیفان x50 عکس صندوق عقب خودروی لیفان x50 عکس از صندلی عقب لیفان x50عکس از فرمان لیفان x50

عکس های نمای بیرونی لیفان x50

این خودرو نمای ظاهری آن همانند یک خودروی شهری هاچ بک می باشد. در این بخش عکس از نمای بیرونی خودروی جدید 2016 لیفان 2016 را برای شما اورده ایم.

عکس عقب لیفان x50 عکس لیفان x50 قرمز عکس لیفان x50 و طراحی جذاب آن عکس لیفان x50 آبی خوشرنگ عکس لیفان x50 آبی کمرنگ عکس لیفان x50 سفید عکس لیفانx50 آلبالویی عکس لیفان سفید x50 لیفان x50 خودرویی اسپرت عکسی زیبا از خودروی لیفان x50  نمایشگاه لیفان x50 عکس لیفان x50 مشکی  عکس خودروی 2015 و جدید لیفان

امیدوارم این مطلب راهنمای خوبی برای خرید این خودروی لیفان X50 برای شما دوستان عزیز و همراهان گرامی باشد. در صورت تمایل برای مشاهده بیشتر عکس انواع ماشین کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *