دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

ترکیب رنگ موی دودی و انواع فرمول های آن + عکس

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

رنگ مو ها با تنوع زیادی موجود هستند و شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی خود از ترکیب رنگ مو های مختلف برای رنگ کردن مو هایتان استفاده کنید. در این مطلب ۹ ترکیب رنگ موی دودی و انواع تصاویر این رنگ موها را مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو دودی، رنگ موی شکلاتی از انواع رنگ موهایی هستند که در بین خانم ها طرفدارن زیادی را دارند. اگر شما می خواهید از رنگ موهای ترکیبی دودی، برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با بهترین ترکیب های این نوع رنگ مو آشنا سازیم.

رنگ موها در سال های مختلف متفاوت هستند و هر سالی رنگ مویی متفاوت مد می شود در برخی از سال ها رنگ موی مسی و رنگ موی کنفی مد می شود و سال دیگر رنگ مو دودی روی بورس است. هرگز رنگ مو خود را بر اساس رنگ مو مد شده انتخاب نکنید زیرا ممکن است رنگ مو مد سال مناسب چهره شما نباشد در ادامه این مطلب مدل ها و ترکیب های متنوع رنگ مو دودی را مشاهده می کنید.

رنگ موی دودی زیبا و شیک

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی دودی

در هنگام انتخاب رنگ مو رنگ پوست و مو طبیعی و رنگ چشم های خود را در نظر بگیرید و رنگ مویی را انتخاب کنید که با تمام اجزای صورت شما همخوانی دارد. برای هر پوستی رنگ مو خاصی مناسب است انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی با رنگ مو برای پوست سبزه متفاوت است. در این بخش فرمول های برتر رنگ مو دودی را با مدل های این رنگ مو برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم که امیدواریم با مشاهده این رنگ مو ها و مدل های متنوع بتوانید رنگ مویی برتر را برای خود انتخاب کنید.

فرمول های رنگ ترکیبی دودی

رنگ مو دودی زیتونی

این رنگ مو را باید بر روی مو ها با پایه ۹ بزنید و مدت زمان مکث رنگ مو دودی زیتونی ۳۰ دقیقه است پس از مدت زمان ذکر شده مو های خود را به کمک نرم کننده شستشو دهید.

  •  آرون گروپس

ترکیب رنگ دودی زیتونی

رنگ مو ها با شماره m7 و c8 + اکسیدان نمره ۱ ( مقدار اکسیدان باید دو برابر رنگ باشد) + پایه ۹

مدل های رنگ موی دودی زیتونی به همراه فرمول ترکیبی این رنگ مو فرمول ترکیبی رنگ موی دودی زیتونی فرمول رنگ موی دودی زیتونی رنگ مو دودی زیتونی با هایلایت

ترکیب رنگساژ دودی و دودی طلایی

در این بخش دو نوع فرمول مختلف بریا رنگساژ دودی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

فرمول ترکیبی رنگساژ دودی

بلوند روشن ۸.۰ : ۱۰ سانت
واریاسیون دودی ۰.۱۱  : ۱۰ سانت
اکسیدان نمره ۱ : ۳۰ سی سی

فرمول ترکیبی رنگساژ دودی

فرمول ترکیبی رنگساژ دودی طلایی

بلوند دودی طلایی ۸.۳۱ : ۱۰ سانت
واریاسیون دودی ۰.۱۱ : ۱ سانت
واریاسیون نقره ای ۰.۲۲ : ۲ سانت
اکسیدان شماره ۱ : ۳۰ سی سی

9 فرمول رنگ موی دودی

 رنگ مو بلوند دودی

برای این رنگ مو باید ابتدا مو های خود را تا پایه ۹ دکلره برسانید و سپس از فرمول ترکیبی ادامه این مطلب برای رنگ کردن مو های خود استفاده کنید. این رنگ مو برای افراد با پوست روشن می تواند بهترین انتخاب باشد.

فرمول ترکیبی رنگ موی بلوند دودی

رنگ مو c7 یا c6 (دودی بلوند تیره و یا روشن ) : ۲/۳ تیوپ
واریاسیون دودی : به میزان ۱/۳
اکسیدان ۶ درصد و آب

فرمول ترکیبی رنگ موی بلوند دودی

فرمول ترکیبی رنگ مو دودی

بلوند دودی روشن ۸.۱ : ۱/۲ تیوپ
واریاسیون دودی ۰.۱۱ : ۵ سانت
اکسیدان نمره یک : ۴۰ سی سی

مدل رنگ موی دودی

فرمول ترکیبی رنگ کرم دودی

رنگ موی های c8 + 0 + 10 به همراه اکسیدان ۶ درصد را باهم ترکیب کنید و روی مو ها با پایه ۹ دکلره بزنید.

 رنگ کردن مو ها با تم بلوند دودی زیتونی

در این رنگ مو ترکیبی باید ۴۰ سی سی اکسیدان ۶ در صد را با ۲۰ سی سی آب مخلوط کنید و سپس این رنگ مو را به مدت ۲۵ دقیقه بر روی مو های خود قرار دهید.

فرمول ترکیبی رنگ مو با تم بلوند دودی زیتونی

رنگ موی شماره ۸.۱۱ : ۱/۲ تیوپ
رنگ موی شماره ۷.۲ : ۱/۲ تیوپ
اکسیدان ۶ درصد : به نسبت ۲ به ۱
پایه ۸ دکلره

انواع فرمول های ترکیبی رنگ موی دودی

رنگ مو با تم مش دودی زیتونی

برای این رنگ مو باید مو های خود را به پایه ۹ دکلره برسانید.

فرمول ترکیبی رنگ مو با تم مش دودی زیتونی

رنگ مو با شماره ۸.۱۱ : ۱/۴ تیوپ
رنگ مو با شماره ۸.۲ : ۱/۴ تیوپ
اکسیدان ۶ درصد : به نسبت ۲ به ۱

فرمول ترکیبی رنگ مو با تم بلوند دودی

رنگ مو دودی بدون دکلره

اگر شما نمی خواهید صدمه زیادی به مو های خود بزنید می توانید از رنگ مو دودی بدون دکلره برای رنگ کردن مو هایتان استفاده کنید.

فرمول ترکیبی رنگ مو دودی بدون دکلره

رنگ موی ۸.۰ +۸.۳۲
رنگ موی e7 رنگ زیتونی
اکسیدان ۶ درصد

فرمول ترکیبی رنگ موی دودی بدون دکلره

فرمول ترکیبی رنگ مو بژ دودی روشن

بژ متوسط : ۴۰ میل
بژ روشن : ۳۰ میل
رنگ موی زیتونی : ۷ ۳۰ میل
رنگ مو دودی : ۶ ۲۰ میل
واریاسیون نقره ای : ۴ سانت
اکسیدان نمره ۱

هایلایت پایه ۱۰

ترکیب طبیعی : ۱۰ ۴۰ میل
رنگ موی طلایی : ۱۰ ۱۰ میل
اکسیدان نمره ۲

مدل رنگ موی بژ دودی روشن ترکیبی

تصاویر مدل های متنوع رنگ موهای دودی

اگر می خواهید چهره خود را با رنگ مو کمی متفاوت تر کنید بهتر است که مو های خود را دو یا سه درجه از رنگ مو طبیعی خود روشن تر یا تیره تر کنید و رنگ مویی را انتخاب کنید که کاملا با رنگ پوست و مو طبیعی شما مطابقت دارد. در این بخش از مجله آرگا انواع مدل های متنوع رنگ مو دودی را ملاحظه می کنید که امیدواریم این رنگ مو ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

فرمول رنگ موی دودی فرمول های ترکیبی رنگ دودی انواع رنگ موی دودی ترکیبی رنگ مو دودی زیبافرمول های متنوع رنگ موی دودی انواع فرمول های متنوع رنگ مو دودی رنگ دودی برای خانم های خوش سلیقه رنگ دودی بدون دکلره فرمول های ترکیبی رنگ مو دودی مدل رنگ مو دودی مدل های متنوع رنگ موی دودی

مدل های رنگ مو دودی با هایلایت

رنگ کردن موها باعث ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خانم ها می شود از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب رنگ موی خود حساسیت و دقت لازم را داشته باشید.

اگر شما تمایل دارید موهایتان را به رنگ دودی درآورید بهتر است برای جذابیت بیشتر موهای خود در قسمت هایی از مو هایلایت ( مش ) ایجاد کنید. توجه داشته باشید که برای هایلایت کردن مو دودی باید رنگی را برای هایلایت انتخاب نمایید که از رنگ موی زمینه تان چند درجه روشن تر باشد.

برای انجام هایلایت روی موها از روش فویل و کلاهی استفاده می شود که در هایلایت فویلی قسمت هایی از مو به کمک فویل جدا می شوند سپس روی قسمت های جدا شده هایلایت با رنگ روشن گذاشته می شود. برای هایلایت کلاهی نیز ابتدا کلاه روی سر گذاشته می شود و موها از کلاه بیرون آورده می شوند سپس روی موهای جدا شده مش زده می شود.

رنگ موی زنانه دودی مدل رنگ مو زیبا دودی رنگ مو با هایلایت رنگ مو شیک دودی رنگ مو روشن دودی رنگ مو تیره دودی با هایلایت رنگ مو جذاب دودی رنگ مو زنانه دودی رنگ مو با هایلایت رنگ مو روشن دودی

رنگ کردن مو ها کار مورد علاقه بیشتر خانم ها است و اگر شما می خواهید از انواع ترکیب های رنگ مو برای رنگ کردن مو های خود استفاده کنید بهتر است که رنگ کردن مو های خود را به دست یک آرایشگر با تجربه بسپارید. در این مطلب انواع مدل ها و ترکیب های رنگ موی دودی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها و ترکیب رنگ مو ها شما را در انتخاب رنگ مو دلخواهتان به خوبی راهنمایی کنند. برای مشاهده انواع ترکیب رنگ مو کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *