دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل های کفش پاشنه بلند زنانه جدید و شیک

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۴ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

در این مطلب گالری تصاویر انواع کفش پاشنه بلند زنانه در طرح ها و رنگ های متنوع و جذاب را برای شما جمع آوری کرده ایم. از انواع کفش های پاشنه بلند زنانه در مجالس و مهمانی ها استفاده فراوانی می شود.

اکثر خانم های شیک پوش ترجیح می دهند برای مراسم و جشن ها کفش پاشنه  دار بپوشند از این رو در این مطلب برای شما دوستان عزیز و همراهان گرامی گالری تصاویر مدل های شیک و جدید کفش پاشنه  دار زنانه را جمع آوری کرده ایم امیدواریم این مدل ها برای شما جذاب باشند.

کفش های پاشنه  دار باعث می شوند قد شما بلندتر دیده شود و همچنین باعث می گردند اندام شما کشیده تر و لاغرتر دیده شود. در انتخاب کفش پاشنه دار باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد و اگر به درستی انتخاب نگردد می تواند منجر به آسیب به کمر و پای شما گردد.

انواع رنگ های کفش پاشنه بلند زنانه

عکس های مدل کفش پاشنه بلند زنانه

در هنگام خرید و استفاده از کفش پاشنه  دار باید همواره نکات زیادی را در نظر گرفت از جمله اینکه کفش انتخابی بهتر است کمی از سایز پاهای شما بزرگتر باشد تا هنگام راه رفتن آسیب کمتری به پاهای شما وارد گردد. در هنگام راه رفتن با کفش پاشنه  دار نیز سعی کنید طوری راه بروید که کف و پاشنه پا همزمان با یکدیگر به زمین برخورد کنند. در ادامه عکس مدل کفش زنانه را با هم مشاهده می کنیم.

کفش های پاشنه  دار زنانه جدید

سعی کنید برای پیاده روی های طولانی کفش های پاشنه  دار را انتخاب نکنید کفش های بدون پاشنه و اسپرت برای پیاده روی و مصرف روزانه مناسب تر می باشند. در این بخش برای شما گالری تصاویر کفش های پاشنه  دار زنانه در انواع طرح ها و رنگ های جذاب را برای شما جمع آوری کرده ایم.

کفش پاشنه بلند زنانه مدل کفش پاشنه بلند زنانهمدل کفش پاشنه بلند زنانه ساده مدل کفش پاشنه بلند زنانه زیبا کفش پاشنه بلند زنانه جذابکفش پاشنه بلند زنانه مدرنکفش های پاشنه بلند مجلسی زنانه مدل کفش پاشنه بلند زنانه جدید

کفش مجلسی زنانه پاشنه  دار

کفش پاشنه  دار زنانه در طرح های فوق العاده شیک متناسب مراسم و مهمانی ها نیز می باشند. این مدل کفش ها باعث می گردند اندام شما کشیده تر و قدتان بلندتر به نظر برسد. در ادامه عکس مدل کفش مجلسی زنانه پاشنه  دار در رنگ های متنوع و جذاب را با هم مشاهده خواهیم کرد. مدل کفش پاشنه بلند مجلسی کفش پاشنه بلند زنانه قرمز مدل کفش پاشنه بلند مجلسی زنانه کفش پاشنه بلند زنانه بسیار زیبا کفش پاشنه بلند مجلسی مدرن تنوع رنگ کفش پاشنه بلند مجلسی کفش پاشنه بلند زنانه طوسی کفش پاشنه بلند زنانه قرمز مشکی کفش پاشنه بلند زنانه بنفش کفش پاشنه بلند زنانه سفید کفش های زیبای پاشنه بلند زنانه کفش پاشنه بلند زنانه بند دار کفش پاشنه بلند زنانه پاپیون دار کفش پاشنه بلند زنانه ورنی کفش پاشنه بلند زنانه بندی کفش پاشنه بلند زنانه آبی مشکی کفش پاشنه بلند زنانه نقره ای کفش پاشنه بلند زنانه جدید قرمز

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

امیدواریم مدل های کفش پاشنه  دار زنانه زیبا و جدید جمع آوری شده در این مطلب برای شما جالب و جذاب بوده باشند و با استفاده از این مدل ها بتوانید کفش پاشنه بلند زیبایی برای خود انتخاب کنید. در صورت تمایل برای مشاهده مدل کیف و کفش بیشتر کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *