دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های چیدمان سفره هفت سین جدید و متفاوت

  • یلدا محمدی
  • ۶ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

ایده هایی جدید و متنوع برای چیدمان سفره هفت سین شیک و زیبا به همراه تصاویر و مدل های تزیین سفره هفت سین متفاوت و زیبا برای سال نو را در این مطلب ملاحظه خواهید نمود.

مشاهده مدل های مختلف دیزاین سفره هفت سین و آشنایی با تزیینات متنوع سفره هفت سین کمک می کند ضمن ایده گرفتن از طرح های اجرا شده جدید و شیک، بتوانید زیباترین سفره هفت سین را برای سال جدید داشته باشید. از این رو در این مطلب قصد داریم جدیدترین و متنوع ترین مدل های سفره هفت سین را معرفی نماییم و به ارائه تصاویر زیبا و جالب انواع سفره هفت سین با سلایق مختلف بپردازیم. تا پایان با این مجموعه عکس زیبا و جدید همراه ما باشید.

تزیین و چیدمان سفره هفت سین زیبا و جدید :

با نزدیک شدن به عید نوروز و سال جدید همه خانم های با سلیقه و هنرمند در تدارک هفت سین می باشند و ترجیح می دهند زیباترین چیدمان و تزیین سفره هفت سین را داشته باشند. برای داشتن بهترین تزیینات و دیزاین، توجه به تزیین اجزا سفره از اهمیت ویژه ایی برخوردار است. بعد از اینکه تک تک اجزا را به بهترین شکل تزیین نمودید باید به سراغ چیدن اجزای سفره بروید. محل قرار دادن وسایل و نوع چیدن آنها تا حد زیادی تعیین کننده زیبایی سفره هفت سین می باشد.

مدل سفره هفت سینسفره هفت سینتزیینات هفت سین زیبا و شیکچیدمان سفره هفت سینهفت سینتزیین هفت سینسفره هفت سینسفره هفت سین

از دیگر موارد مهم و با اهمیت که تاثیر زیادی در زیبایی سفره هفت سین دارد، انتخاب رنگ مناسب برای سفره و تزیینات آن و همچنین هماهنگی و تناسب رنگ های موجود در سفره است که باعث می شود تزیین سفره هفت سین شما زیبایی و جلوه ویژه ایی داشته باشد. در تصاویر زیر نمونه هایی از دیزاین و تزیینات سفره هفت سین را ملاحظه می فرمایید که در تمامی آنها به هماهنگی رنگ ها توجه زیادی شده است.

سفره هفت سین جدیدتزیین زیبای سفره هفت سینچیدمان هفت سین زیباچیدمان سفره هفت سین زیباتزیین سفره هفت سینچیدمان سفره هفت سین جدید

انتخاب سبک مناسب برای هفت سین نیز از دیگر موارد با اهمیت است، در صورتی که تمایل دارید از سفره هفت سین سنتی استفاده نمایید سعی کنید تمامی اجزا و وسایل موجود در سفره حالت سنتی و قدیمی داشته باشند تا تداخلی در چیدن اجزای سفره ایجاد نکنند. همچنین در صورتی که قصد دارید از تزیینات مدرن و جدید استفاده نمایید، بهتر است تمام وسایل و اجزا را متناسب با هم و به صورت کاملا جدید و مدرن انتخاب نمایید. توجه به این نکته کمک می کند علاوه بر برخورداری از تزیینات شیک و زیبا سفره هفت سین، هنر و سلیقه خود را نیز به بهترین شکل به نمایش بگذاریم.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیین جدید سفره هفت سینتزیینات هفت سین جدیدسفره هفت سین 95تزیین زیبای سفره هفت سینسفره هفت سینچیدمان هفت سین زیباهفت سین جدید

با به کارگیری ایده های مطرح شده در رابطه با دیزاین سفره هفت سین جدید و زیبا و الگوبرداری از مدل های ارائه شده می توانید زیباترین و جذاب ترین تزیین سفره هفت سین را برای سال جدید داشته باشید. از دیگر مطالب و ایده ها در رابطه با هفت سین و تزیینات مربوط به آن در بخش سفره هفت سین دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *