دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶ شیک و جذاب با طرح های روز

  • ندا خوشرو
  • ۲ اسفند ۱۳۹۴
  • ۰

لباس های مجلسی در انواع مراسم ها مختلف مانند جشن های عروسی و جشن تولد و …مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند. بسیاری از خانم ها برای انتخاب لباس مجلسی خود تابع مد سال هستند اگر شما می خواهید با انواع متنوع مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶ شیک و جذاب آشنا شوید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

خرید لباس مجلسی برای خانم ها یکی از دغدغه های بزرگ است برخی از خانم ها تمایل دارند که از لباس مجلسی های ساده و کلاسیک در مراسم مختلف استفاده کنند در حالی که بیشتر خانم های ایرانی به دنبال لباس های مجلسی ها با طرح های جدید و روز هستند. در این مطلب بیش از بیست مدل لباس مجلسی۲۰۱۶ را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

مدل لباس مجلسی و مدل لباس شب۲۰۱۶  در طرح های متنوع کوتاه و بلند موجود هستند و شما می توانید بنا بر سلیقه و فرم اندام خود از این مدل لباس مجلسی ها استفاده کنید. در تصاویر این مطلب مدل های لباس مجلسی سال جدید را در طرح های متنوع مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این لباس ها بتوانند ایده خوبی برای انتخاب لباس مجلسی شما عزیزان باشند.

لباس مجلسی 2016

انواع مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶

لباس مجلسی ها انواع مختلف و متفاوتی دارند اگر شما می خواهید با چهره ای رسمی و پوشیده در مجالس و مهمانی ها حضور پیدا کنید بهترین ایده برای شما انواع مدل های کت و شلوار زنانه و کت و شلوار دخترانه می باشند. شما می توانید برای انتخاب لباس مجلسی خود از انواع پیراهن های شیک و مجلسی و مدل کت و دامن های مدرن و زیبا نیز استفاده کنید. در این مطلب ما سعی کرده ایم تا جدیدترین مدل های لباس مجلس ۲۰۱۶ را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

مدل لباس مجلسی زیبا و جذاب کت و دامن 2016 زیبا لباس مجلسی بلند 2016

مدل پیراهن مجلسی ۲۰۱۶ با طرح کوتاه

در هنگام خرید لباس مجلسی مدلی را انتخاب کنید که نقاط قوت اندام شما را بیشتر نمایان می کند و نقاط ضعف اندام  شما را بپوشاند. اگر شما پاهای خوش فرم و زیبایی دارید بهتر است که از مدل لباس مجلسی کوتاه استفاده کنید.

لباس مجلسی گیپور مدل لباس مجلسی زنانه و دخترانه 2016

  •  آرون گروپس

اگر شما ترجیح می دهید تاکید بیشتری بر روی گردن خود داشته باشید باید در انتخاب مدل یقه کت  و پیراهن مجلسی خود حساسیت بیشتری را به خرج دهید.

مدل لباس 2016 مجلسی مدل های زیبا لباس مجلسی
خانم های قد بلند هرگز نباید از لباس های مجلسی خیلی کوتاه استفاده کنند زیرا قد آن ها بیش از حد بلند دیده می شود. بهترین انتخاب لباس مجلسی برای خانم های قد کوتاه و ریز اندام لباس هایی هستند که از زیر سینه مقداری گشاد می شوند. در این مطلب شما را با انواع مدل لباس مجلسی سال جدید با طرح کوتاه آشنا خواهیم ساخت که امیدواریم این مدل لباس ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

لباس مجلسی شیک 2016 مدل لباس مجلسی کوتاه مدل های شیک لباس مجلسی مدل لباس مجلسی مدل های مردن و زیبا لباس مجلسی 2016

امروزه مدل لباس مجلسی گیپور و مانتو گیپور مد سال هستند بنابراین شما می توانید لباس هایی با پارچه گیپور و یا پیراهن هایی که در قسمتی از آن ها از پارچه گیپور استفاده شده را برای پوشیدن انتخاب کنید.

لباس مجلسی در انواع طرح های کوتاه و بلند لباس مجلسی 2016 لباس مجلسی گیپور در انواع طرح های متنوع طرح های متنوع مدل لباس مجلسی 2016 شیک و مدرن لباس مجلسی آستین دار

مدل لباس مجلسی با طرح بلند

در مهمانی ها و مجالس خانم ها ترجیح می دهند به بهترین شکل حضور پیدا کنند بنابراین باید در انتخاب لباس مجلسی خود حساسیت زیادی را به خرج دهند. لباس های مجلسی قد های متفاوتی دارند برخی از آن ها کوتاه هستند و برخی از آن ها بلند و یا تا مچ پا شما هستند بنابراین شما می توانید با توجه به قد و فرم اندام خود یکی از این مدل لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنید.

انواع متنوع و زیبا مدل لباس مجلسی 2016 مدل لباس مجلسی کره ای زیبا و بلند

انواع  مدل لباس شب بلند  و لباس مجلسی بلند که قد آن ها تا کف پای شما است هرگز انتخاب خوبی برای خانم های قد کوتاه نمی باشد ولی خانم های قد بلند و لاغر می تواند این مدل لباس ها را برای پوشیدن انتخاب کنند. خانم های قد بلند و خوش اندام می توانند گزینه های بیشتری از مدل  لباس مجلسی زنانه  را برای خود انتخاب کنند.

مدل لباس مجلسی زیبا و جذاب انواع متنوع لباس مجلسی 2016 لباس مجلسی دنباله دار مشکی

در ادامه این بخش مدل های شیک و زیبا پیراهن مجلسی بلند ۲۰۱۶ را در اختیار شما خانم های خوش سلیقه و مشل پسند قرار داده ایم.

لباس مجلسی گیپور دار لباس مجلسی در طرح های متنوع مدل های شیک و فانتزی لباس مجلسی 2016

رنگ و مدل لباس مجلسی مدرن و جدید در زیبایی و جذابیت شما بسیار تاثیر گذار است پس همیشه سعی کنید از مدل هایی استفاده کنید که با فرم اندام و رنگ پوست و مو شما مطابقت دارد. در این بخش انواع مختلف و شیک مدل لباس مجلسی ۲۰۱۶ را مشاهده کردید که امیدواریم با الهام گرفتن از این مدل ها بتوانید لباس مجلسی شیک و دلخواه خود را انتخاب کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *