دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس عروس کردی جدید در رنگ ها و طرح های مختلف

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

در این مطلب گالری تصاویر زیباترین جذاب ترین مدل های لباس عروس کردی در طرح ها و رنگ های جذاب و متنوع را برای شما جمع آوری کرده ایم. امیدواریم این مدل لباس عروس ها مور پسند نوعروسان کرد زبان قرار گیرد. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

پیراهن های عروس بسته به محل و شهری که عروسی در آن برگزار می گردد، دارای تنوع زیادی می باشد. در کردستان کشور عزیزمان اغلب با پیراهن عروس های کردی، مراسم عروسی برگزار می گردد.  پیراهن عروس کردی معمولا پوشیده و در رنگ های متنوع و زیبا می باشد در این مطلب گالری تصاویر این مدل پیراهن عروس جذاب و زیبا را با هم مشاهده می کنیم.

پیراهن عروس دارای بسته به محل و شهر مراسم عروسی از تنوع زیادی برخوردار می باشد. در نواحی کرد نشین کشور عزیزمان ایران اغلب پیراهن عروس کردی انتخاب نوعروسان خوش سلیقه و شیک پوش می باشد.

در این مطلب برای شما عزیزان و نوعروسان کرد گالری جدیدترین مدل های پیراهن عروس کردی را جمع آوری نموده ایم. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

لباس عروس کردی زیبا

عکس های مدل لباس عروس کردی

این مدل پیراهن عروس اغلب پوشیده و ساده می باشند و دور کمر شالی بسته می شود. و دارای رنگ های شاد و زیبا از جمله قرمز می باشد. در این مطلب زیباترین و جذاب ترین مدل های پیراهن عروس کردی را برای شما آورده ایم.

لباس عروس کردی مدرن لباس عروس کردی جذاب لباس عروس های کردی لباس عروس کردی شیک لباس عروس کردی سفید لباس عروس های کردی مدرن لباس عروس کردی زیبا لباس عروس کردی زیبا و شیک لباس عروس کردی بسیار زیبالباس عروس کردی 2016

مدل های پیراهن عروس کردی جدید

در این بخش گاری تصاویر مدل پیراهن عروس های فوق العاده شیک کردی در طرح ها و رنگ های فوق العاده جذاب را جمع آوری نموده ایم. امیدوارم این مدل ها برای شما جذاب و زیبا باشند و بتوانید این مدل ها را برای مراسم عروسی خود انتخاب نمایید.

  •  آرون گروپس

لباس عروس کردی مدل لباس عروس کردی لباس عروس کردی صورتی

لباس عروس کردی قرمز

در بین کردها رنگ قرمز جذابیت فوق العاده زیادی دارد و اغلب زنان خوش پوش کرد از این رنگ در پیراهن های مجلسی و پیراهن عروس خود استفاده می کنند.

تنوع رنگ در لباس عروس کردی

لباس عروس پوشیده  محلی

لباس عروس کردی صورتی زیبا لباس عروس کردی ساده لباس عروس کردی جذاب

لباس عروس ساده و فوق العاده جذاب محلی

لباس عروس کردی با کمربند لباس عروس کردی فوق العاده شیک زیباترین لباس عروس کردی

مدلهای جدیدتری از لباس عروسی کردی

همانطور که گفتیم لباسهای عروس برای کردها دارای تنوع مختلفی بوده و در شهر های مختلف سقز، مهاباد، سوران و جوانرود دارای طراحی های به خصوصی می باشد؛ استفاده از رنگ های قرمز، صورتی، زرد و … کاربرد زیادی برای لباسهای کردی دارند و معمولا به صورت پوشیده و کار شده هستند، مدلهای لباس عروس سقزی و سورانی بسیار شیک بوده و می تواند انتخابی عالی برای نوعروسان خوش سلیقه و شیک پوش در مجالس عروسی و نامزدی باشد، حال در صورتی که علاقمند به  استفاده از لباس عروس شیک و زیبا با طرح کردی، هستید پیشنهاد می کنیم از مدل لباسهای دیگر گردآوری شده برای این مطلب دیدن کنید و با انتخاب بهترین آن، استایلی زیبا و منحصر به فرد داشته باشید.

لباس عروسی کردی قشنگ

در طراحی لباسهای کردی از پارچه های گلدار، شالهای ابریشمی، دستار های منگوله دار و سکه دوزی شده، جلیقه های زردوزی شده و مخملی با رنگهایی شاد و متنوع استفاده می شود که همگی این نوع تزیینات تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت این مدل لباسها دارند و اقوام کرد با پوشیدن این لباسهای زیبا در جشن ها و مراسم های رسمی خود به حفظ سنت ها و فرهنگ اصیل پوشش بومی خود کمک زیادی خواهند کرد، اکنون در اینجا نمونه های جدید و جذابی از انواع لباسهای کردی مجلسی مخصوص عروس خانوم ها و بانوان شیک پوش گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدلهای لباس عروسی کردی

جدیدترین لباس عروسی کردی

زیباترین لباس عروسی کردی

تصاویری از لباس عروسی کردی

مدلی از لباس عروسی کردی

انواع لباس عروسی کردی

مدل زیبای لباس عروسی کردی

مدل لباس عروسی کردی

لباس عروسی کردی گیپور دار

لباس عروس کردی پوشیده

لباس عروسی کردی جذاب

لباس عروسی کردی جدید

لباس عروسی کردی و زیبا

لباس عروسی کردی

لباس عروس کردی رنگی

امیدوارم لباس عروس های جمع آوری شده در این مطلب مورد پسند شما قرار گرفته باشد و با استفاده از این مدل ها با طرح ها و رنگ های متنوع بتوانید لباس عروس زیبایی برای خود انتخاب نمایید. برای مشاهده بیشتر لباس عروس کردی کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *