دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۳۵ ایده جدید و شیک برای تزیین منزل با شمع و شمع آرایی های مختلف

  • یلدا محمدی
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

۳۵ مدل و ایده جدید و زیبا از انواع تزیین منزل با شمع که کمک میکند بهترین تزیینات را طراحی و اجرا کنید و شمع آرایی های زیبا و شیک را با توجه به فضای داخلی و دکوراسیون منزل انجام دهید و فضایی رمانتیک و عاشقانه در اتاق خواب و قسمت های دیگر منزل ایجاد کنید.

ایده هایی جدید و زیبا برای تزیین و دیزاین منزل با شمع به همراه طراحی های مختلف برای انجام تزیینات زیبا با شمع در منزل و مدل های جدید شمع آرایی های مختلف که تاثیر زیادی در زیبایی منزل و انجام چیدمان و دکوراسیونی ایده آل و متفاوت خواهد داشت. در ادامه می توانید چندین مدل از این تزیینات و ایده های زیبا و شیک را مشاهده کنید.

مدل های زیبای تزیین منزل با شمع :

تزیینات منزل با شمع و ایده هایی جالب و زیبا برای شمع آرایی منزل که علاوه بر ایجاد تنوع و زیبایی بیشتر، فضای منزل آرامش بخش و رمانتیک تر نیز خواهد شد. انتخاب مدل شمع برای تزیینات منزل کاملا سلیقه ایی است و می توانید ان را مناسب با فضایی که می خواهید شمع آرایی را انجام دهید و متناسب و هماهنگ با دکوراسیون منزل انتخاب کنید. در ادامه چندین مدل تزیینات اتاق خواب را با انواع شمع مشاهده می کنید.

تزیینات منزل با شمعتزیین منزل با شمعتزیین منزل با شمعشمع آرایی منزلشمع آرایی منزلتزیین منزل جدید با شمعشمع آرایی منزل

انتخاب جاشمعی مناسب نیز تاثیر زیادی دز زیبایی منزل و ایجاد فضایی مدرن و شیک دارد. می توانید جاشمعی های مختلف را در رنگ بندی های زیبا و جذاب تهیه کنید و شمع ها را داخل آن قرار دهید و در تزیین منزل از آنها استفاده کنید.

تزیین خانه با شمعشمع آرایی در منزلتزیین زیبا با شمعشمع آرایی در منزلشمع آرایی شیک در منزل

در ادامه چند مدل دیگر از انواع دیزاین منزل با شمع را مشاهده خواهید کرد که می توانند ایده های خوبی برای شمع آرایی منزل شما باشند. در این میان رعایت هماهنگی رنگ و مدل های شمع و جاشمعی با دکوراسیون داخلی منزل، نقش مهمی در اجرای بهتر چیدمان و تزیینات منزل با شمع دارد که با کمی دقت و سلیقه می توانید بهترین طراحی ها را انجام داده و شیک ترین تزیینات را داشته باشید.

شمع آرایی منزلتزیین اتاق خواب با شمعتزیین با شمعشمع آرایی جذاب منزلتزیینات با شمعشمع ارایی سادهشمع آرایی منزل

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

تزیینات منزل با شمع های وارمر

شمع آرایی و استفاده از تزیینات زیبای انواع شمع، از جمله ایده های بسیار جذاب و زیبا برای استفاده در دیزاین جشن تولد ها و مناسبت های عاشقانه همچون سالگرد ازدواج، ولنتاین و … می باشد که می تواند فضای بسیار رمانتیک، آرام و عاشقانه ای ایجاد نماید؛ با به کار بردن شمع های وارمر به همراه گلبرگ های گل رز قرمز به روش های مختلف می توانید تزیینات فوق العاده جذابی در منزل ایجاد نمایید، بنابراین برای مشاهده نمونه هایی از این نوع تزیینات زیبا می توانید درادامه همراه ما شوید.

تصاویری از تزیینات خانه با شمع

شمع های وارمر، شمع هایی در اندازه های کوچک و به حالت دایره ای شکل می باشند که دارای ارتفاع کمی هستند و داخل روکشی از آلومیمنیوم قرار گرفته اند، البته برخی از آنها نیز بدون روکش هستند که از انواع روکش دار آن می توانید برای دیزاین عاشقانه اتاق خواب بهره بگیرید. جالب است بدانید که شمع های وارمری در ابتدا برای گرم کردن غذا ها ساخته می شدند, اما به تدریج و با مرور زمان استفاده از آنها برای تزئینات و دکوراتیو داخلی منازل کاربرد فراوانی پیدا کرد.

زیباترین تزیینات خانه با شمع

به طور کلی ایده های متنوع زیادی برای شمع آرایی و تزیین اتاق خواب، اتاق پذیرایی و تزیینات میز با انواع شمع ها وجود دارد که با به کار بردن کمی خلاقیت و ذوق می توانید بهترین و زیباترین مدل تزیینات را در منزلتان داشته باشید، در اینجا تصاویری زیبا و دیدنی از انواع شمع آرایی و تزیینات خانه گلچین کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل تزیینات خانه با شمع

انواع تزیینات خانه با شمع تزیینات خانه با شمع

ایده تزیینات منزل با شمع

تزیین زیبای منزل با شمع

مدل تزیینات منزل با شمع

تزیینات رمانتیک منزل با شمع

تزیین شیک منزل با شمع

تزیینات جذاب منزل با شمع

تزیینات عاشقانه منزل با شمع

تزیینات زیبای منزل با شمع

تزیینات منزل با شمع

تزیین رمانتیک منزل با شمع

امیدواریم ایده های خوبی برای تزیین منزل با شمع گرفته باشید و شمع آرایی های زیبایی را انجام دهید. برای مشاهده مدل های بیشتر و تزیینات متنوع تر سری به بخش تزیین منزل بزنید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *