دسته ها
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس های آرایش چشم ۲۰۱۶ با متدهای جدید و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش چشم مهم ترین بخش میکاپ صورت است و با داشتن یک آرایش چشم زیبا و جذاب است که شما می توانید چهره خود را به خوبی تغییر دهید. اگر شما به دنبال مدل های آرایش چشم ۲۰۱۶ با جدیدترین متد های روز هستید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با این مدل های زیبا میکاپ چشم آشنا کنیم.

میکاپ چشم در جذابیت و خوش حالت شدن چشم های شما نقش اساسی دارد. اگر شما ترجیح می دهید که از مدل های جدید میکاپ چشم ۲۰۱۶ استفاده کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا شما را با جدید ترین مدل های میکاپ چشم ۲۰۱۶ آشنا سازیم.

یکی از اجزای اصلی صورت چشم ها هستند که در جذابیت چهره بسیار تاثیر گذارمی باشند. با انتخاب یک مدل میکاپ چشم مناسب می توانید جذابیت چهره و میکاپ صورتتان را چند برابر کنبد. مدل های متنوعی برای میکاپ چشم وجود دارد که آرایش چشم ساده و میکاپ چشم مدرن  یکی از انواع این مدل آرایش چشم ها هستند. در ادامه این مطلب مدل های زیبا و جدید آرایش چشم۲۰۱۶ را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

آرایش چشم با جدید ترین متد های روز

تصاویر آرایش چشم ۲۰۱۶

برای آرایش چشم های خود ابتدا باید رنگ مورد نظر سایه چشم و مدل سایه چشم را انتخاب کنید. بهتر است رنگ هایی را برای سایه چشم انتخاب کنید که مکمل یکدیگر هستند. از رنگ های روشن سایه چشم بهتر است برای روشن سازی پلک استفاده کنید و رنگ های متوسط سایه چشم برای قسمت های میانی و ابتدای چشم مناسب تر هستند اگر تمایل دارید که از رنگ های تیره سایه چشم استفاده کنید بهتر است که این رنگ ها را در گوشه های چشم خود بکار ببرید.

آرایش چشم 2016 آرایش چشم زیبا و مدرن 2016 آرایش چشم شیک آرایش چشم عربی 2016

بعد از زدن سایه چشم می توانید در صورت تمایل از خط چشم بکشید بهتر است که مدل خط چشم انتخابی شما متناسب با فرم چشم هایتان باشد و بعد از زدن خط چشم بهتر است که ابتدا مژه های خود را فر دهید و بعد ریمل بزنید در صورت تمایل می دهید از مزه های مصنوعی استفاده کنید که استفاده از این مژه ها در جذابیت میکاپ چشم های شما بسیار تاثیر گذار هستند.

  •  آرون گروپس

میکاپ 2016 چشم آرایش ملایم چشم آموزش میکاپ چشم 2016 میکاپ چشم جدید آرایش چشم با سایه های تیره و روشن

در ادامه این مطلب مدل های زیبا و جدید آرایش چشم ۲۰۱۶ را با جدید ترین متد های روز در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

آرای شچشم 2016 با طرحی متفاوت

میکاپ چشم آرایش 2016 چشم مدل میکاپ چشم و صورت 2016 میکاپ تیره چشم مدل آرایش چشم با سایه بنفش و طلایی آرایش چشم 2016 و جدید آرایش چشم

مدل های میکاپ ملایم چشم سال ۲۰۱۶

خانم ها و دختران جوان به مدل آرایش چشم های خود بسیار حساس هستند و همواره تمایل دارند که برای میکاپ چشم ها و صورتشان از مدل های جدید و به روز سبک های آرایشی استفاده کنند. قبل از انتخاب مدل آرایش چشم بهتر است به فرم و حالت چشم های خود توجه کنید و مدلی را بریا میکاپ چشم های خود انتخاب کنید که متناسب با فرم چشم های شما است.

مدل های شیک و متنوع آرایش چشم

مدل آرایش چشم ها با یکدریگر متفاوت است و شما هرگز نمی توانید از مدل های آرایش چشم ریز برای آرایش چشم گرد و درشت استفاده کنید.

مدل آرایش چشم شیک و مدرن

مدل های زیبا و جدید میکاپ ملایم چشم ۲۰۱۶ را در این بخش برای شما دختران و خانم های جوان ایرانی گرد آوری کرده ایم که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

آرایش چشم دخترانه مدل آرایش ملایم چشم میکاپ چشم 2016

مدل های متنوع و جدید آرایش چشم ۲۰۱۶ را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم با ابده گفتن از این مدل ها بتوانید مدل میکاپ زیبا و جذابی را برای چشم های خود انتخاب کنید. برای مشاده انواع مدل های زیبا و جدید میکاپ چشم در صوت تمایل می توانید به بخش آرایش چشم مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *