دسته ها
شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

عکس سگ هاسکی و اطلاعات نژاد سگ های هاسکی

  • ندا خوشرو
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

سگ ها دارای تنوع زیادی می باشند برخی از آن ها به عنوان سگ نگهبان و برخی سگ های شکاری هستند. در این مطلب اطلاعات جامع درباره نژادهای سگ هاسکی و انواع عکس سگ هاسکی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

سگ هاسکی یکی از انواع سگ های باهوش و اجتماعی است که در این مطلب انواع عکس سگ هاسکی و تصاویری زیبا و دلنشینی از توله های با نمک و دوست داشتنی این سگ را مشاهده خواهید کرد.

سگ هاسکی سگی قدرتمند و کاری است و تنوع رنگ در این سگ بسیار زیاد می باشد. اغلب سگ های هاسکی دارای دو رنگ سیاه و سفید، سفید و طوسی، قرمز و سفید و نارنجی سفید می باشند. سگ هاسکی با چشم آبی دارای اصالت و قیمت بیشتری است. اگر شما تمایل دارید که با نژاد این نوع سگ آشنا شوید و انواع متنوع عکس سگ هاسکی را مشاهده کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

عکس سگ هاسکی

 سگ هاسکی

سگ هاسکی از انواع سگ های زیبا و قدرتمند است.  این سگ نسبت به سرما مقاوم می باشد به طوری که در دمای 60- نیز می تواند به راحتی زندگی کند. طول عمر این سگ اغلب بین 12-15 سال است.

عکس سگ هاسکی در برف

مشکلات سلامتی

این سگ ممکن است دچار اختلالات و مشکلات کپل، چشم( آب مروارید) و ورم پوستی بدلیل کمبود روی گردد.

عکس توله سگ هاسکی زیبا

  •  آرون گروپس

شرایط نگهداری

در فصل گرم سال برای نگهداری از این نوع سگ ها باید از سایبان یا کولر استفاده کنید.

عکس سگ هاسکی آپارتمانی

نژاد های سگ هاسکی

نژاد هاسکی به دو گونه تقسیم بندی می شود: 1- سیبرین هاسکی 2- هاسکی آلاسکایی

ریشه این سگ به سیبری باز می گردد اما برخی از این سگ ها به آلاسکا برده می شوند و پس از مدتی تغییراتی در نژاد آن ها ایجاد می شود و نژاد هاسکی آلاسکایی بوجود می آید. هاسکی آلاسکایی به سگ سورتمه و گله مشهور است و رنگ آن اغلب خاکستری و سفید است این نوع سگ از کشیدن سورتمه بسیار لذت می برد. سگی هاسکی در بین پنجه هاش مو دارد و همین امر راه رفتن این حیوان را بر روی برف  آسان تر می کند.

عکس سگ هاسکی آلاسکایی عکس سگ هاسکی کاری

ویژگی های رفتاری سگ هاسکی

این سگ آرام و بازیگوش و با هوش است و علاقه مند به افراد خانواده ای است که در آن بزرگ شده است در رابطه با کودکان عالی می باشد و در آموزش بسیار باهوش است البته باید با صبر و حوصله زیاد به سگ هاسکی آموزش بدهید. این سگ گاهی اوقات ممکن است لجباز شود و یکی از ویژگی های بارز این سگ این است که از تنهایی بیزار است اگر ساعات زیادی از روز را در بیرون از خانه به سر می برید حتما برای او یک جفت و هم بازی بیابید.

عکس سگ هاسکی باهوشعکس سگ هاسکی قهوه ای

 سگ هاسکی جزو سگ های آپارتمانی است و برای تخلیه انرژی او باید او را به پیاده روی دو ساعته ببرید و اگر انرژیش تخلیه نگردد به سگی ویرانگر تبدیل می شود. برخلاف سگ دوبرمن که جزء دسته های سگ شکاری و جنگنده محسوب می شود این سگ بسیار اجتماعی و مهربان است.

عکس سگ هاسکی خانگی

عکس هاسکی سفید

عکس سگ هاسکی

تماشای انواع مستند حیات وحش و عکس حیوانات مانند عکس گرگ و سگ و … برای برخی از انسان ها لذت بخش است. در ادامه این مطلب عکس های زیبا و متنوع از سگ هاسکی را برای شما همراهان عزیز و گرامی گرد آوری کرده ایم که امیدواریم از دیدن این عکس ها نهایت لذت را ببرید.

عکس سگ هاسکی در رنگ های مختلف  عکس سگ هاسکی چشم آبیعکس سگ هاسکی در انواع نژاد عکس جمعی از سگ های هاسکی عکس سگ هاسکی سیبری عکس سگ هاسکی اجتماعی

عکس توله های سگ هاسکی

سگ هاسکی در تولگی انرژی زیادی دارد و بازیگوش است اما سگی بسیار مطیع و سر به زیر می باشد. در این بخش تصاویر توله های سگ هاسکی را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

عکس سگ هاسکی کوچک عکس سگ هاسکی سفید سیاه عکس سگ های سیاه و سفید هاسکی عکس زیبای توله سگ هاسکی عکس دو سگ هاسکی عکس توله سگ های هاسکی

برخی از انسان ها تمایل دارند تا در منزل از انواع سگ ها نگهداری کنند و نگهداری از سگ ها برای آن ها نوعی سرگرمی است. در این مطلب مجموعه عکس سگ هاسکی و اطلاعاتی در مورد نژاد این سگ را در اختیار شما دوستان عزیز و گرامی قرار دادیم. در صورت تمایل می توانید برای تماشای تصاویر سگ های مختلف به بخش عکس سگ مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *