دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل پارتیشن منزل جدید و شیک

  • یلدا محمدی
  • ۳ آبان ۱۴۰۱
  • ۰

انواع مدل پارتیشن منزل شیک و زیبا به همراه معرفی ایده هایی جدید و جذاب برای پارتیشن بندی منزل را در این مطلب ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می توانید مدل پارتیشن مناسب برای فضای منزل را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

آشنایی با انواع مدل پارتیشن خانه با طرح های جدید و متفاوت این امکان را به وجود می آورد که با دیدی بهتر و آگاهی از جدیدترین مدل ها و طرح ها، مناسب ترین پارتیشن را برای منازل خود انتخاب نموده و از این طریق تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی خانه ایجاد نمایید. بدین منظور در این مقاله قصد داریم به ارائه مدل پارتیشن منزل بپردازیم و شما را با سبک ها و طرح های زیبا و شیک انواع پارتیشن بندی منازل آشنا نماییم. تا پایان با این مجموعه بی نظیر و متفاوت همراه ما باشید.

انواع مدل پارتیشن منزل با طرح های جدید و زیبا :

استفاده از انواع مدل پارتیشن خانه کمک می کند به جداسازی فضاهای مختلف منزل بپردازید و از این طریق تغییرات اساسی و موثری در دکوراسیون داخلی خانه داشته باشید. آنچه که در پارتیشن بندی از اهمیت زیادی برخوردار است این است که پارتیشن نقش جداکننده را ایفا می نماید و در ساختمان های کوچک و بزرگ می تواند مورد استفاده قرار گیرد. کاربرد پارتیشن در فضاهای کوچک که در اغلب آنها امکان استفاده از دیوارهای آجری وجود ندارد، بسیار زیاد است و از این طریق می توان به مکان های مجزا در خانه دست یافت. تصاویر زیر نمونه های زیبا و جدید از پارتیشن بندی متناسب با دکوراسیون خانه کوچک را نشان می دهد که در آنها با استفاده از پارتیشن فضاهای مجزایی با کاربردهای متفاوت ایجاد شده است.

مدل جدید پارتیشن منزلپارتیشن بندی منزلمدل پارتیشن جدیدمدل پارتیشنمدل های پارتیشن منزلمدل پارتیشن خانگیمدل پارتیشن جدید

انواع مختلف پارتیشن در ساختمان هایی با مساحت زیاد نیز مورد استفاده قرار می گیرند و تنها مختص به فضاهای کوچک نیست. در مکان هایی با ابعاد بزرگتر نیز می توان با استفاده از پارتیشن فضای مورد نظر را در سایز دلخواه کوچک یا بزرگ نمود. در ادامه تصاویری از انواع مدل پارتیشن منازل بزرگ و کاربردهای آن را ملاحظه می فرمایید.

مدل جدید پارتیشن منزلمدل پارتیشن جدیدپارتیشن منزلمدل پارتیشن خانگیمدل پارتیشنپارتیشن منزلپارتیشن بندی منزل

انواع مختلف مدل پارتیشن علاوه بر کاربردهایی که در فضای خانه دارد، می تواند به عنوان دکوری و زینت بخش فضای داخلی منازل نیز مورد استفاده قرار بگیرد. انواع مدل پارتیشن دکوری جنس ها و طرح های مختلفی دارد که اغلب بر اساس دکوراسیون منزل انتخاب می گردد و سعی میشود از لحاظ طرح و رنگ با دیگر اجزا داخلی خانه هماهنگ باشد. تصاویری که در ادامه ملاحظه می فرمایید نمونه های زیبایی از انواع مدل پارتیشن خانه با جنس های مختلف می باشند که هر یک جذابیت و زیبایی خاصی به دکوراسیون منازل بخشیده اند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل پارتیشنپارتیشن خانگی جدیدمدل پارتیشن منزلمدل پارتیشن جدیدپارتیشن خانگیمدل های پارتیشن منزلمدل پارتیشن منزل

انواع پارتیشن و کاربرد آنها در دکوراسیون داخلی خانه

پارتیشن ها در دکوراسیون داخلی خانه ابزار خوبی برای تقسیم بندی فضا های چندگانه بزرگتر به فضاهای کوچکتر و اختصاصی می باشند، از این رو برای صرف جویی در هزینه ها برای منازلی با پلان باز و یکپارچه بدون استفاده از دیوار های آجری یا بتنی می توانید از دو یا چند فضای جداگانه در سالن ها و فضا های بزرگ بهره ببرید و ضمن استفاده از جنبه کاربردی که دارند، زیبایی و جذابیت خاصی در محیط ایجاد کنید، انواع پارتیشن ها با متریالهای مختلف چوبی، فلزی، شبکه ای یا پانچ شده، شیشه ای، پرده ای، پارتیشن طبیعی یا گیاهی طراحی شده و براساس مکانسم عملکردی نیز شامل انواع ثابت یا صلبی، چرخشی یا نواری،  کرکره ای یا معلق، ریلی یا کشویی، آکاردئونی یا تاشو هستند و از آنها می توان برای تفکیک فضا های مختلف از جمله فضای مشترک نشیمن و پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب، فضای بین اتاق خواب و مطالعه، فضای بین اتاق خواب و رختکن، فضای مشترک آشپزخانه و نهارخوری، فضای بین راهرو و نشیمن استفاده کنید. در اینجا می توانید از جدیدترین مدلهای پارتیشن شیک و متنوع برای تفکیک و جداسازی قسمتهای مختلف منزل، دیدن کنید.

تصاویری از پارتیشن خانه

شیک ترین مدل پارتیشن خانه

زیباترین مدل پارتیشن خانه

انواع پارتیشن خانه

جدیدترین مدل پارتیشن خانه

مدل متفاوت پارتیشن خانه

مدل جدید پارتیشن منزل

مدل جذاب پارتیشن خانه

مدل شیک پارتیشن خانه

مدل شیک پارتیشن منزل

مدل زیبای پارتیشن خانه

مدل جدید پارتیشن خانه

مدل پارتیشن خانه

مدلی از پارتیشن منزل

مدل جذاب پارتیشن منزل

مدلهای جدیدتر پارتیشن خانه های مسکونی

همانطور که در تصاویر بالا نیز مشاهده کردید؛ از انواع پارتیشن با طراحی های مختلف می توان در متراژ خانه های کوچک و بزرگ استفاده کرد و علاوه بر کارکرد آن به عنوان جدا کننده فضاهای مختلف، از زیبایی این پارتیشن ها در فضای داخلی خانه بهرمند شد، البته بهتر است به هنگام انتخاب و خرید پارتیشن ها به طرح و رنگ آن و هماهنگ بودن آن با سایر وسایل منزل و دکوراسیونی که مورد استفاده قرار می گیرد، توجه شود، استفاده صحیح از پارتیشن در دکوراسیون منزل می تواند در ایجاد صمیمت و آرامش فضا تاثیر زیادی داشته باشد.

طرح شیک پارتیشن خانه

پارتیشن ها از انواع متریال های مختلف، شیشه، چوب، فلز و … ساخته می شوند که نوع متریال و طراحی های مختلفی که برای آنها در نظر گرفته می شود، موجب وجه تمایز پارتیشن ها و به کارگیری آنها در قسمت های مختلف خانه می شود، در اینجا می توانید از انواع جدید پارتیشن با طرح های شیک و زیبا دیدن کنید.

تصاویر پارتیشن خانه طرحی از پارتیشن خانه انواع پارتیشن خانه طرح پارتیشن خانه طرح زیبای پارتیشن منزل مدل پارتیشن منزل فلزی طرح جذاب پارتیشن منزل طرح خاص پارتیشن منزل مدل پارتیشن منزل توری طرح شیک پارتیشن منزل طرح جدید پارتیشن منزل طرح پارتیشن منزل مدلی از پارتیشن منزل جدیدترین مدل پارتیشن منزل

با انواع مختلف مدل پارتیشن خانه و نحوه صحیح پارتیشن بندی آشنا شدید، امیدواریم با الگوبرداری از طرح های ارائه شده در این مقاله و با توجه به دکوراسیون داخلی منازل خود بتوانید زیباترین و جذاب ترین مدل پارتیشن را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *