دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مراسم عقد محسن تنابنده و همسرش

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

محسن تنابنده بازیگر نقش نقی در چهار سری از سریال پایتخت سرانجام تصمیم به انتخاب همسر آینده خود گرفت. در ادامه عکس های محسن تنابنده و همسرش پای سفره عقد و جاری شدن خطبه عقد توسط سید محمد خاتمی را با هم مشاهده خواهیم نمود.

محسن تنابنده فیلم نامه نویس بازیگر سینما و تلویزیون متولد 26 فروردین ماه سال 1354 می باشد. کمتر کسی است که محسن تنابنده که نقش نقی را به زیبایی در سریال پایتخت اجرا کرده است را نشناسد. محسن تنابنده با بازی در این سریال پایتخت به محبوبیت و شهرت بالائی دست یافت. در این مطلب در مورد خبر ازدواج محسن تنابنده اطلاعاتی جمع آوری کرده ایم و در ادامه عکس محسن تنابنده و همسرش را در مراسم ازدواجشان با هم مشاهده می کنیم.

نقی معمولی پس از اینکه در چهار سری از سریال پایتخت نقش همسر ریما رامین فر را به اجرا می کند تصمیم می گیرد همسر خود را نیز انتخاب نماید. همانطور که در رسانه ها اعلام شده است همسر محسن روشنک گلپا می باشد. خبر ازدواج این بازیگر محبوب با انتشار عکسی از حلقه ازدواجش به ظن و گمان تبدیل شده بود. در این مطلب عکس محسن تنابنده و همسرش در پای سفره عقد را مشاهده خواهیم کرد.

محسن تنابنده و همسرش

سرانجام در صبح روز جمعه 29 آبان ماه سال1394 این بازیگر توانا از لحظه امضای عقدنامه اش در حضور  سید محمد خاتمی عکسی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و خبر ازدواج خود را علنا اعلام کرد. محسن تنابنده در ادامه عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت: “طعنه خلق و جفای فلک و جور رقیب همه هیچند اگر یار موافق باشد.”

محسن تنابنده و همسرشعکس محسن تنابنده و همسرش

عکس محسن تنابنده و همسرش پای سفره عقد

با انتشار این عکس محسن تنابنده نوشت: در این سرما و باران یار خوش تر،، نگار اندر کنار و عشق در سر

عکس حلقه ازدواج محسن تنابنده و همسرش

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو پس از انتشار عکس حلقه ازدواج محسن نوشت:

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

محسن و روشنک عزیز پیوندتون مبارک خوشبخت باشید و سفید

محسن تنابنده و همسرش روشنک

محسن تنابنده بازیگر محبوب و مشهور سینمای ایران بالاخره تصمیم گرفت تا همسر واقعی خود را انتخاب نماید. همسر وی روشنک گلپا می باشد برای خوشبختی این زوج حوان آرزوی خوشبختی و سعادت داریم. برای مشاهده عکس بازیگران کلیک کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *