دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل استیکر اتاق کودک با طرح های جدید و زیبا

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

یکی از مسائل مورد توجه والدین, تزیین اتاق کودک است. اتاق کودک باید محیطی امن و شادی آور و جذاب برای کودک باشد. استفاده از مدل استیکر اتاق کودک یکی از بهترین روش های تزیین اتاق کودک دختر و پسر به شمار می رود.

امروزه برای تزیین اتاق کودکان و فضای مهد کودک ها از استیکرها استفاده می کنند. استیکرها علاوه بر جذابیت برای کودک, موجب فعال شدن تخیلات آن ها می شوند. استیکرها در طرح ها و مدل های مختلفی برای کودکان دختر و پسر وجود دارند. در این مطلب با طرح های جدید مدل استیکرهای اتاق کودک آشنا می شویم.

طرح های جدید مدل استیکر اتاق کودک

با توجه به ذوق و علاقه ی کودک, می توان از مدلهای مختلف استیکر کودکانه استفاده نمود. کودکان دختر و پسر به شخصیت های مختلف کارتونی علاقه بسیاری دارند. استفاده از استیکرهای ساخته شده از شخصیت های کارتونی برای تزیین اتاق کودک, موجب شادی و لذت کودک شده و قدرت خلاقیت و نوآوری را در او افزایش می دهد. در ادامه با انواع جدیدترین مدلهای استیکر اتاق کودک دختر و پسر آشنا می شویم.

زیباترین مدل استیکر اتاق کودک دختر

با توجه به روحیات کودکان دختر, استفاده از استیکرهای مناسب برای اتاق آن ها اهمیت ویژه ایی دارد. استفاده از استیکرهای برخی از شخصیت های داستان های کودکانه و شخصیت فیلم های کودک دختر گزینه ی خوبی برای تزیین اتاق کودک دختر می باشد. تصاویر زیر جدیدترین مدلهای استیکر اتاق کودک دختر را نشان می دهد.

استیکر باران برای اتاق کودک

استیکرهای مخصوص دختران

استیکرهای مخصوص پسران

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل استیکر اتاق کودک

مدل استیکر اتاق کودک

مدل استیکر اتاق کودک

مدل استیکر اتاق کودک

استیکرهای مناسب نوزادان

مدلهای استیکر اتاق کودک پسر

با توجه به روحیات هیجانی پسران, استفاده از استیکرهای هیجانی و مورد علاقه آن ها در اتاق خواب کودک پسر مناسب است. همچنین استفاده از استیکرهایی با رنگ های مورد علاقه پسران مانند قرمز و آبی و … علاوه بر جذابیت برای آن ها, موجب تخلیه انرژی کودک پسر می شود. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین استیکرهای پسرانه را نشان می دهد.

استیکرهای زیبا برای اتاق کودک

استیکرهای آموزنده کودکان

مدل استیکر اتاق کودک

مدل استیکرهای زیبا و متنوع

استیکرهای حیوانات جنگل

مدل استیکر اتاق کودک

مدل استیکر اتاق کودک

استیکر شخصیت های کارتونی

مدل استیکرهای سه بعدی

یکی از جدیدترین مدلهای استیکر اتاق کودک, استیکرهای سه بعدی می باشند. این استیکرها در عین جذابیت, باعث می شوند کودک بیشتر با آن ها ارتباط برقرار کند. استفاده از این استیکرها در اتاق کودک, باعث زیبایی بیشتر اتاق می شود. تصاویر زیر مدلهای مختلفی از این استیکرها را نشان می دهد.

مدل استیکر اتاق کودک

استیکرهای جذاب سه بعدی

مدل استیکر اتاق کودک

استیکرهای سه بعدی

مدل استیکر اتاق کودک

مدل استیکر اتاق کودک

مدلهای استیکر برای اتاق نوزاد

طراحی اتاق کودکان از اهمیت زیادی برخوردار است و از آنجا که کودکان وقت زیادی را در آنجا سپری می کنند باید به گونه ای باشد که احساس آرامش و امنیت را برای آنها فراهم نماید، ضمن اینکه باید به هنگام طراحی و دیزاین اتاق کودکان حتما سن و روحیات آنها نیز مورد توجه قرار گیرد؛ حال ایده های مختلفی برای تزیینات و دیزاین اتاق نوزاد و کودک از جمله تزیین دیوار اتاق با کاغذ رنگی، عروسک ها و وسایل اسباب بازی، نقاشی های زیبا و… وجود دارد، استفاده از استیکر برای دیزاین دیوار اتاق کودکانه ایده جذابی است که دارای تنوع زیادی بوده و می توانید در ادامه با نمونه هایی از این تزیینات زیبا و جدید آشنا شوید.

تصاویری از استیکر اتاق کودکانه

همانطور که گفتیم استیکر ها دارای تنوع زیادی بوده و به دلیل هزینه پایین آنها و نیز نصب راحت، گزینه بسیار مناسبی برای تزیینات دکوراسیون اتاق برای انواع سلیقه ها با سنین مختلف می باشند، در تصاویر بالا نمونه های متنوعی از استیکر و برچسب دیواری برای اتاق بچه ها را ملاحظه کردید، اکنون مدلهای جذاب دیگری از انواع استیکر مناسب اتاق نوزاد را در اختیارتان قرار داده ایم که انتخاب آنها برای تزیین دیوار علاوه بر زیباتر شدن اتاق، فضای آرامش بخش و زیبایی را برای نوزادان و والدین آنها ایجاد خواهد کرد.

شیک ترین مدل استیکر اتاق کودکانه

زیباترین مدل استیکر اتاق کودکانه

انواع استیکر اتاق کودکانه

جدیدترین مدل استیکر اتاق کودکانه

مدل دیدنی استیکر اتاق کودکانه

مدل جدید استیکر اتاق کودک

مدل ساده استیکر اتاق کودکانه

مدل جذاب استیکر اتاق کودکانه

مدل ستاره استیکر اتاق کودک

مدل جدید استیکر اتاق کودکانه

مدل استیکر اتاق کودکانه

مدلهای استیکر اتاق کودک

مدلی از استیکر اتاق کودک

مدل زیبای استیکر اتاق کودک

با توجه به مطالب بیان شده و تصاویری که مشاهده نمودید, استفاده از استیکرها در اتاق کودک بسیار مفید است تا جایی که از آن ها در مهد کودک ها نیز استفاده می شود. با توجه به فضای اتاق, می توان از انواع مدلهای استیکر اتاق کودک استفاده نمود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *