دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

با مدل مو های کوتاه جدید برای آقایان خوش تیپ آشنا شوید

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

مدل مو مردانه در جذابیت ظاهری مردها تاثیر فراوانی دارد با انتخاب یک مدل موی مناسب می توانید ظاهر خود را به کلی تغییر دهید و چهره مردانه تان را جذاب تر از همیشه کنید. در این بخش از دنیای مد انواع متنوع مدل موی کوتاه مردانه را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

هرگز مدل موی خود را مطابق با مد سال انتخاب کنید چون ممکن است مدل موی مد سال یه ظاهر شما نیاید و چهره شما را زشت و نامطلوب کند. بیشتر آقایان برای مدل موی خود از مدل موی کوتاه استفاده می کنند. با این حال طرح ها و مدل موهای جدید بسیاری در هر سال طراحی می شوند که می توانید مناسب ترین مدل مو را برای فرم چهره تان بیابید.

مدل موی انتخابی شما بستگی به نوع مو و سلیقه شخصی خودتان دارد و می توان گفت سن مردان در انتخاب مدل موی مناسب آن ها تاثیر گذار نیست برخی از آقایان میانسال از مدل مو های شیک و مدرن برای کوتاهی مو های خود استفاده می کنند. انواع مدل موی پسرانه و مردانه کوتاه، در ادامه مطلب برای انواع سلیقه ها جمع آوری کرده ایم.

مدل های کوتاه موی مردانه 2016

مدل موی کوتاه مردانه

هیچ چیز بدتر این نیست که شما بعد از اتمام کوتاهی موهایتان متوجه شوید که مدل موی انتخابی متناسب با فرم چهره شما نیست. مدل مو ها برای صورت های مختلف متفاوت است. افراد با صورت بیضی می توانند از انواع مدل موی کوتاه استفاده کنند.

مدل موی مردانه کوتاه مدل مو مدانه آرایش موی مردانه مدل موی مردانه 2016

مردان با صوت مربع شکل نیز می توانند از انواع مدل های مو استفاده کنند. مدل مو های کوتاه مردانه برای این افراد می تواند بهترین انتخاب باشد. مدل های متنوع و جدید موهای مردانه کوتاه را در این بخش از مدل مو مشاهده خواهید کرد که امیدواریم از دیدن این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

انواع مدل های مو مردانه مدل موی مردانه کوتاه انواع مدل مو های مردانه انواع مدل مو های شیکانواع مدل مو های شیک مردانه

  •  آرون گروپس

مدل موی خامه ای یکی از مدل مو هایی است که امروزه بیشتر آقایان و پسران جوان از این مدل مو برای کوتاهی موهای خود استفاده می کنند.

مدل موی خامه ای مدل کوتاهی موی مردانه

مدل موهای مردانه کوتاه جدید

اگر صورت شما کشیده است می توانید از انواع مدل مو ها استفاده کنید فقط باید به این نکته توجه کنید که نباید جلوی مو های خود را بیش از حد کوتاه و یا بلند کنید.

مدل موی مردانه شیک مدل موی مردانه کوتاه مدل موی کوتاه مدل موی کوتاه مردانه مدل مو 2016
افراد با صورت های گرد باید مدل مو هایی را انتخاب کنند که مقداری حجیم و بلند هستند.
افراد با صورت لوزی شکل باید مدل مویی را انتخاب کنند که صورت آن ها را کشیده تر نشان دهد. بهتر است بغل مو های خود را کوتاه کنید. مو های فر برای این افراد مناسب تر هستند.
مدل های متنوع موی کوتاه مردانه شیک و مدرن را در این مطلب برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم.

مدل موی کوتاه مردانه برای مد گرایان انواع مدل های متنوع موی کوتاه مردانه   مدل موی مردانه کوتاه جذاب   گالری بیش از بیست مدل موی مردانه مدل موی مردانه برای انواع سلیقه ها

سه مدل مو برای مردان میانسال انواع مدل مو

جدیدترین مدلهای موی فشن و کوتاه مردانه و پسرانه

آرایش مو و مدلهای مختلف مو یکی از مهمترین عناصر در جذابیت آقایان و خوشتیپی آنها دارد، در واقع تاثیر مو در تیپ و استایل مردان همانند تاثیری که مانتو بر استایل خانوم ها دارد، مهم و اثرگذار است، در بالا با مدلهای مختلفی از مو کوتاه مردانه همچون استایل فشن، سایه روشن، خامه ای، بغل سفید، دیزلی، بوکسوری و … آشنا شدید، اکنون در این بخش می توانید انواع دیگری از مدل های فشن و جدیدتر موی کوتاه برای آقایان را ببینید و بهترین و متناسب ترین آن را با توجه به فرم صورتتان و برای داشتن استایلی زیبا و جذاب الگو بگیرید.

مدل موی کوتاه مردانه جذاب

مدل موی کوتاه و ساده در ایجاد استایلی آراسته و مرتب نقش زیادی دارد؛ حال آقایانی که مو های تمیز و آراسته ای دارند علاوه بر اینکه خود احساس آرامش بیشتری می کنند و از ظاهر خود خشنود می باشند در جلب نظر خانم ها نیز موفق تر خواهند بود، زیرا خانوم ها معمولا با آقایانی که دارای ظاهری مرتب و تمیز هستند، صمیمیت و ارتباط بهتری دارند و نیز رضایت و خشنودی آنها از زندگی با مردانی با ظاهر آراسته بیشتر می باشد. امروزه در دنیای مد به طور مداوم مدلهای جدیدی از مو های مردانه به روز می شود و مدگرایان استایلهای جدید و متنوع مو را تبلیغ می کنند، در اینجا می توانید نمونه های جدیدی از این مدلهای موی مردانه کوتاه را ببینید و بهترین آن را انتخاب کنید.

تصاویر از مدل مو کوتاه پسرانه

انواع مدل مو کوتاه پسرانه

جذاب ترین مدل مو کوتاه پسرانه  مدل مو کوتاه پسرانه فشن

مدل مو کوتاه پسرانه جدید

مدل موی کوتاه مردانه فشن

مدل مو کوتاه پسرانه

جدیدترین مدل مو کوتاه مردانه

مدل موی کوتاه مردانه جدید

مدل مو کوتاه مردانه و پسرانه

مدل مو کوتاه مردانه زیبا

مدل مو کوتاه مردانه جدید

مدل مو کوتاه مردانه

انواع مدل موهای کوتاه مردانه در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم مدل ها و نکات گفته شده در این بخش شما را در انتخاب مدل موهای ایده آلتان به خوبی راهنمایی کنند.

برای مشاهده انواع مدل موی مردانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *