دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

لباس مجلسی زنانه با جدیدترین مدل های زیبا و شیک

  • ندا خوشرو
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

خانم ها به مدل لباس مجلسی خود حساس هستند و ترجیح می دهند از مدل لباس مجلسی زنانه شیک و مدرن برای مجالس و مهمانی ها استفاده کنند. اگر شما به دنبال یک لباس مجلسی با طرح های مدرن و به روز هستید مدل های این مطلب می توانند بهترین ایده برای انتخاب شما عزیزان باشند.

لباسهای مجلسی در انواع  مدل کت و شلوار زنانه و کت و دامن زنانه و بلوز و دامن موجود هستند شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی خودتان از انواع متنوع این مدل لباسهای مجلسی استفاده کنید. در این مطلب بیش از بیست مدل پیراهن مجلسی زنانه را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما می خواهید در مجالس ها و مهمانی ها خوش تیپ و خوش اندام ظاهر شوید بهتر است از مدل پیراهن مجلسی استفاده کنید که رنگ آن با پوست شما سازگاری دارد و مدل آن نیز متناسب فرم اندام شما باشد. پیراهن مجلسی زنانه را با طرح های کوتاه و بلند در این بخش از دنیای مد در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم.

مدل لباس مجلسی زنانه شیک و مدرن

مدل لباس مجلسی زنانه جدید

با انتخاب صحیح و درست یک لباس مجلسی شیک و زیبا و متناسب با فرم اندامتان جذابیت شما بیشتر می شود. توجه به رنگ پوست نیز در خرید لباس مجلسی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید شما به آن توجه کنید.

پیراهن کوتاه کجلسی

لباس مجلسی زنانه در طرح های شیک

اگر پوست شما روشن است باید از پوشیدن رنگ های روشن و سفید پرهیز کنید بهترین انتخاب برای شما لباس های مجلسی با رنگ تیره هستند.

  •  آرون گروپس

مدل شیک و زیبا لباس مجلسی مدل های متنوع پیراهن مجلسی

لباس مجلسی بلند زنانه لباس مجلسی گیپور زنانه لباس مجلسی شیک و مدرن زنانه
اگر پوست تیره ای دارید بهتر است که از رنگ های روشن مانند سفید و سبز و … استفاده کنید. رنگ های تیره مانند مشکی و قهوه ای و … نمی توانند ایده خوبی برای انتخاب لباس مجلسی شما باشند.

پیراهن بلند مجلسی رنگ روشنلباس مجلسی
در این بخش از دنیای مد مدل های شیک و جذاب لباس مجلسی کوتاه و بلند زنانه را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها ایده خوبی برای انتخاب شما باشند.

پیراهن مجلسی بلند مدل لباس مجلسی زنانه شیک و جذاب مدل لباس مجلسی زنانه با طراحی مدرن و متفاوت لباس مجلسی زنانه با طرح شیک لباس مجلسی زنانه زیبا مدل لباس مجلسی گیپوربلوز و دامن زنانه شیک لباس مجلسی مشکی و بلند

مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

لباس مجلسی را انتخاب کنید که کاملا اندازه شما است و از پوشیدن لباس مجلسی های تنگ و چسبان و یا خیلی گشاد پرهیز کنید. در ادامه با انواع لباس مجلسی سایز بزرگ آشنا می شوید.

مدل های سایز بزرگ لباس مجلسی

انواع مدل های لباس مجلسی
اگر شما دارای اندام چاق و نا متناسبی هستید بهتر است که لباس های مجلسی یقه هفت را برای خود انتخاب کنید و هم چنین اگر قد شما کوتاه است بهترین انتخاب برای شما لباس های مجلسی تا بالای زانو هستند.

سه مدل لباس مجلسی زیبا پیراهن زنانه با زیباترین طراحیمدل بلوز و دامن زنانه سایز بزرگ

لباس مجلسی زنانه با سایز بزرگ

با پوشیدن مدل کفش پاشنه بلند مجلسی نیز اندام شما متناسب تر به نظر خواهد رسید. در تصاویر زیر مدل لباس مجلسی مخصوص خانم های چاق را با طراحی مدرن مشاهده خواهید کرد.

انواع مدل های شیک و زیبا لباس مجلسی سایز بزرگ زنانه   مدل های زیبا و متنوع لباس مجلسی زنانه   مدل لباس مجلسی سایز بزرگ

مدل های شیک و جدید لباس شب زنانه را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل لباس های شیک  و زیبا نهایت لذت را ببرید. با پوشیدن این مدل لباس ها شما می توانید بر جذابیت خود بیافزایید و شیک پوش تر از همیشه در مجالس و مهمانی ها حضور پیدا کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *