دسته ها
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

لباس عروس اسکارلت جدید با مدل های زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل لباس عروس اسکارلت مدل لباس عروسی است که اسم این لباس را از اسکارلت در فیلم بر باد رفته گرفته اند. این مدل لباس عروس امروزه در بیشتر مزون های عروس پیدا می شود. در ادامه مطلب انواع مدل های لباس عروس اسکارلت را مشاهده خواهید کرد.

 مدل پیراهن عروس اسکارلت علاوه بر زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارد به دلیل پف دار بودنش بیشتر مورد پسند عروس های ایرانی قرار گرفته است. مدل های زیبا و جدید این مدل پیراهن عروس را در این بخش از دنیای مد مشاهده خواهید کرد.

پیراهن عروس های اسکارلت، یک مدل از انواع متنوع پیراهن عروس های تور با مدل لباس عروس پفی است. این مدل زیبایی و جذابیت خاص خودش را دارد و امروزه در بین ایرانیان نیز رواج پیدا کرده است.

مدل های متنوع لباس عروس

عکس های مدل لباس عروس اسکارلت

اگر شما می خواهید در جشن عروسیتان به زیبایی بدرخشید مدل پیراهن عروس اسکارلت می تواند ایده خوبی برای شما باشد. توجه داشته باشید که این پیراهن ها را بر اساس اندام خود باید انتخاب کنید. این مدل پیراهن عروس بسیار برازنده عروس های ایرانی است و به شما زیبایی و جذابیت می درخشد.

لباس عروس اسکالرت با طراحی منحصر به فرد     انواع مدل لباس عروس اسکالرت زیبا لباس عروس پفی همراه با تور لباس عروس اسکالرت 2016 مدل های متنوع لباس عروس اسکالرت لباس عروس توری انواع مدل لباس عروس اسکالرت

مدل پیراهن عروس اسکارلت جدید

اگر تمایل دارید که در جشن عروسی خود از مدل لباسهای منحصر به فرد استفاده کنید پیشنهاد ما به شما این است که از مدل های متنوع و زیبا پیراهن عروس های اسکارلت استفاده کنید.

این مدل پیراهن عروس ها همانند مدل لباس عروسی پرسنسسی و لباس عروس مدل ماهی پرطرفدار است.  مدل های جدید و متنوع و جذاب لباس عروس ها را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

لباس عروس بلند و پفی لباس عروس با مدل های متنوع اسکالرت لباس عروس آستین حلقه ای اسکالرت مدل لباس عروس آستین دار اسکالرت لباس عروس دکلته 2016 لباس عروس پفی همراه با تور مدل لباس عروس اسکالرت 2016

برخی ویژگی های لباس عروس اسکارلتی

لباس عروس اسکارلتی، پیراهنی با دامن پف دار توری و بالاتنه چسبان و تنگ می باشد؛ این لباس از نام شخصیت معروف فیلم برباد رفته (اقتباس از رمان مشهور بر باد رفته) اثر مارگارت میچل گرفته شده است، زیرا این شخصیت (اسکارلت اوهارا) همواره لباسی با این مدل به تن داشت.

مدل لباس عروسی اسکارلت

حال این مدل لباس عروس در بین ایرانی ها نیز طرفداران زیادی پیدا کرده است و بسیاری از عروس خانوم ها ترجیح می دهند لباس عروسهای مدل اروپایی را انتخاب کنند. یکی دیگر از ویژگی های این لباس عروس اسکارلتی، نوع پوشش بالاتنه می باشد که از دانتل و گیپور استفاده شده و دامن آن نیز دارای تورهای پرچین و فوق العاده زیبا است. از دیگر مدلهای بالاتنه این لباسها می توان به مدل پوشیده، دکلته، یقه قایقی و … اشارره داشت، استفاده از پارچه های اکلیلی و یا پولکدوزی شده در دامن های لباس عروس، زیبایی و جذابیت خاصی را به آن می دهد به طوری که در زیر نور تالار موجب درخشش رویایی پیراهن عروس خواهد شد.

لباس عروس اسکارلتی زیبا

از جمله ویژگی های بارز پیراهن عروس اسکارلتی می توان به دامن پرچین و بزرگ آنها اشاره کرد که موجب زیبایی دوچندان عروس خانوم ها در شب عروسیشان می شود، ضمن اینکه با باریک تر نشان دادن کمر عروس خانوم ها، زیبایی خاصی در استایل آنها ایجاد خواهد کرد، از این رو این لباس ها برای افراد لاغر اندام که چربی شکم ندارند، جذاب تر می باشد و فرم لباس به گونه ای است که برای افرادی که شکم بزرگ دارند، اصلا مناسب نیست. هر ساله به دلیل استقبال زیاد از لباس عروس های اسکارلتی ، مدلهای جدیدتری از آن به بازار می آید، جالب است بدانید که مدلهای سوپر اسکارلتی برای عروس خانوم های قد بلند و لاغر مناسب بوده و عروسهایی که قد کوتاهی دارند، تنها در صورتی که فاصله قدی زیادی با همسرشان نداشته باشند، می توانند از این مدلها استفاده کنند. در اینجا تصاویری دیگر از مدلهای لباس عروس اسکارلتی را می توانید ببینید.

لباسهای عروس جدید و اروپایی

لباس عروسی اسکارلت

پیراهن عروس اسکارلت

لباس عروس اسکارلتی

لباس عروس اسکارلت پفی

مدل های پف دار لباس عروس اسکارلت را در این مطلب از لباس عروس مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل لباس ها لذت کافی را برده باشید و هم چنین این مدل های زیبا راهنمای خوبی برای انتخاب لباس عروس شما باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *