دسته ها
سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

آرایش عروس ۲۰۱۶ با جدیدترین متد های آرایش روز دنیا

  • ندا خوشرو
  • ۱۶ بهمن ۱۳۹۴
  • ۱

اگر مراسم عروسی شما نزدیک است و تمایل دارید که برای میکاپ جشن خود از انواع مدل آرایش عروس ۲۰۱۶ با جدیدترین متد های آرایشی روز استفاده کنید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا این مدل های زیبا و جدید را به شما عزیزان معرفی کنیم.

برای میکاپ عروس نکات ساده ای وجود دارد که رعایت نکردن همین نکات ساده باعث می شود تا میکاپ زیبا و جذابی نداشته باشید. هر عروسی در جشن عروسی خود کانون توجه همه مهمان ها است و بیشتر از هر زمان دیگر در جلوی لنز های دوربین عکاسی و فیلمبرداری قرار می گیرد پس بهتر است که برای زیبا تر شدن میکاپ عروس از یک آرایشگر با مهارت کافی استفاده کنید. مدل میکاپ عروس ۲۰۱۶ را در ادامه این بخش از میکاپ و زیبایی مشاهده خواهید کرد.

اگر مدل میکاپ صورت انتخابی شما متناسب با فرم چهره تان نباشد باعث می شود تا چهره شما زشت و نامطلوب شود. مدل میکاپ صورت در زیبایی چهره و جذابیت شینیون شما تاثیر بسیار زیادی را دارد. اگر شما قصد دارید که با انواع متنوع مدل میکاپ عروس ۲۰۱۶ آشنا شوید تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

مدل آرایش چشم و لب عروس 2016

مدل آرایش عروس ۲۰۱۶ لایت

امروزه مدل های جدید و متنوع آرایش لایت عروس و آرایش اروپایی عروس جای مدل های آرایش عربی و خلیجی را گرفته اند. و بیشتر عروس های ایرانی ترجیح می دهند تا از این مدل های آرایش صورت برای جشن خود استفاده کنند. قبل از انتخاب مدل های مد شده آرایش صورت عروس باید مطمئن شوید که مدل انتخابیتان متناسب با فرم چهره شما است و حتما با آرایشگر خود در مورد مدل انتخابی میکاپ صورتتان مشورت کنید اگر مدل مد سال آرایش صورت عروس مناسب ظاهر شما نبود هرگز از این مدل ها استفاده نکنید.

میکاپ 2016 عروس انواع مدل های متنوع میکاپ عروس 2016 مدل آرایش عروس لابت آرایش عروس انواع مدل های آرایشی عروس
برای میکاپ عروسی خود هرگز چیز های جدید را امتحان نکنید. اگر شما تا بحال از رنگ رژ تیره و یا قرمز استفاده نکرده اید هرگز این مدل رژ ها را برای میکاپ خود استفاده نکنید. مدل های میکاپ عروس ۲۰۱۶ را در این مطلب در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

مدل آرایش ساده 2016 عروس مدل آرایش صورت عروس 2016 مدل آرایش لایت چشم عروس انواع مدل های متنوع و جذاب میکاپ عروس میکاپ لایت 2016 عروس انواع مدل های میکاپ عروس آرایش ساده و ملایم عروس

مدل میکاپ عروس ۲۰۱۶

برای آرایش عروس ایرانی از مدل هایی که تغییرات عمده ای را در چهره شما ایجاد می کنند هرگز استفاده نکنید . تغییرات عمده مانند برنزه کردن پوست و برجسته سازی گونه ها و … برای میکاپ عروس ایده خوبی نیستند.
هرگز برای آرایش عروس از رژ لب و یا برق لب به تنهایی استفاده نکنید و قبل از زدن رژ لب بر روی لب های خود حتما از خط لب و برق لب استفاده کنید با این کار ماندگاری رژ لب خود را افزایش می دهید.

مدل های متنوع آرایش صورت عروس

  •  آرون گروپس

آرایش لایت عروس 2016 مدل میکاپ عروس 2016 مدل آرایش عروس 2016 زیبا آرایش شیک و جذاب عروس سایه چشم 2016 عروس

از کرم پودر ها و پودر فیکس مناسب برای میکاپ صورت خود استفاده کنید پودر فیکس و کرم پودر باید به خوبی بر روی پوست صورت شما بشیند. رنگ رژگونه تان را با رنگ پایه پوست صورت خود مطابقت دهید و به طور کلی رنگ رژ گونه نباید با رنگ پایه پوست صورت شما تفاوت زیادی داشته باشد.
برای جذابیت بیشتر مدل آرایش عروس ۲۰۱۶ رنگ ابرو های خود را با رنگ مو هایتان هماهنگ کنید. اگر ابرو های کم پشت و تو خالی دارید می توانید برای جشن عروسیتان از مدل هاشور ابرو استفاده کنید.

میکاپ عروس ایرانی 2016 مدل جذاب و ایده آل آرایش عروس 2016 مدل آرایش صورت عروس 2016 آرایش عروس شیک و مدرن 2016 مدل مو و آرایش عروس ایرانی 2016 شینیون و میکاپ عروس 2016 مدل سایه چشم عروس 2016

آرایش صورت و موی عروس یکی از مهم ترین نکاتی است که در جشن عروسی باید به آن توجه داشته باشید. با داشتن یک میکاپ و شینیون مناسب و زیبا می توانید جذابیت خود را برای جشن عروسیتان افزایش دهید. انواع متنوع مدل آرایش عروس ۲۰۱۶ را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها با مدل های آرایشی مورد نظر شما مطابقت داشته باشند. برای مشاهده انواع میکاپ عروس به بخش آرایش عروس مراجعه کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۱ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *