دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کدام رنگ مو برای پوست گندمی مناسب است؟

  • ندا خوشرو
  • ۱۰ تیر ۱۳۹۹
  • ۰

با انتخاب رنگ موی مناسب چهره شما بشاش و جوان تر می شود. اگر شما رنگ پوست گندمی دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشد تا شما را با نکاتی درباره انتخاب رنگ مو برای پوست گندمی راهنمایی کنیم.

رنگ موی برای انواع رنگ پوست ها متفاوت است شما هرگز نمی توانید رنگ موهایی را که برای پوست های گرم مناسب هستند برای رنگ پوست های سرد استفاده کنید. به عنوان مثال انتخاب رنگ موی مناسب پوست گندمی با رنگ مویمناسب پوست های سفید و سبزه بسیار متفاوت است.

برای تشخیص رنگ موی مناسب چهره خود ابتدا باید تشخیص دهید تن پوست شما گرم و یا سرد است. اگر جواهرات نقره به پوست صورت شما می آیند این بدین معنا است که رنگ پوست شما سرد است و اگر جواهرات طلا بیشتر مناسب پوست شما هستند تن پوست شما گرم است. می توانید برای تشخیص تن پوست گرم و یا سرد به سراغ رگ های پوستی زیر ساعد خود بروید اگر رگ های زیر ساعد شما آبی باشند پوستی با تن سرد دارید و اگر رگ های زیر ساعد شما سبز هستند پوستی با تن گرم دارید. افراد با پوست گندمی تن پوست گرمی دارند در ادامه مطلب انواع رنگ موی مناسب پوست گندمی را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

رنگ موی فندقی

بهترین رنگ مو برای پوست گندمی کدام است؟

اگر شما پوست گندمی دارید و به دنبال رنگ مویی هستید که حالت طبیعی صورت شما را حفظ کند بهتر است از رنگ موهایی استفاده کنید که تناژ سبز درون پوست شما را به خوبی خنثی کند. رنگ های طلایی و قرمز که با نام رنگ های سری G و R  شناخته می شوند برای افراد با رنگ پوست گرم و گندمی بسیار مناسب تر هستند.

رنگ موی مسی
اگر تن پوست شما گرم و گندمی است و چشم های قهوه ای دارید بهترین رنگ موی مناسب موهای شما رنگ قهوه ای طلایی و قهوه ای مایل به قرمز و بلوطی است.

مدل رنگ مو مناسب پوست گندمی

مدل های کوتاهی مو و رنگ مو رنگ موی بلوطی برای افراد با پوست گندمی رنگ موی زیبا برای عروس
رنگ های تیره و مشکی هرگز انتخاب خوبی برای افراد با رنگ پوست گندمی نیستند. و اگر شما تمایل دارید که از رنگ های طلایی استفاده کنید باید رنگ طلایی را با درجه روشن بر روی موهای خود نزنید زیرا این رنگ ممکن است برای پوست های گندمی نارنجی در بیاید. رنگ موی عسلی و رنگ موی فندقی و مسی و هم چنین رنگ موهای قهوه ای برای افراد با پوست گندمگون بسیار مناسب هستند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

رنگ مو رنگ مو مناسب برای افراد با پوست گمدمی انواع مدل هتای رنگ مو عسلی زنانه برای پوست های گندمگون رنگ موی مسی عسلی رنگ موی قهوه ای فندقی

مدل های رنگ موی مناسب افراد با پوست گندمی

نکات ذکر شده در این مطلب و هم چنین تصاویر مدل رنگ موی مناسب افراد با پوست گندمی در ادامه مطلب می توانند شما را در انتخاب رنگ موی مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند. با انتخاب یک رنگ موی ایده آل و رنگ مویی که با پوست گندمی شما سازگاری دارد می توانید جذابیت و زیبایی چهره تان را چند برابر کنید.

انواع مدل های رنگ مو برای پوست های گندمی رنگ موی دخترانه برای پوست گندمی انواع مدل های رنگ مو عسلی رنگ مو برای پوست گندمی مدل های رنگ مو برای پوست گندمی نکاتی برای انتخا رنگ مو برای پوست گندمی رنگ موس مناسب برای پوست گندمی

معرفی انواع رنگ موی مناسب برای پوست گندمی روشن و تیره

۱. رنگ موی قهوه ای طلایی 

این رنگ مو برای افراد با رنگ پوست گندمی روشن مناسب می باشند و باعث می شود تا چهره شاداب به نظر برسد همچنین این رنگ مو سن را بیشتر از حد معمول نشان می دهد از این رو برای خانم های میانسال و مسن انتخابی مناسب به شمار نمی رود.

رنگ مو برای پوست گندمی

۲. رنگ موی قهوه ای مایل به قرمز 

افراد با رنگ پوست گندمی روشن می توانند از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایند.

رنگ مو قهوه ای قرمز

۳. رنگ موی قرمز شرابی 

رنگ موی قرمز شرابی از انواع رنگ موهای مناسب برای افراد با پوست گندمی می باشد و اگر شما به رنگ موها با تن قرمز علاقه مند هستید بهتر است از این رنگ زیبا استفاده نمایید.

رنگ مو برای پوست گندمگون

۴. رنگ موی عسلی 

رنگ موی عسلی برای افراد با رنگ پوست گندمی تیره انتخابی مناسب می باشد.

رنگ مو عسلی برای پوست گندمی

۵. رنگ موی فندقی 

رنگ موی فندقی از انواع رنگ موهای گرم است و اگر پوست شما تیره می باشد بهتر است از این رنگ زیبا برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید.

رنگ مو فندقی تیره و روشن

۶. رنگ مو شکلاتی 

رنگ مو شکلاتی زیبایی و جذابیت خاصی دارد و به پوست های گندمی درخشش خاصی را می بخشد از این رو بهتر است شما به سراغ این رنگ موی خاص و جذاب بروید.

رنگ موی شکلاتی

۷. رنگ مو کاراملی 

رنگ مو کاراملی از انواع رنگ موهای مناسب برای افراد گندمگون است و شما می توانید از این رنگ به عنوان هایلایت یا رنگ موی اصلی استفاده نمایید.

رنگ مو کاراملی

۸. رنگ موی مسی 

رنگ موی مسی با پوست های گندمی هارمونی زیبا و خاصی را بوجود می آورد و اگر شما از رنگ های متفاوت خوشتان می آید بهتر است به سراغ این رنگ مو بروید.

رنگ مو مسی برای پوست گندمی

۹. رنگ مو شیری 

رنگ موی شیری برای افراد که به رنگ موهای خیلی روشن علاقه دارند انتخابی مناسب می باشد.

رنگ مو شیری برای افراد با رنگ پوست گندمی

۱۰. رنگ موی صورتی 

بهتر است ترس کنار بگذارید و برای یک بار هم که شده از رنگ موی فانتزی صورتی برای رنگ کردن موهای خود استفاده نمایید. رنگ موی صورتی

با توجه به نکاتی که در این مطلب گفته شد شما می توانید رنگ موی مناسبی را برای پوست خود انتخاب کنید. مدل های متنوع و نکات مناسب را برای رنگ مو برای پوست گندمی را در این مطلب مشاهده کردید که امیدواریم این مطالب و مدل رنگ موها راهنمای خوبی برای انتخاب رنگ موی دلخواه شما باشند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *