دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف مجلسی دخترانه و زنانه با طراحی های جدید

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

انواع متنوع و شیک مدل کیف مجلسی زنانه و دخترانه را با طرح های جذاب در این بخش از دنیای مد برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم که امیدواریم بنوانید با ایده گرفتن از این مدل کیف ها بهترین مدل را برای خود انتخاب کنید برای مشاهده این تصاویر تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل کیفهای مجلسی و کفش های مجلسی  در جذابیت و شیک پوش بودن شما نقش اساسی دارد. کیفهای مجلسی طرح های متنوع و زیبایی دارد که در این بخش از کیفهای متنوع مجلسی زنانه و دخترانه را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما تمایل دارید که برای مهمانی ها و مجالس عروسی از انواع مدل کیف دستی استفاده کنید بهتر است که رنگ کیف و مدل کیف خود را با رنگ پیراهن و کفش خود هماهنگ کنید. کیف های دستی در طرح های ساده و بدون دسته و با دسته موجود هستند که شما می توانید بنا بر سلیقه شخصی خود از انواع این مدل کیف ها استفاده کنید.

کیف مجلسی با طرح طاووس

مدل کیف  دستی زنانه شیک

در هنگام خرید کیف دستی زنانه حتما به رنگ لباس خود توجه کنید اگر شما از لباس شب زنانه چند رنگ استفاده می کنید باید از مدل کیف تک رنگ استفاده کنید برای لباس های شب با رنگ های تیره مشکی و قهوه ای مدل های کیف های رنگی بسیار مناسب تر هستند.

مدل کیف مجلسی زنانه را در طرح های متنوع در تصاویر زیر مشاهده خواهید کرد.

کیف مجلسی شیک model bag cocktail (2)کیف مجلسی با مدلی متفاوت مدل کیف مجلسی تیره و روشن انواع مدل های کیف مجلس یزنانه و دخترانه مدل کیف مجلسی مشکی زنانه کیف مجلسی زنانه طرح دار انواع مدل های کیف مجلسی کیف دسته دار مجلسی مدل کار شده کیف مجلسی

مدل های کیف و کفش مجلسی، ست نیز بهترین ایده برای خرید کیف دستی است. شما می توانید با ست کردن رنگ و مدل کیف و کفش خود شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

  •  آرون گروپس

مدل کیف و کفش مجلسی نگینی کار شده انواع مدل های متنوع کیف و کفش مجلسی   مدل ست کیف و کفش و جواهرات مدل کیف مجلسی آبی روشن کیف و کفش مجلسی

مدل کیف دست دخترانه

امروزه بیشتر از مدل های کیف های زیر بغلی در مجالس و مهمانی ها استفاده می کنند. اگر شنا به دنبال خرید یک کیف دستی دخترانه هستید حتما مدلی را انتخاب کنید که به طرح های دخترانه نزدیک تر هستند با این کار زیبایی و جذابیت خود را چندین برابر خواهید کرد.

model bag cocktail (3)مدل های کیف مجلسی زنانه و دخترانه 2016 مدل کیف مجلسی 2016 مدل کیف مجلسی دخترانه 2016 کیف مجلسی 2016 کیف مجلسی در طرح های نگین کاری شده

مدل کیف  دستی نگینی کار شده را می توانید با مدل لباس شب های نگین دار ست کنید. مدل های کیف مجلسی این مطلب را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند. برای مشاهده انواع مدل کیف زنانه کلیک کنید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *