دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل سفره هفت سین ۹۵ سال میمون با تزیینات جدید

  • یلدا محمدی
  • ۵ بهمن ۱۳۹۴
  • ۰

طرح های جدید و زیبای مدل سفره هفت سین ۹۵ با تزیینات فوق العاده شیک و زیبا به همراه معرفی ایده های جدید ویزه هفت سین سال میمون را در این مقاله ملاحظه می فرمایید و با زیباترین سفره های هفت سین آشنا می شوید.

ایده های جدید و خلاقانه برای انتخاب مدل هفت سین ۹۵ با طراحی های زیبا و متنوع، کمک می کند بهترین و زیباترین هفت سین را برای سال جدید بچینید، در این مقاله به معرفی انواع مختلف هفت سین می پردازیم که با الگوبرداری از این مدل های شیک و جدید می توانید مناسب ترین و زیباترین هفت سین را برای سال جدید داشته باشید. تا پایان با این مدل های زیبا و متنوع همراه ما باشید.

عکس های مدل سفره هفت سین ۹۵ جدید و زیبا :

برای داشتن بهترین و زیباترین مدل سفره هفت سین بهتر است قبل از هرگونه اقدامی با جدیدترین مدل ها و ایده ها آشنا شوید، سپس با الگوبرداری از این مدل های انجام شده و ایده گرفتن از هنر دیگران زیباترین و جذاب ترین چیدمان سفره هفت سین را داشته باشید. در ادامه مدل های متنوع و زیبای تزیین سفره هفت سین را مشاهده می فرمایید که به زیباترین شکل چیده شده اند و می توانند بهترین ایده برای شما باشند.

تزیین سفره هفت سین

در این مدل هفت سین از جام های شیشه ایی به همراه ساتن زرشکی و شمع های زیبا استفاده شده است، همانطور که می دانید تزیین هفت سین با جام یکی از زیباترین و رایج ترین چیدمان هاست که در تصویر بالا نمونه زیبایی از آن را مشاهده نمودید.

تزیین سفره هفت سین

همانطور که در تصویر بالا ملاحظه می فرمایید از نوعی مجسمه طاووس برای هفت سین استفاده شده است که در کنار سایر وسایل، سفره هفت سین زیبا و متنوعی چیده شده است.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

تزیین هفت سینهفت سین سال میمونسفره هفت سین جدیدتزیین سفره هفت سین

در مدل های تزیین سفره بالا از انواع جام ها و ظروف سفالی رنگ شده و خام استفاده شده است که چیدمان سفره با اینگونه ظروف حالتی سنتی و زیبا به این سفره هفت سین ها بخشیده است و با ایده گرفنن از نوع چیدمان آنها می توانید سفره هفت سین سنتی زیبای برای سال ۹۵ بچینید.

مدل هفت سینتزیین جدید سفره هفت سینهفت سین 95

در مدل های سفره هفت سین بالا نیز از جام های شیشه ایی شیک و زیبا استفاده شده است و با تزیین جام ها به بهترین شکل و همچنین به کارگیری خلاقیت و ابتکار سفره هفت سین زیبا و جذابی چیده شده است.

سفره هفت سین جدید

در این مدل سفره هفت سین با استفاده از چسب حرارتی و ابتکاری زیبا به خلق ظروف پرداخته شده است به این صورت که بر روی یک لیوان با چسب حراتی خطوط و طرح هایی کشیده شده است و و بعد از سرد شدن از لیوان شده که ایده جالبی برای ساخت وسایل هفت سین دست ساز است.

سفره هفت سین زیبا و جدیدهفت سین جدیدتزیین سفره هفت سینتزیین سفره هفت سینمدل هفت سین جدید

در نمونه های بالا از ظروف متفاوت برای هر کدام از سین ها استفاده شده است و سعی شده مدل های سفره هفت سین متفاوت و زیبایی خلق نمایند. در این مدل هفت سین ها به محل قرار دادن سیب، سنجد، سیر، سکه، سبزه، سرکه و سمنو دقت نمایید و با الگوبرداری از تزیینات انجام شده زیباترین مدل سفره هفت سین را بچینید.

مدل جدید سفره هفت سینهفت سین جدید

در سفره هفت سین های بالا از جام های فلزی از جنس برنج و سیلور استفاده شده است و با به کارگیری آنها زیبایی و جذابیت خاصی به سفره هفت سین بخشیده اند.که شما نیز می توانید از این روش استفاده نمایید.

هفت سین 95

در این مدل سفره هفت سین جدید نیز با استفاده از تعدادی سبزه عید و گل سنبل بر زیبایی سفره هفت سین افزوده اند و ترکیب زیبایی از این نوع چیدمان ایجاد نموده اند. همانطور که مشاهده می فرمایید شمع های موجود در سفره نیز باعث زیبایی بیشتر آن شده اند.

مدل سفره هفت سین 95

در این مدل سفره هفت سین بنفش طلایی زیبا نیز از ظروف دست ساز که با استفاده از بادکنک باد شده و چسب چوب و اکلیل تهیه شده اند استفاده شده است و به شکل هنرمندانه ایی تمامی وسایل هفت سین را تهیه نموده و تزیین کرده اند. همانطور که مشاهده می فرمایید استفاده از ترکیب طلایی و بنفش زیبایی خاصی به این مدل سفره هفت سین بخشیده است.

سفره هفت سینتزیینات جدید سفره هفت سین

با استفاده از انواع تنگ های شیشه ایی نیز می توان سفره هفت سین زیبا و جذابی چید. در این روش سعی کنید سطح تنگ های ساده را تزیین نموده و بعد از قرار دادن سین ها در آن، به بهترین شکل انها را در سفره هفت سین قرار دهید.

مدل سفره هفت سین 95

انواع مختلف مدل سفره هفت سین ۹۵ را مشاهده نمودید، امیدواریم با الگوبرداری از این مدل های زیبا و متنوع بهترین چیدمان هفت سین را برای سال جدید داشته باشید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش سفره هفت سین از دیگر طرح ها و مدل های زیبا و متنوع دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *