دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نقاشی روی چوب با طرح های جدید و زیبا

  • یلدا محمدی
  • ۱۵ آبان ۱۳۹۹
  • ۰

ایده های جدید و خلاقانه نقاشی روی چوب های ساده و ام دی اف و طرح های زیبا و متنوع وسایل چوبی نقاشی شده را در این مطلب مشاهده می فرمایید و با جدیدترین طرح ها و نقاشی های روی چوب آشنا می شوید.

کشیدن نقاشی روی چوب یکی از هنرهای زیبا و جالب است که با به کارگیری آن می توان وسایل چوبی ساده و حتی تکه چوب هایی که در دسترس دارید را تبدیل به وسایل تزیینی زیبا و متنوعی کنید و از این طریق دکوری های جذابی داشته باشید. این سبک از نقاشی کاربردهای زیادی دارد که در ادامه ضمن معرفی مدل های متنوع ظروف و وسایل چوبی نقاشی شده با طرح های مختلف به بیان کاربردهای این نقاشی و روش های انجام آن می پردازیم. تا پایان با این آموزش زیبا و مهیج و مدل های متنوع همراه ما باشید.

عکس ها و مدل های جدید نقاشی روی چوب :

استفاده از هنر نقاشی بر سطح چوب کمک می کند با ساده ترین وسایل در دسترس دکوری های زیبا و متنوعی تهیه نمایید. برای این کار ابتدا چوب مورد نظر را انتخاب و سپس زیر سازی آن را انجام دهید. با توجه به ابعاد چوب مقداری سفیده تخم مرغ را هم زده تا حدی که کاملا پف کند و سفید شود، بعد آن را کنار گذاشته و صبر کنید تا به حالت مایع در آید. حال می توانید با دست آن را بر سطح چوب خام کشیده و از این طریق زیر سازی را انجام داده و بعد برای نقاشی اقدام نمایید. در ادامه چند نمونه از طرح های زیبا که بر سطح چوب نقاشی شده اند را مشاهده می فرمایید که می توانند بهترین ایده برای نقاشی شما باشند.

نقاشی جدید روی چوبنقاشی روی چوبنقاشی ساده روی چوبنقاشی برای کودک روی چوبآموزش نقاشینقاشی ویترا روی چوب

بعد از کسب مهارت در زمینه نقاشی بر سطح چوب به سراغ وسایل چوبی ساده منزل رفته و با نقاشی و با ایجاد طرح های زیبا و متنوع بر سطح آنها، وسایل تزیینی زیبایی برای خود خلق نمایید و از این طریق نقش مهمی در تزیین منزل داشته باشید. مهمترین حسن این سبک نقاشی این است که می توان مانند نقاشی روی سنگ از وسایل دور ریختنی و ساده برای ساخت وسایل تزیینی زیبا استفاده نمود.

مدل نقاشینقاشی روی ظرف چوبینقاشیآموزش نقاشی جدیدنقاشی روی چوبنقاشی با رنگ اکریلیک روی چوب

توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری بهتر بعد از نقاشی کردن چوب، سطح کار را مشابه با نقاشی روی سفال اسپری فیکس و براق کننده بزنید و با از پلی استر استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی و جذابیت، دوام بیشتری نیز داشته باشد. در ادامه مدل های متنوع و زیبای انواع طراحی های انجام شده بر سطح چوب را ملاحظه می فرمایید که هر یک ایده جالبی برای نقاشی شما محسوب می گردند.

  •  آرون گروپس

نقاشی جدید روی چوبنقاشی با زنگ روغن روی چوبمدل نقاشی روی سطح چوبنقاشی جدید روی چوبنقاشی روی میز چوبیآموزش نقاشی بر روی چوبآموزش نقاشی روی چوب

مدلهای نقاشی های فانتزی و زیبا روی تنه درخت

هنرمندان نقاش معمولا از هر وسیله ای به عنوان بوم نقاشی و برای به رخ کشیدن هنر خود استفاده می کنند، حال وسایل ساده و جذاب زیادی برای کشیدن طرح های زیبا و ثبت تصاویری از نقاشیهای واقعی و خیال انگیز وجود دارد که در مطالب قبلی با نمونه هایی از آنها از جمله نقاشی روی شیشه، نقاشی روی چرم و … آشنا شده اید، بنابراین در ادامه تصاویر بالا از انواع مدلهای نقاشی شده زیبا بر سطح چوب، نمونه های دیگری از این نقاشیهای جذاب را به اشتراک گذاشته ایم امیدواریم از تماشای آنها لذت ببرید.

انواع نقاشی روی تنه درخت

ایده کشیدن نقاشی بر سطح تنه درختان و چوبهای کوچک نیز ایده فوق العاده جذابی است که می توان با کشیدن طرح های جذاب و فانتزی و یا منظره های چشم نواز و زیبا, از آنها به عنوان دکوری های فوق العاده جذاب و زیبا در قسمتهای مختلف منزل استفاده کرد و از هنر دستی خود لذت برد، بنابراین در صورتی که علاقمند به مشاهده این مدل نقاشیهای زیبا و دیدنی هستید، می توانید از جدیدترین تصاویر مدل نقاشی فانتزی و زیبا بر سطح چوب که در اینجا به اشتراک گذاشته ایم، دیدن کنید و الگو بگیرید.

تصاویری از نقاشی روی تنه درخت

نقاشی روی تنه درخت با طرح زیبا

نقاشی کودکانه روی تنه درخت

نقاشی جالب روی تنه درخت

نقاشی پرنده روی تنه درخت

نقاشی روی چوب کوچک

نقاشی زیبا روی تنه درخت

نقاشی های جذاب روی تنه درخت

نقاشی روی چوب درخت

نقاشی برگ روی تنه درخت

نقاشی فانتزی روی تنه درخت

نقاشی دختر روی تنه درخت

نقاشی روی تنه درخت

مدل نقاشی روی چوب

با مشاهده مدل های زیبا و نمونه کارهای اجرا شده می توانید بهترین نقاشی بر سطح چوب بکشید و از هنر دست خود لذت ببرید. همچنین می توانید با مراجعه به بخش نقاشی از دیگر طرح ها و آموزش های متنوع در زمینه انواع نقاشی دیدن فرمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *