دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل مانتو فانتزی جدید با طراحی های مختلف و زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

مانتو از پوشش های مهم و ضروری زنان ایرانی محسوب می شود. مانتو ها مدل های زیبا و متنوعی دارند که یکی از مدل های زیبا و جدید انواع مانتو ها مدل مانتو فانتزی است که در این بخش از دنیای مد بیش از ۲۰ مدل جدید و جذاب مانتو فانتزی ۲۰۱۶ را برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم.

مدل مانتو فانتزی طرح های بلند و کوتاه متنوع و زیبایی دارد. این مدل مانتوها را می توانید به عنوان مدل مانتوی مجلسی نیز استفاده کنید در ادامه مطلب انواع مدل های متنوع مانتوی فانتزی را مشاهده خواهید کرد.

یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها و دختران ایرانی مدل مانتوی انتخابی آن ها است. همه خانم ها تمایل دارند که مدل مانتوهایی را بپوشند که طرح های متفاوت و مدرنی داشته باشد اگر شما تمایل دارید که از مانتوها با طرح های فانتزی استفاده کنید انواع مدل مانتوی فانتزی این مجموعه می توانند ایده خوبی برای انتخاب شما عزیزان باشند.

مدل مانتو جلو باز

انواع مدل مانتو فانتزی شیک با طرح های کوتاه

قل از انتخاب مدل مانتوی خود ویژگی های ظاهری خودتان را نیز در نظر بگیرید و مدل مانتویی را برای پوشیدن انتخاب کنید که مناسب ظاهر و اندام شما باشد. برخی ار خانم ها تمایل دارند که از مانتوها با طرح های کوتاه استفاده کنند تصاویر مدل مانتوهای زیر می توانند بهترین انتخاب برای شما عزیزان باشند.

مدل مانتو سبز و مشکی

انواع مدل مانتو فانتزیمانتو فانتزی در طرح های متنوع انواع مدل های مانتو جلو باز فانتزیمدل های متنوع و جدید مانتو فانتزی مانتو کوتاه فانتزی مدل مانتو لی فانتزی مدل مانتو آبی تیره مدل مانتو دو رنگ فانتزی مدل مانتو فانتزی جیب دار انواع مدل مانتو بلند و کوتاه مدل مانتو تیره فانتزی مانتو فانتزی 2016

مدل های شیک و جذاب مانتوی فانتزی با طرح بلند

برخی از خانم ها به پوشش خود حساس هستند بنابراین بهتر است که این دسته از خانم ها از مدل های مانتوی بلند استفاده کنند مانتوهای بلند با طرح های فانتزی نیز موجود هستند. اگر می خواهید شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید می توانید رنگ شال و روسری و یا کیف زنانه خود را با رنگ مانتوی خود ست کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدل مانتو فانتزی دو رنگ

  مانتو فانتزی سفید    مدل مانتو فانتزی با طرح متفاوت   مانتو فانتزی زیبا و شیک انواع مانتو در طرح های فانتزی زنانه و دخترانه مدل مانتو فانتزی با طرح یقه پاپیونی مانتو فانتزی زنانه   مدل مانتو مشکی آستین کوتاه مدل های متنوع و شک مانتو فانتزی دخترانه

یکی از مدل مانتوهای جدید که امروزه در بین خانم ها و دختران ایرانی رواج پیدا کرده است مدل مانتوی جلو باز است این مدل مانتوها در طرح های فانتزی و شیک نیز موجود هستند در ادامه مطلب چند مدل از این مانتو ها را مشاهده خواهید کرد.

انواع مدل مانتو های فانتزی 2016 Iranian mantuea model (8)مدل مانتو جلو باز فانتزی

مدلهای جدید مانتو فانتزی دخترانه

از آنجا که مدل مانتوی شما تاثیر زیادی در زیبایی استایل و تیپ و ظاهرتان می تواند داشته باشد، از این رو به هنگام انتخاب مانتوی مورد نظرتان باید حساسیت لازم را در این زمینه به خرج دهید و مانتویی مناسب با فرم اندام تان انتخاب نمایید. امروزه انواع مدل مانتوی مجلسی، مدل مانتوی سنتی و … در طراحی های متنوع و با جنس پارچه های مختلفی دوخته و تولید می شود که هر کسی با توجه به سلیقه اش و متناسب با موقعیتی که آن را می پوشد، می تواند بهترین آن را انتخاب نماید، در ادامه مدلهای جدیدتری از مانتوهای فانتزی شیک و زیبا ر برای دختر خانوم های خوش سلیقه را ملاحظه می کنید.

مدلهای متنوع مانتوی فانتزی

مانتوهای فانتزی اغلب دارای طراحی به خصوصی هستند و برای دوختن آستین ها و یقه این مانتوها از طرحهای خاصی استفاده می شود و این نوع طراحی، تفاوت مدل مانتوی فانتزی را  با مانتوهای دیگر آشکارتر می سازد، حال برای انتخاب مدل آستین این نوع مانتوها می توان از انواع مدلهای آستین فانوسی، آستین رگلان و غیره استفاده کرد که به کار بردن هر یک از آنها جذابیت و زیبایی منحصر به فردی را ایجاد خواهد کرد، دراینجا دعوت می کنیم از انواع مدل مانتوهای فانتزی دخترانه و جدید دیدن کنید.

مدلی از مانتوی فانتزی

مدلی زیبا از مانتوی فانتزی

تصاویری از مدل مانتوی فانتزی

جدیدترین مدل مانتوی فانتزی

زیباترین مدل مانتوی فانتزی

انواع مدل مانتوی فانتزی

مدل مانتوی فانتزی جذاب

مدل مانتوی فانتزی پانچ

جدیدترین مدل مانتو فانتزی

مدل زیبای مانتوی فانتزی

مدل مانتوی فانتزی طرحدار

مدل مانتو فانتزی دورنگ

مدل مانتوی فانتزی آبی

مدل مانتوی فانتزی صورتی

مدل جدید مانتوی فانتزی

مدل مانتو فانتزی صورتی

دو نکته مهم را باید در هنگام خرید مانتو رعایت کنید یکی از این نکات مدل مانتو و نکته دیگری که حائز اهمیت است رنگ مانتوی شما است مدل مانتو رنگ مانتو باید به اندام و چهره شما بیاید تا جذابیت و زیبایی شما چند برابر شود.

در این مجموعه از مدل مانتوها انواع متنوع مدل مانتوهای فانتزی را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها شما را در انتخاب مدل مانتوی مورد نظرتان به خوبی راهنمایی کنند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *