دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین عکس های امین حیایی و همسرش

  • مرضیه شاکری
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۴
  • ۰

زوج هنرمند و موفق کشورمان در کنار هم قرار گرفته اند تا قدرت جذابیت و بازیگری خود را دو چندان کنند. هنرمندانی که گاه در کنار یکدیگر و گاه جدا از هم به نقش آفرینی در فیلم و سریال ها می پردازند تا رضایت هرچه بیشتر مردم عزیز کشورمان را جلب کنند.

و اینک زوج هنرمند دیگری را به شما معرفی خواهیم کرد که همه ما با بازی زیبا و هنرمندانه آنها آشنا هستیم ، دو نام آشنا در کنار یکدیگر قرار گرفته اند ، چه در عرصه بازیگری و چه در زمینه زندگی مشترک با هم یک دل هستند و الگویی موفق از زندگی زناشویی را به نمایش گزارده اند. با ما عکس های امین حیایی و همسرش را نظاره گر باشید.

سوژه های دیده نشده از عکس های امین حیایی و همسرش:

عکس های امین حیایی و همسرش و مطالعه بیوگرافی این دو هنرمند خالی از لطف نیست . همراهمان باشید. متولد شد ،در تاریخ 1349/3/19 در منطقه قیطریه تهران . پس از گذراندن دوران کودکی در مرکز نیروی هوایی ، بخش هنرهای نمایشی عقیدتی – سیاسی شروع به کار کرد. وی همچنین جایزه بازیگر نقش دوم مرد را برای بازی در “براده های خورشید” و بهترین بازیگر نقش اول را برای بازی در “شب” گرفت.

یک عکس تکی از امین حیایی

امین حیایی به عنوان بازیگر نقش اول در ” سیب سرخ حوا ” بازی کرد که بازی اول او به عنوان نقش اول مرد در تاریخ بازیگری اش به ثبت رسید. از کارهای سینمایی وی می توان به : ” زنان ونوسی ،مردان مریخی” – “اختاپوس “- ” زن ها فرشته اند ” – “اخراجی ها “- “دایره زنگی ” -” آتیش بازی”-“چه کسی امیر را کشت” – ” عروس فراری ” و … اشاره کرد . همچنین هنر نمایی این بازیگر کارکشته کشورمان در سریال های ” همسایه ها ” – “روزگار جوانی ” – آسمان من” – ” ساعت صفر ” – “کلاه پهلوی ” و … به چشم می خورد.

آن سوی ماجرا دختری به نام نیلوفر خوش خلق در خرداد 1351 متولد می شود . که در ابتدای کار هیچ علاقه ای به سینما و بازیگری نداشته است ، اما بعد از آشنایی با همسرش (امین حیایی) و به خواسته او حرفه بازیگری را پیش میگیرد .در سریال ” روزگار جوانی ” این دو هنرمند محبوب در کنار هم ایفای نقش کرده اند که در آن زمان نامزد بوده اند.

تصویری از همسر امین حیایی

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

“قلاده های طلا ” – “دایره زنگی ” – “سنگ کاغذ قیچی ” – “بوی بهشت ” -“مانی وندا ” – ” آتش بس ” و … از نمونه کارهای سینمایی اوست همچنین در سریال های ” کلاه پهلوی ” و “روزگار جوانی ” به هنرنمایی پرداخته است.

امین حیایی و همسرش در فیلم ” بوی بهشت ” با یکدیگر ازدواج کردند.

مراسم عقد امین حیایی و همسرش

حاصل این ازدواج پسری است به نام دارا که اکنون سن 17 سالگی را پشت سر میگذارد .

امین حیایی و پسرش

در ادامه عکس های امین حیایی و همسرش را ببینیم:

تیپ جدید امین حیایی و همسرش

جوانی امین حیایی و همسرش 

امین حیایی و همسرش با پرچم ایران

امین حیایی و همسرش در حال سخنرانی 

امین حیایی و همسرش در جشنواره

عکسی دیگر از امین حیایی و همسرش

عکس دسته جمعی امین حیایی و همسرش  

عکس های امین حیایی و همسرش در خیابان

متفاوت ترین عکس های امین حیایی و همسرش

زیباترین عکس های امین حیایی و همسرش

گفتنی است که این دو هنرمند کشورمان در کنار بازیگری شغل دیگری راه اندازی کرده اند ، یک کافی شاپ به نام کافه وانیل .

عکس های کافی شاپ این دو زوج را ببینیم:

کافه وانیل امین حیایی

عکس دوم از کافه وانیل امین حیایی

عکس سوم کافه وانیل امین حیایی

عکس چهارم کافه وانیل امین حیایی

امیدواریم از دیدن عکس های امین حیایی و همسرش لذت برده باشید. همواره با ما در بخش عکس همراه باشید. پیروز و سرافراز و برقرار باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *