دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس حرم امام حسین (ع) از گذشته تا امروز

  • یلدا محمدی
  • ۲۳ دی ۱۳۹۴
  • ۰

سری جدید عکس حرم امام حسین (ع) و تصاویری زیبا و دلنشین از زوایای مختلف حرم امام حسین در سالهای گذشته و حال با کیفیت بالا را در این مجموعه گردآوری نموده ایم که در ادامه ملاحظه می فرمایید.

مجموعه عکس حرم امام حسین (ع) در کربلا از گذشته تا کنون را در این مطلب جمع آوری نموده ایم که این مکان مقدس زیارتگاه شیعیان است و اما همه شیعیان تمایل دارند در زمانی که به این مکان دسترسی ندارند، عکس های زیبا و دلنشین این مکان مقدس را مشاهده نموده و از دور ارادت خود را به خاندان پیامبر ابراز کنند. در ادامه با کاملترین مجموعه عکس حرم امام حسین (ع) در دوران های مختلف همراه ما باشید و از مشاهده این تصاویر زیبا لذت ببرید.

مجموعه عکس حرم امام حسین (ع) در دوران های مختلف :

مشاهده انواع عکس حرم امام حسین (ع) تجلی کننده احساسی زیبا و دلنشین است و همه ما شیعیان تمایل زیادی به مشاهده اینگونه عکس ها داریم. همانطور که می دانید حرم امام حسین (ع) در شهر کربلا واقع است، در این حرم حضرت علی اکبر در پایین پا و حضرت علی اصغر بر سینه در ضریح دفن شده اند. همچنین حرم حضرت ابولفضل نیز در شما شرفی آن واقع شده است که فاصله بین این دو حرم متبرک و مقدس را بین الحرمین می نامند و میعادگاه همه شیعیان است. امام حسین (ع) در محرم سال 61 هجری قمری به شهادت رسید و در پس از چند روز همانجا به خاک سپرده شد. اما ظاهر حرم ایشان طی این سالها تغییرات زیادی داشته است که در ادامه عکس های آن را در دوران های مختلف مشاهده می فرمایید که عکس های حرم امام حسین (ع) بعد از مجموعه عکس خانه خدا یکی از پرطرفدارترین عکس های مذهبی و دلنشین است.

عکس حرم امام حسین (ع) در گذشته :

تصاویری که در این بخش ملاحظه می فرمایید مربوط به تصاویر حرم در سال های گذشته است که طی گذشت این سالها حرم امام حسین (ع) و حضرت ابولفضل تغییرات زیادی داشته است.

عکس حرم امام حسین (ع)عکس های حرم امام حسین (ع)عکس قدیمی حرم امام حسین (ع)حرم امام حسین (ع) در گذشتهعکس قدیمی حرم امام حسین (ع)حرم امام حسین (ع)حرم امام حسین (ع)

عکس جدید داخل حرم امام حسین (ع) :

در این بخش به معرفی تصاویر جدید و زیبایی از حرم شش گوشه امام حسین (ع) و بارگاه ملکوتی آن حضرت می پردازیم. این عکس ها طی سالهای اخیر گرفته از نماهای مختلف داخل حرم گرفته شده است و حرم امام حسین (ع) را به بهترین شکل نشان می دهد که می تواند مورد پسند و توجه دوستداران اهل بیت قرار گیرد و از این طریق کسانی که به حرم ایشان مشرف نشده اند و یا سالها از تشرف شان می گذرد از مشاهده این عکس های زیبا و دلنشین که همچون انواع عکس حرم امام زضا (ع) زیبایی و جذابیت خاصی دارند، لذت ببرند.

حرم شش گوشه امام حسین (ع)عکس جدید حرم امام حسین (ع)عکس حرم امام حسین (ع)عکس داخل حرم امام حسین (ع)2 (7)حرم امام حسین (ع)تصاویر حرم امام حسین (ع)تصاویر حرم امام حسین (ع)

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

عکس حرم امام حسین (ع) از نمای بیرونی :

عکس های زیبایی که در ادامه مشاهده می فرمایید مربوط به ضریح حرم امام حسین (ع) و زیارتگاه های اطراف حرم و همچنین عکس های زیبای بین الحرمین است که هر یک زیبایی و معنویت ویژه خود را دارند و باعث آشنایی بیشتر شما با فضای ملکوتی و دلنشین حرم آن حضرت و فضای اطرافش می شوید.

عکس حرم امام حسین (ع)تصاویر حرم امام حسین (ع)حرم امام حسین (ع) ضریح حرم امام حسین (ع)عکس جدید حرم امام حسین (ع)تصاویر حرم حرم امام حسین (ع)عکس نمای بیرون حرم امام حسین (ع)

مجموعه عکس حرم امام حسین (ع) از گذشته تا امروز را مشاهده نمودید، امیدواریم این عکس ها و تصاویر زیبا و جذاب مورد پسند شما دوستان قرار گرفته باشد. در بخش عکس مذهبی می توانید از دیگر تصاویر با موضوعات مشابه دیدن فرمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *