دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های آرایش لایت عروس زیبا و جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۲۳ دی ۱۳۹۴
  • ۰

مدل آرایش لایت عروس یکی از سبک های آرایش عروس است که طرح ساده ای دارد. اگر شما می خواهید آرایش طبیعی داشته باشید و زیبایی طبیعی صورتتان نمایان باشد بهتر است از سبک آرایش برای جشن عروسی خود استفاده کنید.

در مدل آرایش ملایم یا لایت، سه رنگ آرایش صورت به وضوح مشخص می شود و اگر شما تمایلی به استفاده از مدل آرایش های غلیظ و آرایش خلیجی را ندارید بهتر است از مدل آرایش ملایم عروس استفاده کنید.

بسیاری از افراد آرایش ملایم عروس را همانند آرایش اروپایی عروس تصور می کنند ولی این دو نوع سبک آرایش بسیار متمایز از یکدیگر هستند.

میکاپ لایت

مدل های جدید و شیک آرایش لایت عروس ۲۰۱۶

مدل آرایش لایت طرح بسیار ساده ای دارد و در این نوع میکاپ از رنگ های مکمل یکدیگر استفاده می شود ولی در آرایش اروپایی نوعروس از رنگ های متضاد یکدیگر استفاده می شود آرایش اروپایی می تواند فشن و خاص و یا ساده باشد.

    آرایش لایت 2016 آرایش عروس به لایت و ملایم مدل آرایش عروس

در سبک میکاپ لایت از رنگ های سایه ملایم و مات استفاده می شود و در این نوع میکاپ از خط چشم های دنباله دار استفاده نمی شود. رنگ سایه و رژگونه و رژ لب در سبک میکاپ لایت عروس مکمل یکدیگر هستند.

میکاپ عروس 2016 با سبک لایت آرایش لایت عروس با مدل های زیبا و شیک میکاپ عروس شیک و جذابآرایش لایت عروس زیبا و شیک مدل آرایش لایت عروس شیک

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

میکاپ لایت سبک منحصر به فردی دارد و اگر شما می خواهید در جشن عروسیتان با سبک خاص و منحصر به فردی ظاهر شوید این مدل میکاپ می تواند ایده خوبی برای انتخاب سبک میکاپ صورت شما باشد.

آرایش عروس به سبک لایت و مدرن مدل آرایش لایت عروس 2016 مدل های متنوع آرایش لایت آرایش لایت عروس جدید و شیک میکاپ لایت عروس مدل میکاپ عروس

میکاپ لایت امروزه در بین افراد محبوبیت خاصی پیدا کرده است و اکثر عروس های ایرانی این نوع سبک را برای میکاپ جشن عروسی خود استفاده می کنند در ادامه مطلب مدل های متنوع و زیبایی از میکاپ لایت عروس ۲۰۱۶  را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما قرار بگیرند.

سایه چشم زیبا عروس میکاپ لایت عروس 2016 میکاپ عروس به سبک زیبا و لایت مدل آرایش ملایم و لایت عروس میکاپ عروس جدید و زیبا

میکاپ لایت عروس سبکی از میکاپ است که به عروس های جوان زیبایی و متانت می بخشد. در این مجموعه بیش از بیست مدل میکاپ لایت عروس را مشاهده کردید که این مدل ها می توانند شما را در انتخاب سبک میکاپ صورتتان به خوبی راهنمایی کنند. برای مشاهده انواع میکاپ عروس به بخش آرایش عروس مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *