دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل مانتو بچه گانه جدید و دوست داشتنی

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

مدل مانتو بچه گانه یکی از مدل لباس های بچه گانه که بیشتر برای مدارس استفاده می شود. در این بخش از مدل مانتو انواع مدل مانتو بچه گانه ویژه نوروز ۱۳۹۵ و مانتو فرم مدارس بچه گانه را مشاهده خواهید کرد. تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتو بچه گانه را می توانید در طرح ها و رنگ های متنوعی خریداری کنید. اگر شما تمایل دارید که مانتوی بچگانه را بدوزید مدل های این مجموعه می توانند بهترین ایده برای مدل مانتوی انتخابی شما باشند.

مدل مانتوی بچگانه را با رنگ های شاد خریداری کنید زیرا رنگ ها در روحیه بچه ها تاثیر گذار هستند. رنگ مانتو فرم مدارس را معمولا مدرسه ها برای کودکان انتخاب شما انتخاب می کنند.

مدل مانتو بچه گانه رنگ روشن

مدل مانتو بچه گانه جدید

مدل مانتو در زیبایی و جذابیت افراد نقش بسزایی دارد. مدل مانتو بچگانه را با توجه به فرم اندام کودک خود انتخاب کنید. بهتر است مدل مانتو را با شلوار لی و یا شلوار پارچه ای و کتان در رنگ های شاد و مدل های متنوع ست کنید. هم چنین می توانید از مدل شال و روسری هم رنگ مانتو برای کودکان خود استفاده کنید.

مدل مانتو بچه گانه 2016

انواع مدل مانتو های بچه گانه مدل مانتو طرح دار بچه گانه مانتو لی بچه گانه ملنتو بچه گانه رنگ روشن

در هنگام خرید مانتو بچگانه حتما نظر کودک خود را بپرسید با این کار حس اعتماد به نفس کودک خود را بالا می برید. در این بخش از مدل مانتو انواع مدل های جدید مانتوی بچگانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مانتو لی ویژه عید 1395مانتو فرم مدارس ابتدایی دخترانه مانتو بچه گانه ویژه نوروز 1395 مدل های متنوع مانتو بچه گانه 1395 مدل مانتو رنگ روشن بچه گانه

مدل مانتوی فرم مدارس

مانتو فرم مدارس یکی از لباس هایی هست که مدرسه فرم و رنگ آن را برای شما مشخص می کند. می توانید این مدل مانتو ها را با طرح و رنگ مشخص شده به خیاط ماهری بسپارید تا این مدل مانتو بچه گانه را برای شما بدوزد. مدل مانتوهای فرم به صورت آماده در بازار نیز موجود هستند. مانتو فرم کودکان خود را می توانید با مدل کفش بچگانه و کیف آن ها ست کنید.

مدل مانتو فرم بچه گانه مدل مانتو صورتی فرم مدارس     انواع مدل مانتو بچه گانه جدید مانتو فرم دو رنگ بچه گانه مانتو بچه گانه مانتو بچه گانه ویزه فرم مدارس    مانتو فرم مدارس مانتو فرم یقه دار ابتدایی

جدید ترین مدل مانتو های بچگانه با طرج جدید

همانطور که می دانید یکی از پوشش های ضروری برای خانم ها مانتو می باشد که نقش مهمی در زیبایی ظاهری آن ایفا می کند و همچنین برای بچه های بین سنین ۹ تا ۱۵ سال نیز پوششی مناسب می باشد و به زیبا و شیک شدن استایل آن ها کمک می کند که در رنگ، طرح و همچنین جنس های مختلفی وجود دارد و بسته به سلیقه تان می توانید مدل مناسبی از آن را برای فرزند دلبندتان انتخاب کنید.

مانتو بچگانه زرد رنگ

با ست کردن مانتو ها بچگانه با دیگر پوشاک او می توانید استایلی شیکی انتخاب کنید و در زمان خرید مانتو برای بچه ها دقت داشته باشید که به منظور شادتر شدن روحیه کودک تان رنگ های شاد و همچنین مدلهای فانتزی را انتخاب کنید تا کودکان علاقه زیادی به تن کردن مانتو داشته باشند، مانتو های بچگانه بسیار شیک و زیبایی وجود دارند که در ادامه مطلب مدلهایی از مانتو بچگانه در رنگ و طرج های مختلفی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا بتوانید طرحی شیک و زیبا انتخاب کنید، بنابراین اگر شما دوستان عزیز نیز به دنبال مانتو بچگانه شیک و زیبایی برای فرزند دلبندتان هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 مانتو چهار خونه بچگانهمانتو بچه گانه زیبا و خاصمانتو لاکچری بچگانهمانتو بچگانه مشکی سادهمدل مانتو بچه گانه با طرح زیباشیک ترین مدل مانتو بچه گانهجدیدترین مدل مانتو بچه گانهمانتو بچه گانه فانتزی با طرح زیبامانتو لاکچری بچگانهمانتو لی بچه گانهمانتو جلو باز بچه گانهمانتو بچه گانه شیک و زیبامانتو بچه گانه جلو باز

مانتو زمستانی بچگانه

مانتو بچه گانه جلو باز

مدل مانتو بچگانه را در این مجموعه در طرح ها و رنگ های مختلف مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت کافی را برده باشید و توانسته باشید با الهام گرفتن از این مدل مانتو ها طرح دلخواه خود را انتخاب کنید، جهت مشاهده انواع مانتو می توانید بر روی لینک کلیک نمایید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *