دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

مدل لباس مجلسی کره ای با طراحی های جذاب

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰
  • ۰

لباس کره ای یکی از انواع مدل های لباس است که در ایران نیز مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید از انواع متنوع مدل لباس مجلسی کره ای در این بخش برای انتخاب مدل لباس مجلسی خود الهام بگیرید.

پیراهن مجلسی کره ای در طرح های بلند و کوتاه موجود است که در این بخش از دنیای مد برخی از انواع مدل لباس مجلسی کره ای را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد، بنابراین به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم تا پایان مطلب همراه ما باشید تا پیراهن مجلسی با طرحی زیبا و خاصی را انتخاب کنید. قبل از انتخاب مدل لباس شب خود حتما از این که این مدل لباس مناسب اندام شما است اطمینان حاصل کنید. لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که به فرم اندام شما بیاید و رنگ لباس نیز باید با پوست بدن و چهره شما مطابقت داشته باشد.

مدل لباس مجلسی کره ای بلند

مدل لباسی را برای پوشیدن انتخاب کنید که کاملا اندازه شما است لباس های گشاد و یا خیلی تنگ فرم اندام شما را نامناسب نشان می دهند. لباس های بلند و پوشیده نیز زیبایی منحصر به فرد خاص خودشان را دارند. لباس های بلند برای افراد قد کوتاه مناسب نیست زیرا این نوع لباس ها باعث می شوند تا قد آن ها کوتاهتر از حد معمول به نظر برسد.

مدل پیراهن بلند کره ای مدل بلوز و دامن کره ای لباس مجلسی بلند زنانه با مدل ساده
اگر شما ترجیح می دهید تا از مدل های لباس شب بلند استفاده کنید مدل های این مطلب می تواند ایده خوبی برای انتخاب مدل لباس کره ای شما باشد.

لباس مجلسی بلند مدل لباس مجلسی کره ای با طرح زیبالباس مجلسی بلند زنانه با طرح ساده

مدل لباس کره ای با طرح کوتاه

برخی از خانم ها تمایل دارند تا لباس های کوتاه را برای پوشیدن انتخاب کنند. لباس شب های کره ای در طرح های مختلف کوتاه موجود است و اگر شما تمایل دارید این مدل لباس ها را بدوزید می توانید از مدل های پیشنهادی این مجموعه برای انتخاب مدل لباس خود الگو برداری کنید.

مدل پیراهن کره ای با طرحی متفاوت و ایده آل پیرهن طرح دار کره ای پیراهن کوتاه دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بلوز و دامن مجلسی کره ای لباس مجلسی آستین کوتاه مدل پیراهن کره ای

اگر شما تمایلی به استفاده از پارچه های ساده ندارید می توانید مدل های لباس مجلسی گیپور را برای پوشیدن انتخاب کنید در ادامه مطلب چند مدل لباس مجلسی با پارچه گیپور را مشاهده خواهید کرد.

لباس مجلسی کوتاه 2016

مدل لباس مجلسی گیپور سفید مدل لباس مجلسی کره ای دخترانه 2016   لباس مجلسی مشکی   مدل لباس مجلسی گیپور کره ای لباس مجلسی خاکستری کره ای

مدل کت و دامن مجلسی کره ای

یکی از لباس هایی که در مجالس استفاده می شود کت و دامن مجلسی است این مدل لباس پوشیده است و اگر شما می خواهید در مجالس و مهمانی ها پوشیده باشید مدل کت و دامن با طرح های مختلف  را می توانید برای پوشیدن انتخاب کنید.

کت و دامن سفید و مشکی

کت و دامن زنانه دو مدل متفاوت کت و دامن زنانه به سبک کره ای مدل کت تک دکمه زنانه  

اگر شما ترجیح می دهید تا به شکل رسمی در مجالس ظاهر شوید بهتر است که مدل های کت و شلوار زنانه را برای پوشیدن انتخاب کنید. پوشیدن کت و شلوار با کفش پاشنه بلند مجلسی می تواند جذابیت شما را چندین برابر کند.

مدل کت و شلواز زنانه کره ای کت مجلسی راه راه زنانه

استایل شیک و جذاب با لباس مجلسی کره ای جدید

خانم های برای رفتن به مهمانی و مجالس علاقه زیادی به پوشیدن لباس مجلسی دارند که در رنگ و مدلهای مختلفی وجود دارد و یکی از لباس های مجلسی پرطرفدار و مجبوب در بین خانم ها لباس مجلسی کره ای می باشد که در رنگ و مدلهای مختلفی وحود دارد و شما می توانید بسته به سلیقه تان طرحی شیک و زیبا انتخاب کنید.

لباس مجلسی کره ای دخترانه

اکثر خانم های شیک پوش و خانم هایی که علاقه زیادی به پوشیدن لباس های متنوع دارند از لباس مجلسی کره ای استفاده می کنند که در انواع کوتاه و بلند وجود دارد  و بسته به استایل وسلیقه تان می توانید طرح شیک و زیبا خریداری کنید، در ادامه مطلب مدلهایی از مانتو مجلسی کره ای را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم تا با ایده گرفتن از آن طرحی زیبا از لباس مجلسی کره ای را انتخاب کنید، بنابراین اگر شما عزیزان نیز به دنبال یک لباس مجلسی شیک و خاص هستید بهتر است تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 لباس مجلسی دخترانه کره ایلباس مجلسی سفید کره ایلباس مجلسی کره ای در طرح های مختلفلباس مجلسی کره ای سادهلباس مجلسی کوتاه کره ایلباس مجلسی کره ای دخترانهلباس مجلسی دخترانه زیبا و شیکجدیدترین مدل لباس مجلسی کره ایشیک ترین مدل لباس مجلسی کره ایمدل لباس مجلسی کره ای مشکیلباس مجلسی کره ای رنگ روشنلباس مجلسی شیک کره ای

لباس مجلسی کره ای با طراحی جذابلباس مجلسی کره ای بلند

یکی از دغدغه های خانم های ایرانی انتخاب لباس مجلسی مناسب با طرح های جدید و به روز است. انواع لباس مجلسی کره ای جزء آن دسته از پیراهن های مجلسی منحصر به فرد هستند که در این بخش لباس های مجلسی را در طرح های مختلف مشاهده کردید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *