دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل پرده ساده اما زیبا و دوست داشتنی

  • یلدا محمدی
  • ۳ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

انتخاب مدل پرده ساده برای بخش های مختلف منزل نیازمند مشاهده مدل های متنوع و زیبا و همچنین آشنایی با اصول انتخاب صحیح پرده می باشد تا با استفاده از پرده های انتخابی، فضایی شیک و زیبا در منزل ایجاد نمایید که در این مطلب به ارائه آن می پردازیم.

ایده های مختلفی برای انتخاب مدل پرده ساده برای منزل وجود دارد که در این مقاله سعی داریم ضمن معرفی این ایده ها به ارائه مدلهای متنوع و جدید انواع پرده ساده و زیبا بپردازیم تا با مشاهده و آشنایی با طرح های متنوع و جذاب بتوانید مناسب ترین مدلهای پرده را انتخاب و در منزل مورد استفاده قرار دهید و با استفاده از آن فضایی دلنشین و زیبا در منزل ایجاد نمایید. در ادامه با مشاهده این مدلهای پرده ساده اما شیک و جذاب همراه ما باشید.

مدل پرده ساده با طراحی های شیک و جدید :

 یکی از پرکاربردترین مدلهای پرده، مدلهای پرده ساده و زیبا است که برای نقاط مختلف منزل کاربرد دارد و می تواند انتخاب مناسبی برای همه کسانی باشد که به زیبایی و در عین حال سادگی منزل اهمیت می دهند. همانطور که می توانید مدل پرده پذیرایی اغلب طرح دار و شکیل است و اغلب افراد سعی دارند شیک ترین مدلهای پرده با طرح های مختلف را انتخاب نمایند اما گاهی پیش می آید با توجه به دکوراسیون و فضای داخلی اتاق پذیرایی پرده ایی ساده را مورد استفاده قرار دهیم. توجه داشته باشید که مدلهای پرده ساده، زیبایی منزل شما را تحت تاثیر قرار نمی دهند و در صورتی که مدلهای مناسب و هماهنگ با دیزاین منزل را انتخاب نمایید چه بسا دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی شما جذاب تر نیز شود. در این بخش به معرفی مدلهای انواع پرده ساده می پردازیم که هر یک از این مدلها می توانند انتخاب مناسبی برای منزل شما باشند.

مدل پرده شیک و سادهپرده ساده پذیراییمدل پرده جدیدمدل پرده جدیدمدل پرده جدیدمدل پرده جدیدپرده ساده اتاق خوابپرده ساده و جدیدمدل پرده سادهمدل پرده جدیدمدل پرده اتاق پذیرایی

انواع مختلف مدلهای پرده ساده بیشترین کاربرد را در اتاق خواب و آشپزخانه دارند و طرح های شیک و زیبای این مدلهای پرده، می توانند بهترین گزینه برای پرده اتاق خواب و آشپزخانه باشند. برای تهیه انواع مدلهای پرده ساده توجه به طرح و جنس پارچه بیشترین اهمیت را دارد و تعیین کننده زیبایی پرده و هماهنگی ان با دکوراسیون منزل است. در این بخش مدلهای پرده ساده با طرح و رنگ های مختلف را مشاهده می فرمایید که هر یک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی به عنوان پرده آشپزخانه یا اتاق خواب شما محسوب شوند و نقش مهمی در دیزاین منزل شما داشته باشند.

مدل پرده سادهمدل پردهمدل پرده توری سادهمدل پرده جدید و سادهمدل پردهمدل پرده شیک و سادهمدل پرده اتاق خوابمدل پرده آشپزخانهپرده ساده و جدیدپرده شیک و سادهپرده ساده اتاق خواب

پرده های ساده و شیک آشپزخانه

یکی از تزیینات مهم در دکوراسیون آشپزخانه های دارای پنجره برای ایجاد تغییراتی مثبت و فضای زیبا انتخاب مدل پرده آشپزخانه می باشد که معمولا بر اساس فضای آشپزخانه و ابعاد پنجره از پرده با طرح های مختلف و رنگارنگ استفاده می شود مدل پرده زبرا، مدل پرده پانچ و … از مدلهای جدید پرده برای آشپزخانه، اتاق پذیرایی و اتاق خواب هستند.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

البته توجه داشته باشید که با انتخاب پرده های مدرن و جدید به دلیل به روز بودن طرح پرده نمی توان برای طولانی مدت از آن ها استفاده کنید و پس از گذشت مدتی کوتاه مجبور به تعویض پرده خواهید شد. بنابراین بهتر است مدل پرده ای را انتخاب نمایید که در عین سادگی طرحی شیک و زیبا داشته باشد و محیط آشپزخانه و دکوراسیون آن را جذاب تر نماید و در نهایت جلوه خاصی به آن ببخشد.

جدیدترین مدل پرده ساده

در ادامه این بخش تصاویری متنوع و متفاوت از دکوراسیون آشپزخانه با پرده های ساده و شیک را به اشتراک گذاشته ایم که شما همراهان عزیز را به تماشای این مدلهای پرده آشپزخانه دعوت می نماییم. امیدواریم ضمن تماشای این مدل ها، پرده با طرحی مناسب و ایده آل را برای پنجره آشپزخانه منزل خود در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید که پرده های بدون طرح موجب روشنایی و بزرگ تر نشان دادن فضای آشپزخانه می شود و سادگی همواره زیبایی های خاص خودش را به همراه دارد.

پرده ساده آشپزخانه با مدلهای جدید

پرده ساده آشپزخانه با مدلهای خاص

پرده ساده آشپزخانه با مدلهای متفاوت

پرده ساده آشپزخانه با مدلهای دیدنی

پرده ساده آشپزخانه با مدلهای تماشایی

قشنگ ترین مدل پرده ساده

پرده ساده آشپزخانه با مدلهای بی نظیر

پرده ساده آشپزخانه با مدلهای به روز

مدل زیبای پرده آشپزخانه

مدل جدید پرده آشپزخانه

مدل خاص پرده آشپزخانه

مدرن ترین مدل پرده ساده

مدل بی نظیر پرده آشپزخانه

مدل دیدنی پرده آشپزخانه

مدل دوست داشتنی پرده آشپزخانه

مدل منحصر به فرد پرده آشپزخانه

مدل پرده آشپزخانه با طرحی زیبا

بهترین مدل پرده ساده

مدل پرده آشپزخانه با طرحی به روز

همانطور که مشاهده نمودید مدل های پرده با طرح و دوخت های متفاوت می تواند زیبایی و جلوه خاصی به فضای منزل ببخشد و آن را از حالت یکنواختی خارج کند. برای داشتن بهترین و مناسب ترین انتخاب لازم است که با دیگر مدل پرده ها با طرح ها و رنگ های مختلف آشنا شوید. موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *