دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

آرایش ملایم صورت جدید و مدرن با تکنیک های زیبا

  • ندا خوشرو
  • ۱۹ دی ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش های غلیظ و زننده مناسب مکان ها عمومی نیستند بنابراین اگر شما تمایل دارید در مکان های عمومی میکاپ داشته باشید بهتر است که از مدل های آرایش ملایم صورت استفاده کنید. از آرایش ملایم می توانید در مجالس و جشن های عروسی خود نیز استفاده کنید.

میکاپ ملایم صورت سبکی دیگر از میکاپ است که در این مجموعه از میکاپ و زیبایی مدل های متنوع و زیبایی را از این نوع میکاپ برای ظاهر شدن در مکان های عمومی و مجالس مشاهده خواهید کرد.

امروزه آرایش لایت که مدلی از میکاپ ملایم چهره است جای آرایش های خلیجی و تند را گرفته است. این مدل آرایش مناسب برای دختر خانم های جوان است.

مدل های جدید آرایش ملایم

انواع مدل های آرایش ملایم برای مکان های عمومی

برای مکان ها عمومی هرگز از سایه استفاده نکنید و از رژ لب ها با رنگ طبیعی و ملایم استفاده کنید و می توانید رنگ رژ لب خود را با رنگ شال و روسری خود ست کنید.

آرایش دخترانه با متد های مدرن آرایش ملایم صورت زنانهمیکاپ ساده و ملایم

خط چشم در جذابیت چشم ها نقش بسزایی دارد بنابراین مدل ساده ای از خط چشم را برای کشیدن انتخاب کنید و بهتر است به جای خط چشم مشکی از خط چشم قهوه ای استفاده کنید که کم تر به نظر برسد. در ادامه مطلب مدل های آرایش ملایم صورت را برای مکان های عمومی مشاهده خواهید کرد.

انواع مدل های میکاپ دخترانه

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

آرایش ملایم دخترانه میکاپملایم صورت برای مجالس و مهمانی ها

اگر شما تمایلی به استفاده از مدل های آرایش غلیظ ندارید می توانید با یک میکاپ ملایم و ساده در مجالس و مهمانی ها حضور پیدا کنید. آرایش ملایم چهره مناسب مجالس عصرانه است.

میکاپ ملایم آرایش ملایم 2016 میکاپ دخترانه soft face makeup (18)

در آرایش ملایم خط چشم باریک و مناسبی را برای کشیدن انتخاب کنید. رنگ های طبیعی سایه را برای این مدل آرایش ها استفاده کنید. زدن یک رژگونه کمرنگ می تواند زیبایی آرایش شما را کامل کند.

مدل های متنوع میکاپ صورت آرایش ملایم و زیبا صورت

مدل آرایش ساده میکاپ ملایم زنانه آرایش صورت لایت مدل آرایش ملایم صورت برای چشم رنگی میکاپ زنانه ساده

میکاپ ملایم عروس

امروزه عروس های ایرانی نیز به مدل های آرایش ملایم چهره روی آورده اند و کمتر عروسی در جشن عروسی خود با مدل های آرایش خلیجی و غلیظ ظاهر می شود.

میکاپ 2016 عروس انواع متنوع میکاپ عروس soft face makeup (17)

با داشتن یک میکاپ ملایم و گریم حرفه ای می توانید چهره خود را به خوبی تغییر دهید و با چهره ای طبیعی و زیبا در جشن عروسی خود ظاهر شوید.

میکاپ ساده عروس مدل های متنوع آرایش لایت عروس میکاپ ملایم عروس

مدل های متنوع و زیبا آرایش ملایم صورت را در این مجموعه مشاهده کردید. امیدواریم این مدل آرایش ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد و بتوانید برای مکان های عمومی و مجالس زیباترین مدل میکاپ ملایم را داشته باشید.
موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *