دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرایش عروس اروپایی جدید و مدرن برای انواع صورت

  • ندا خوشرو
  • ۱۵ دی ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش عروس اروپایی سبکی ساده از میکاپ صورت است. اگر شما ترجیح می دهید تا در جشن عروسیتان چهره طبیعی و ساده ای داشته باشید مدل های آرایش اروپایی این مطلب می توانند ایده خوبی برای انتخاب سبک آرایش شما باشند.

آرایشهای اروپایی و ساده هرگز مد نمی افتند و بهترین سبک برای میکاپ جشن عروسی شما میکاپ عروس اروپایی است. مدل میکاپ صورت نشانگر شخصیت شما باشد پس هرگز برای جلب توجه در جشن عروسی خود از مدل های میکاپ غلیظ و زننده استفاده نکنید.

میکاپ عروس اروپایی سبک خاصی از میکاپ است که مدل آن می تواند ساده و یا فشن و منحصر به فرد باشد. این مدل با آرایشهای ایرانی بسیار تفاوت دارد. امروزه آرایشهای غلیظ و ایرانی کمتر برای عروس ها استفاده می شوند و آرایشهای لایت و اروپایی مورد توجه اکثر عروس ها قرار گرفته اند.

آرایش عروس اروپایی با متدهای روز و مدرن

انواع مدل های آرایش عروس اروپایی

هرگز این تفکر را نداشته باشید که استفاده از آرایشهای تند و عربی زیبایی شما را چند برابر می کنند هرچه مدل آرایش صورت عروس شما ساده تر باشد زیبایی طبیعی چهره شما بیشتر می شود. اگر می خواهید در روز عروسی خود تغییر زیادی بکنید به جای انتخاب مدل های عربی و خلیجی صورت خود را با اصول گریم حرفه ای به کلی تغییر دهید.

آرایش عروس به سبک جدید اروپاییانواع مدل های میکاپ عروس اروپایی آرایش عروس اروپایی 2016میکاپ عروس
در مدل میکاپ اروپایی از خط چشم های بلند و دنباله دار استفاده نمی شود و اگر شما تمایلی به کشیدن خط چشم ندارید در این سبک میکاپ می توانید خط چشم را از آرای صورت خود به کلی حذف کنید.
سایه چشم در میکاپ عروس اروپایی به صورت کات شده و خط دار نیست و محدوده خاصی ندارد و کامل محو شده است.

میکاپ به سبک جدید و 2016 اروپاییآرایش صورت عروس آرایش صورت با سبک های جدید و متنوع میکاپ جدید و ساده عروس به سبک جدید اروپاییآرایش عروس اروپایی به همراه نکاتی درباره آرایش اروپایی
برای آشنایی با این نوع سبک میکاپ جدید و اروپایی مدل های این مجموعه را مشاهده کنید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

میکاپ به سبک جدید و 2016 اروپاییآرایش صورت عروس آرایش صورت با سبک های جدید و متنوع میکاپ جدید و ساده عروس به سبک جدید اروپاییآرایش عروس اروپایی به همراه نکاتی درباره آرایش اروپایی

 آرایشگری را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید که مهارت کافی برای میکاپ عروس را داشته باشید.

میکاپ اروپایی جدید و مدرن آرایش عروس اروپایی با متدهای روز شینیون باز و سبک میکاپ اروپایی آرایش جدید اروپاییEuropean bridal makeup (13)آرایش عروس به سبک اروپایی 2016 European bridal makeup (11)گریم و آرایش صورت اروپایی انواع مدل های متنوع آرایش عروس آرایش عروس 2016 به سبک جدید اروپاییآرایش صورت به سبک اروپاییمدل آرایش صورت عروس

مدل آرایش خلیجی و تند بعد از مدت زمان کوتاهی از مد می افتند پس بهتر است که شما از مدل های میکاپ عروس اروپایی ساده و مدل آرایش لایت استفاده کنید. در این بخش از میکاپ صورت مدل های متنوع از میکاپ اروپای عروس را مشاهده کردید که امیدواریم این مدل ها مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند. برای مشاهده انواع مدل های میکاپ عروس به بخش آرایش عروس مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *