دسته ها
جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

گالری عکس آهو و بچه آهو در نقاط مختلف طبیعت

  • خانم تمدنی نژاد
  • ۱۱ دی ۱۳۹۴
  • ۰

آهو از مخلوقات زیبای خداوند در میان حیوانات می باشد یکی از حیوانات بسیار زیبا که در مناطق استپی و نیمه بیابانی زندگی می کند در این مطلب اطلاعاتی جامع در مورد آهو و گالری عکس آهو و بچه آهوهای زیبا و دوست داشتنی را جمع آوری نموده ایم در ادامه با مشاهده تصاویر آهو در طبیعت همراه من باشید .

از جمله حیوانات سریع و گریز پا آهو می باشد در این مطلب اطلاعاتی جامع در مورد این حیوان بسیار زیبا در اختیار شما قرار خواهیم داد این حیوان بیشتر در مناطق استپی و نیمه بیابانی و در کشورهایی همچون پاکستان، عربستان، تبت، ترکمنستان و ترکیه زندگی می کند در ادامه عکس آهو و بچه آهو در مکان های مختلف و از زوایای متفاوت را با هم مشاهده خواهیم نمود .

آهو

عکس آهوآهو حیوانی نجیب می باشد هر دو جنس این حیوان نجیب دارای تفاوت های قابل توجهی می باشند در این مطلب اطلاعاتی جامع در مورد تغذیه ،رفتار و مشخصات ظاهری این حیوان زیبا خواهیم خواند و مجموعه عکس آهو در حالات و از زوایای مختلف را مشاهده می نماییم تا پایان مطلب همراه من باشید .

مشخصات ظاهری حیوان آهو

عکس بچه آهواین حیوان بسیار زیبا جثه ی متوسطی دارد جنس نر آهو دارای شاخ نسبتا بلند می باشد و جنس ماده آهو اغلب بدون شاخ می باشند در فصل تابستان موهای این حیوان زیبا نسبتا کوتاه است و در زمستان موها بلندتر و به رنگ قهوه ای در می آید .رنگ آهوی مسن و نر روشن تر و گاهی کرم رنگ می باشد و در زیر گلوی جنس نر این حیوان برآمدگی مانند گواتر وجود دارد .

تغذیه آهو

تغذیه آهوتغذیه این حیوان گریزپای زیبا علوفه و بوته می باشد اما اغلب در فصل سرد زمستان از مزارع گندم، یونجه ،چغندر و صیفی جات تغذیه می نمایند گاهی از درختان پسته نیز تغذیه خود را بدست می آورند .

رفتار آهو

عکس آهو و بچه آهواین حیوان بسیار قلمرو طلب می باشد قلمرو خود را با فاصله زیادی از یکدیگر جدا می نمایند قلمرو آن ها به سه دسته تقسیم بندی می گردد: قلمرو مادر-فرزندی، قلمرو نر های جوان و قلمرو نرهای تنها. سرعت دوی آن ها بسیار بالاست بطوری که می توانند با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدوند.

مجموعه عکس آهو

در مورد رفتار ،مشخصات ظاهری و رفتار این حیوان زیبا در این مطلب سخن گفتیم حال در این بخش گالری عکس آهو و تصاویر بچه آهو ها را از زوایا و در مکان های مختلف با هم مشاهده می نماییم .

عکس آهو زیبا بچه آهو در حال شیرخوردن عکس اهو در کنار گل بابونه عکس بچه آهو و مادرش عکس آهوی زیبا بچه آهو درازکشیده بر چمن عکس آهو در حال شیردهی عکس آهو و بچه آهو زیبا عکس آهو در جنگل عکس دو بچه آهو عکسی بسیار زیبا از بچه آهو ها

  •  آرون گروپس

عکس طبیعت بکر و بچه آهوهای دوست داشتنی

آهوی خوابیده عکس بچه آهو ها و مادر عکس آهو ها عکسی از گله آهو عکس آهو و بچه اش عکس آهو در چمنزار عکس دو آهودر این مطلب اطلاعاتی جامع در مورد آهو با هم مطالعه نمودیم و عکس آهو را مشاهده نمودیم امیدوارم از مشاهده تصاویر لذت کافی را برده باشید برای مشاهده بیشتر عکس حیوانات کلیک نمایید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *