دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل های گهواره نوزاد برای سیسمونی نوزاد دختر و پسر

  • سمیرا غلامحسینی
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۰
  • ۰

یکی از وسایل خواب مورد نیاز نوزادان دختر و پسر, گهواره می باشد. از این رو قبل از تولد نوزاد و در جشن سیسمونی گهواره نوزاد تهیه می شود. گهواره ها در طرح ها و مدل های مختلفی یافت می شوند.

یکی از مهمترین و پرکاربردی ترین وسایل سیسمونی و نوزادان, گهواره می باشد. نوزادان با قرار گرفتن در گهواره, احساس راحتی بیشتری می کنند. به علاوه این وسیله به مادران کمک بسیاری در جهت نگهداری نوزادان می کند. در این مطلب مدل های گهواره نوزاد برای سیسمونی نوزادان دختر و پسر آورده شده است.

جدیدترین مدل های گهواره نوزاد دختر و پسر

گهواره یکی از وسایل خرید شده در سیسمونی نوزادان دختر و پسر می باشد. امروزه گهواره ها در طرح ها و مدل های مختلفی ساخته می شوند و بسته به سلیقه و دکوراسیون اتاق نوزاد، هر یک از این گهواره ها را می توان انتخاب نمود. جدیدترین مدل های گهواره نوزادان، نمونه های برقی آن ها می باشد که در ادامه به تصویر کشیده می شود.

گهواره ایرانی برای نوزادان پسر و دختر

یکی از قدیمی ترین مدل های گهواره نوزادان، گهواره های فلزی می باشند. از این رو این گهواره ها از اولین گزینه های ایرانی ها برای نوزادان است. این گهواره ها ترکیبی از فلز و پارچه هستند و تنوع زیادی در رنگ و طرح دارند.  با توجه به جنسیت جنین دختر و پسر, می توان هر یک از این مدل ها را انتخاب نمود. این گهواره ها دارای توری هستند که باعث می شود نوزادان از گزش حشرات در امان باشد. در ادامه نمونه هایی از این گهواره ها را مشاهده می کنید.

گهواره نوزاد

گهواره پایه کوتاه نوزادان

گهواره نوزاد

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

گهواره نوزاد

گهواره نوزاد

گهواره های پایه بلند نوزادان

تصاویر گهواره چوبی

یکی دیگر از مدل های گهواره نوزادان، گهواره های چوبی است. این گهواره ها از انواع مختلف چوب تهیه شده اند. این گهواره های چوبی در دو مدل, پایه بلند و پایه کوتاه طراحی می شوند. این گهواره ها نیز رنگ ها و طرح های متنوعی دارند که بسته به سلیقه می توان هر یک را انتخاب نمود. این نوع گهواره ها برای همه نوزادان اعم از دختر و پسر استفاده می شود.

گهواره نوزاد

مدرن ترین گهواره نوزاد پسر

گهواره برای نوزاد دختر

گهواره نوزاد

گهواره نوزاد

جدیدترین مدل های گهواره برای سیسمونی نوزادان دختر و پسر

امروزه با پیشرفت فناوری, گهواره ها نیز دچار تحولات اساسی شده اند. گهواره های برقی نمونه ای از جدیدترین گهواره ها می باشد. این گهواره ها از راه دور نیز کنترل می شوند. از این رو برای والدین راحتی بیشتری فراهم می کنند. تصاویر زیر نمونه هایی از جدیدترین گهواره نوزادان دختر و پسر را نشان می دهد.

گهواره مدرن و زیبا برای نوزاد دختر

جدیدترین گهواره نوزاد ایرانی

گهواره برای نوزاد پسر

گهواره نوزاد

گهواره و صندلی نوزاد

گهواره ایرانی نوزاد

گهواره نوزاد

مدلهای متنوع تر گهواره نوزادان

گهواره یکی از مهمترین وسایل خواب نوزادان است که امنیت و راحتی آن تاثیر زیادی در خواب راحت کودک دارد، حال به دلیل تنوع زیاد در ساخت و تولید گهواره امکان دارد انتخاب گهواره مناسب برای والدین کودک دشوار باشد، اندازه، جنس، ظریفیت گهواره، جنس نشیمنگاه، کمربند ایمنی، سایبان و امکانات جانبی آن همچون قابلیت پخش موزیکال، آویز های عروسکی، سیستم متحرک سازی و قیمت گهواره از جمله مواردی هستند که باید در هنگاتم خرید گهواره برای نوزادان مورد توجه قرار گیرند. بنابراین در صورتی که قصد خرید گهواره مناسب و در عین حال زیبا برای کودکتان را دارید، می توانید با مشاهده انواع مدلهای گهواره کودک که در این مطلب به اشتراک گذاشته ایم از جدیدترین مدلهای گهواره دیدن کنید و بهترین مدل را انتخاب نمایید.

تصاویر گهواره کودک

انواع گهواره برای نوزادان در طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می شوند، مدل گهواره ساده، مدل گرد، مدلهای متحرک، مدل مسافرتی، مدل چند منظوره و نیز مدلهایی از گهواره که قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب نوزادان را دارند، نمونه هایی از گهواره کودک هستند، در اینجا تصاویری جدیدتر از انواع گهواره کودک قرار داده ایم که می توانید با مشاهده مشخصات ظاهری این گهواره ها و بعد از اطمینان از کیفیت، امنیت و راحتی آنها، بهترین مدل گهواره را انتخاب کرده و سفارش دهید.

گهواره نوزادان جدیدمدلی از گهواره نوزادانانواع گهواره کودکگهواره کودک  مدرنگهواره کودک کوچکگهواره نوزاد چوبیگهواره کودک جذابگهواره کودک سادهگهواره نوزاد شیکگهواره کودک ایمنگهواره کودک چوبیگهواره کودکگهواره نوزادانجدیدترین گهواره نوزاد

با توجه به وجود مدل های مختلف گهواره کودک، ممکن است انتخاب یکی از این مدل ها مشکل باشد. با توجه به سلیقه و جنسیت نوزاد و سرویس خواب نوزاد می توان یکی از این طرح ها را برای سیسمونی نوزاد انتخاب نمود.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *