دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدل کیف پارچه ای جدید با طرح های متفاوت

  • ندا خوشرو
  • ۹ دی ۱۳۹۴
  • ۰

کیف های پارچه ای جذابیت خاص خودشان را دارند در این بخش از دنیای مد مدل های کیف پارچه ای زنانه و دخترانه را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم که این مدل ها می توانند ایده خوبی برای انتخاب مدل کیف پارچه ای شما باشند. لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

کیف های زنانه در جنس ها و طرح های مختلف موجود می باشند مدل کیف با جنس پارچه یکی از انواع مدل های کیف زنانه است که شما می توانید این نوع کیف ها را با ایده های خلاقانه و با انواع پارچه ها برای خود تهیه کنید.

برای دوخت کیفی پارچه ای شما نیازی ندارید که به مغازه های مختلف مراجعه کنید کافی است با به خرج دادن کمی استعداد و خلاقیت کیفی پارچه ای را با کمک قیچی و سوزن و پارچه دلخواه خود بدوزید. انواع متنوع مدل کیفهای پارچه ای را در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد.

کیف پارچه ای

انواع مدل های کیف پارچه ای جدید

برخی از کیفهای پارچه ای در برابر باران عایق خوبی نیستد و بهتر است که آن ها را در فصل تابستان استفاده کنید.

کیف پارچه ای جدید

مدل های جذاب کیف پارچه ای

کیف هایی که از جنس پارچه هستند مزیت های خوبی دارند از جمله مزیت های این نوع کیف ها قابلیت انعطاف آن ها است و هم چنین شما می توانید این نوع کیف ها را به راحتی در دست خود بگیرید و یا بر روی شانه بیندارید.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

مدلی متفاوت ازکیف پارچه ای

کیفهای پارچه ای وزنی ندارند و فقط وزن آن ها با قرار دادن وسایل درونشان افزایش پیدا می کند.

کیف دخترانه پارچه ای با طرحی متفاوت

کیف پارچه ای بزرگ

مدل کیف های زنانه

شما می توانید با کمی ذوق و سلیقه و با الهام گرفتن از مدل های کیف زنانه این مطلب مدل کیف  زنانه خود را طراحی کنید و بدوزید. از مدل های  سنتی و قدیمی کیف نیز می توانید در دوختن کیف های از جنس پارچه استفاده کنید.

کیف پارچه ای جدید

کیف پارچه ای با مدلی زبا و ایده آلکیف پول پارچه ای

این مدل کیف را می توانید با جنس پارچه تریکو بدوزید و می توانید در این نوع کیف ها از انواع رنگ های متنوع پارچه ها استفاده کنید.

انواع مدل های کیف پارچه ای زنانه 2016 کیف پول پارچه ای زنانه 2016 کیف پاپیونی زنانه پارچه ایمدل کیف پارچه ای زنانه کیف زنانه پارچه ای

مدل های جدید کیفهای پارچه ای دخترانه

دختران جوان به مدل کیفها کفش خود بسیار حساس می باشند شما می توانید مدل های زیبا و متنوع کیفهای پارچه ای را برای خود انتخاب کنید و با سلیقه خودتان این نوع کیفها را به راحتی در منزل برای خود تهیه کنید.

کیف پارچه ای با طرح سنتی مدل کیف پارچه ای برای دختران مدل ساده کیف پارچه ای کیف اسپرت دخترانه 2016 پارچه ای کیف پارچه ای سگک دار

در این بخش از کیف و کفش چند مدل کیف دخترانه با پارچه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

کیف پارچه ای دخترانه 2016 کیف پارچه ای با رنگ روشن کیف پارچه ای دخترانه با طرح درخت مدل کیف پارچه ای لا انوع رنگ های پارچه مدل های متنوع کیف پارچه ای

مدل کیف پارچه ای را می توانید در رنگ ها و طرح های زیبا بدوزید این کیف ها بسیار سبک هستند و بسیار مناسب برای کودکان شما می باشند.

کیف پارچه ای با طرح حیوانات کیف عروسکی پارچه ای

این مدل کیف ها را می توانید بدون صرف هزینه های زیاد در منزل به راحتی تهیه کنید. امیدوارم با الهام گرفتن از این مدل کیف ها بتوانید مدل کیف  ایده ال خود را طراحی کنید. برای مشاهده انواع مدل های کیف به بخش کیف زنانه مراجعه کنید.
موفق باشید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *