دسته ها
پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر مدل آرایش لایت جدید با متد های روز دنیا

  • ندا خوشرو
  • ۴ دی ۱۳۹۴
  • ۰

آرایش لایت طرح ساده ای دارد و در این نوع آرایش حداکثر ۳ نوع رنگ به وضوح در آرایش صورت دیده می شود. در ادامه مطلب انواع متنوع از مدل آرایش لایت را مشاهده خواهید کرد.

اگر شما تمایلی به میکاپ های غلیظ ندارید و ترجیح می دهید از میکاپ های ساده استفاده کنید انواع میکاپ لایت یا ملایم این مجموعه می تواند ایده خوبی برای انتخاب میکاپ شما باشد.

در مدلهای آرایش لایت از خط چشم های دنباله دار و طرح دار استفاده نمی شود و برخی از افراد در آرایش لایت خود از خط چشم استفاده نمی کنند. در میکاپ لایت از رنگ های مناسب سایه چشم برای چشم های خود استفاده کنید.

مدل های میکاپ لایت برای عروس همراه با متد های روز

انواع متنوع مدل آرایش لایت

در مدل آرایش دخترانه بهتر است از مدلهای آرایش ملایم استفاده کنید. آرایش های ملایم علاوه بر زیبایی، وقار و متانت زیادی نیز به دختران جوان می بخشند. در ادامه تصاویری زیبا و فوق العاده جذاب از آرایش ساده و ملایم را مشاهده می فرمایید.

انواع مدل های آرایش لایت صورت مدل آرایش صورت دخترانه 2016 مدل آرایش دخترانه

میکاپ لایت

اگر شما تمایل دارید که از خط چشم دنباله دار و آرایش های تیره و غلیظ استفاده کنید آرایش لایت ایده مناسبی برای شما نمی باشد. در این بخش مدلهای متنوع میکاپ لایت را مشاهده خواهید کرد.

  •  آرون گروپس

میکاپ ساده و لایت زنانه میکاپ صورت آرایش زیبا و شیک لایت زنانه آرایش لایت چشم رنگی مدل های آرایش صورت لایت مدل خط چشم برای میکاپ لایت مدل آرایش لایت چشم مدل آرایش لایت با سایه تیره و روشنمدل سایه چشم برای آرایش لایت

مدل های میکاپ لایت برای عروس

آرایش لایت نوعی آرایش با سبک خاص و منحصر به فرد است از این رو می توانید این نوع میکاپ عروس را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید.

مدل های متنوع آرایش عروس مدل های آرایش لایت جدید و 2016

در این بخش از آرایش صورت مدلهای متنوع از میکاپ لایت عروس را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم. آرایش های لایت دارای محبوبیت زیادی در میان افراد خوش چهره و زیبا هستند.

آرایش لایت جدید و 2016 مدل های جدید آرایش لایت مدل آرایش ساده چشم عروس انواع مدل های متنوع میکاپ لایت عروس 2016

آرایش لایت به عروس های جوان نیز وقار و متانت بیشتری می بخشد و زیبایی های طبیعی افراد را نمایان تر می کند.

مدل آرایش ساده عروس آرایش لایت عروس آرایش لایت

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا، بیش از ۲۰ مدل آرایش لایت را مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدلها لذت ببرید و با الهام گرفتن از این مدلهای میکاپ لایت بتوانید مدلی زیبا را برای آرایش صورت خود انتخاب کنید. موفق باشید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *