دسته ها
چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

گالری عکس قناری های زیبا و دوست داشتنی

  • یلدا محمدی
  • ۳ دی ۱۳۹۴
  • ۰

سری جدید و متنوع انواع عکس قناری اهلی زیبا و دوست داشتنی به همراه اطلاعاتی در زمینه شناخت انواع مختلف قناری که کمک میکند پرنده دلخواه خود را شناسایی نموده و در صورت تمایل تهیه نمایید.

قناری یکی از پرنده های کوچک، زیبا و خوش صدا است که افراد زیادی تمایل به نگهداری از آنها دارند. مجموعه عکس قناری های زیبا و جذاب را در این مقاله گردآوری نموده ایم که ضمن مشاهده این عکس های متنوع و دلنشین می توانید با انواع مختلف قناری و تصاویر آنها آشنا شوید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید و از تصاویر و عکس ها به همراه مطالبی مفید برای شناخت بهتر انواع قناری دیدن فرمایید.

مجموعه عکس قناری زیبا به همراه معرفی انواع قناری :

سری جدید و زیبای عکس قناری های مختلف را د راین بخش ملاحظه می فرمایید و با انواع مختلف آنها آشنا می شوید. قناری پرنده ایی زیبا و خوش صدا است که همانند کبوتر افراد زیادی تمایل به نگه داری از آن دارند. اما باید بدانید که نگهداری از این پرنده نیازمند رعایت اصول مهمی است که با شناخت صحیح از نوع قناری فراهم می آید. مشاهده عکس های زیر و همچنین مطالعه مطالبی که در ادامه ذکر نموده ایم می تواند در شناخت بهتر قناری به شما کمک کند.

عکس قناری رسمی بلند

قناری رسمی بلند حدود چند سالی است که در ایران تولید می شود و افراد زیادی را به خود علاقه مند نموده است. این نوع قناری جثه ای بزرگتر ار قناری رسمی معمولی دارد و کشیده است. این پرنده سر کوچک، قد، پا، دم و گردن بلند و کشیده دارد، پرهای این پرنده زیبا کاملا صاف و بدون فر است و از سر تا دم پرنده یک اندازه است. ارزش قناری رسمی بلند، به سایز بدنش است و هر قدر پاها، دم و قامتی کشیده تر داشته باشد ارزش بیشتری دارد. در ادامه تصاویری زیبا از قناری رسمی بلند را ملاحظه می فرمایید که به شناخت بهتر شما از این پرنده کمک می کند.

عکس قناریقناری رسمی بلند

تصویر قناری بلند رسمی

قناری رسمیقناری رسمیعکس زیبای قناری رسمی بلندعکس های قناریقناری رسمی بلند

  •  آرون گروپس

عکس قناری سرخ

دو نوع قناری سرخ داریم که دسته اول حاصل جفتگیری پرنده سیسکین قرمز با قناری است که نتیجه آن قناری سرخ کوچک است که با بزرگتر شدن پرنده رنگ آن نیز کمرنگ تر می شود. دسته دوم قناری هایی هستند که با خوردن مواد غذایی قرمز رنگ از جمله فلفل دلمه ای قرمز، کلم بنفش و چغند در زمان پرریزی، رنگ پرهای تازه رشد کرده سرخ می شود. در این حالت نیز بعد از پرریزی مجدد در صورتی که از مواد غذایی ذکر شده استفاده نگردد پرهای پرنده به رنگ طبیعی درمی آید و دوام زیادی ندارد.

عکس قناری سرخقناری سرخقناری سرخ زیباعکس های قناری قرمز

قناری سرخ بسیار زیبا و دوست داشتنی است

تصاویر قناری

عکس قناری گلاستر

قناری گلاستر دارای فرم بدنی خاصی است و به همین دلیل مورد توجه پرورش دهندگان قناری واقع شده است. این قناری زیبا و جذاب دارای رنگ های سبز، شتری و دارچینی است که در ایران به رنگ های روش این نوع قناری توجه بیشتری می شود. طول عمر این قناری زیبا حدود 10 سال است و دو نوع کاکلی و بدون کاکل دارد که تفاوت آنها در کاکل ها و اندازه سر این پرنده ست. در ادامه تصاویری از هر دو نوع قنادی گلاستر را ملاحظه می نمایید.

قناری گلاسترقناری گلاستر کاکلیقناری گلاستر کاکلیعکس قناری زیبای گلاسترعکس با نمک قناری گلاستر که ظاهری متفاوت دارد

عکس های قناری گلاسترعکس قناری گلاستر

عکس قناری آوازخوان رولر

این قناری را می توان مشهورترین و قدیمی ترین نژاد قناری آوازخوان دانست که اغلب دارای رنگ های سبز یا زرد است و مهمترین معیار برای انتخاب آنها نوع خواندن آواز و نغمه توسط قناری است که می توان گفت امروزه چهار نغمه خاص برای این پرنده شناخته شده است. مشاهده عکس های زیر می توانند باعث آشنایی بیشتر شما با شکل ظاهری این پرنده شود.

عکس های قناری زیباعکس جدید قناری

تصویر قناری خوش صدای رولر

قناری آوازخوان رولرعکس قناری آواز خوان

امیدواریم از مشاهده عکس قناری در گونه های مختلف لذت برده باشید و با مطالعه این مقاله انواع مختلف قناری را بهتر شناخته باشید. پیشنهاد میکنیم با مراجعه به بخش عکس حیوانات ضمن مشاهده تصاویر و عکس های حیوانات و پرندگان با چگونگی زندگی و انواع مختلف آنها نیز بیشتر آشنا شوید.

منبع : آرگا

مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *