دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

عکس های مدل مانتو ساتن جدید با تن پوش عالی

  • ندا خوشرو
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۹
  • ۰

مدل مانتویی را که انتخاب می کنید باید با فرم اندام و قد شما مطابقت داشته باشد در این بخش از دنیای مد بیش ار بیست مدل مانتو ساتن کوتاه و بلند را با تن پوش عالی مشاهده خواهید کرد. لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 ساتن نوعی پارچه است که بسیار لوکس می باشد و دارای سطحی صاف و براق است و با پارچه ساتن می توان انواع لباس مجلسی و مانتوها را دوخت. در ادامه این مطلب انواع متنوع از مدل مانتوی ساتن را مشاهده خواهید کرد.

مانتوها یکی از پوشش های بسیار مهم و ضروری برای خانم های ایرانی است توجه به فرم اندام در هنگام خرید و یا دوخت مانتوها یکی از نکاتی است که شما باید به آن توجه کنید. اگر شما مایلید که از مانتوهای لوکس و براق استفاده کنید مدل مانتوی ساتن می تواند مدل مانتوی مناسبی برای انتخاب شما باشد.

مدا مانتو ساتن 2016 جدید و شیک

مدل های مانتو ساتن جدید با تن پوش شیک

پارچه های ساتن از ابریشم و پنبه و پولیستر و … درست می شوند. توجه داشته باشید که لباس های ساتن ابریشمی را باید برای شستشو به خشکشویی ها ببرید ولی بقیه جنس پارچه های ساتن را می توانید با آب گرم و یا سرد بشویید. در این بخش از مدل مانتوی طرح های زیبا و جدید ساتن را برای شما عزیزان گردآوری کرده ایم.

مدل های مانتو ساتن ویژه سال1395مدل مانتو ساتن مجلسی مانتو ساتن با آستین سه ربع

انواع متنوع مدل مانتوهای ساتن کوتاه

برای خانم هایی که قد کوتاه هستند مدل مانتوی ساتن کوتاه بسیار مناسب تر است زیرا مدل های مانتوی بلند این افراد را قد کوتاه تر نشان می دهد. مانتوهایی که قد آن ها تا زانوی شما است می تواند بهترین ایده برای مدل مانتوی ساتن شما باشد. انواع متنوع مدل مانتوی کوتاه زیر می تواند ایده خوبی برای انتخاب مدل مانتوی ساتن شما باشد.

مانتو ساتن طلاییمانتو ساتن زیبا و شیک مدل مانتو ساتن با رنگ تیره مانتو ساتن ویژه نوروز 1395مدل مانتو زنانه 2016 مدل مانتو 2016 مانتو ساتن رنگ روشن مانتو زنانه مشکی

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

مدل مانتوهای سنتی با پارچه ساتن نیز دارای طرفداران زیادی هستند

مانتو 2016 مدل مانتو ساتن مشکیمانتو ساتن با تن پوش شیک

مدل مانتوی ساتن بلند با تن پوش عالی

اگر شما ترجیح می دهید تا از مانتوهای بلند استفاده کنید مدل های مانتوی ساتن جدید  این مطلب می توانند برای شما بهترین انتخاب باشند.

مانتو ساتن کار شده مدل مانتو ساتن ویژه سال 2016 مانتو مجلسی بلند مانتو بلند قهوه ای با یقه حلزونی مدل های مانتو زنانه شیک و مدرن مانتو بلند زنانه با جنس ساتن

جدیدترین مدلهای مانتوی ساتن دخترانه و زنانه

ساتن یک نوع پارچه براق و لوکس است که یک نوع احساس نرمی و لطافت را القا می کند و تصور بسیاری از افراد بر این است که ساتن نوعی ابریشم است در حالی که پارچه ابریشمی از الیاف طبیعی تهیه شده است، در واقع ساتن یک نوع بافت است که پارچه از آن ساخته می شود، حال بسیاری از لباسهایی که با ساتن دوخته می شوند از زیبایی و دوام زیادی برخوردار می باشند، انواع مختلف ساتن آنتیک، بارنت، کتان، طرح دار، لغزنده، ساتن دوشس، ساتن با پشت کرپ و … در بازار وجود دارد که هر کسی می تواند متناسب با سلیقه خود انواع مختلف آن را تهیه کرده و مانتوهایی زیبا با طرح دلخواه بدوزد. در ادامه مدلهای زیبا و جدیدی از انواع  مانتوهای ساتن را ملاحظه می کنید.

مدل مانتوی ساتن زیبا

استفاده از مانتو های جلوباز جدید رواج زیادی در بین خانوم ها و دختران جوان امروزی پیدا کرده است، این نوع مانتوها در اشکال متنوع و تا قدی پایین تر از حد زانو دیده می شوند که طرفداران زیادی دارند، بنابراین در این قسمت مدلهای متنوعی از مانتوی جلوباز ساتنی به همراه انواع مختلف مانتوهای ساتن طرح دار، گلدوزی شده، مدل مانتوی بلند دخترانه  و زنانه و … گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار گیرند.

مدل مانتوی ساتن

مدلهایی از مانتوی ساتن

مدلی از مانتوی ساتن

جدیدترین مدل مانتوی ساتن

انواع مدل مانتوی ساتن

مدل مانتوی ساتن شیک

مدل مانتوی ساتن مشکی

مدل مانتو ساتن جلوباز

مدل مانتوی ساتن طرح دار

مدل مانتوی ساتن قرمز

مدل مانتو ساتن جدید

مدل مانتوی ساتن عروس

مدل مانتوی ساتن خاص

مدل مانتوی ساتن جلوباز

مدل مانتوی ساتن مجلسی

مدل مانتو ساتن بلند

مانتو های ساتن مانتوهایی زیبا و براق هستند که شما می توانید آن ها را در طرح ها و مدل های متفاوت تهیه کنید. انواع متنوع مدل مانتوی ساتن را مشاهده کردید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *