دسته ها
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

پرپشت شدن ابرو با ۱۱ روش طبیعی تقویت ابرو

  • ندا خوشرو
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹
  • ۰

ابرو های پرپشت زیبایی چهره و چشم ها را چند برابر می کند. برای پرپشت کردن ابرو های خود استفاده از لوسیون ها و مواد شیمیایی را رها کنید زیرا علاوه بر صرف هزینه های زیاد زیان هایی را بر روی پوست و ابروی شما می گذارند. در این مجموعه از سلامت پوست روش های طبیعی را برای پرپشت شدن ابرو در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

یکی از بهترین و بی زیان ترین روش های پر پشت شدن ابرو استفاده از گیاهان و مواد طبیعی است. مواد شیمیایی گزینه مناسبی برای پرپشت شدن ابرو های شما نمی باشند و به مرور زمان مواد شیمیایی اثر تاثیر گذار خود را از دست می دهند ولی گیاهان و مواد طبیعی هرگز اثر خود را از دست نمی دهند زیرا همه مواد مغذی در درون گیاهان و مواد طبیعی وجود دارد.با استفاده مداوم و طولانی مدت از گیاهان و مواد طبیعی می توانید ابرو های خود را پر پشت کنید و قسمت های خالی ابروی شما با استفاده مداوم از این نوع مواد طبیعی به خوبی پر خواهد شد. در ادامه مطلب جند روش برای پر پشت شدن ابرو را به شما عزیزان معرفی می کنیم. داشتن ابرو پهن و پر پشت در جذابیت چهره شما تاثیر گذار است.

ابرو پر شت

روش های طبیعی برای پرپشت شدن ابرو

روش های طبیعی بهترین گزینه برای پر پشت شدن ابرو شما می باشند زیرا اثرات زیان باری ندارند و شما می توانید به راحتی و بدون هیچ نوع دغدغه ای این محصولات طبیعی را برای پشت کردن ابرو های خود استفاده کنید.

روغن بادام

یکی از راه های پر پشت کردن ابرو ها ماساژ ابرو با روغن بادام است که شما می توانید هر شب قبل از خوابیدن ابرو های خود را با روغن بادام به خوبی ماساژ دهید استفاده منظم و مکرر از روغن بادام تاثیر زیادی بر پر پشت شدن ابرو های شما خواهد داشت.

روغن بادام

پرپشت کردن ابرو ها با روغن زیتون و آب پیاز

سولفور برای رشد و پر پشت کردن ابرو ها مفید و ضروری است آب پیاز مقدار حاوی مقدار قابل توجهی سولفور است. روغن زیتون هم روند رشد ابرو ها را سریع تر می کند.
مقداری پیاز را رنده کنید و آب آن را با کمک پارچه به خوبی بگیرید. آب پیاز را در درون ظرفی مناسب بریزید و با روغن زیتون به خوبی مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را به مدت ۱۵ دقیقه بر روی ابرو های خود قرار دهید و بعد از گذشت مدت زمان ذکر شده ابرو های خود را به خوبی با آب شستشو دهید.

روغن زیتون

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس


آب پیاز

پر پشت کردن ابرو ها با استفاده از روغن کرچک

استفاده مداوم از روغن کرچک روند رشد ابرو های شما را سریع تر می کند و باعث می شود تا موهای ابرو کلفت تر شوند. روغن کرچک تمام مواد لازم را برای رشد موها در بر دارد. در مدت دو هفته هر شب قبل از خواب ابرو های خود را با روغن کرچک ماساژ دهید بعد از مدت زمان ذکر شده تاثیر روغن کرچک را بر روی ابرو های خد به وضوح مشاهده خواهید کرد.

روغن کرچک

روغن نارگیل راهی برای پرپشت کردن ابرو ها

مقداری روغن نارگیل در ظرفی بریزید و آن را بر روی حرارت قرار دهید تا باز شود سپس روغن نارگیل را قبل از خواب بر روی ابرو های خود بمالید و به مدت یک ماه هر شب قبل از خواب این روش را ادامه دهید رشد ابرو های شما سریعتر خواهد شد.

روغن نارگیل

وازلین

مقداری وازلین را با روغن کپسول ویتانین E مخلوط کنید و هرشب این مخلوط را به ابرو های خود بمالید. به طور منظم و به مدت یک ماه هر شب این مخلوط استفاده کنید. وازلین و روغن کپسول ویتامین E موهای ابرو شما را ضخیم تر می کنند.

وازلین برای تقویت ابرو ها
پر پشت شدن ابرو

روغن رزماری

روغن رزماری یکی از روش های بسیار فوق العاده و موثر برای پرپشت شدن ابرو ها است. هر شب قبل از با مقداری روغن رزماری ابروهای خود را ماساژ دهید و این کار را یک ماه به طور منظم هر شب انجام دهید.

رز ماری

6 روش پر پشت شدن ابرو

زرده تخم مرغ

استفاده از رده تخم مرغ به منظور پرپشت شدن ابرو بسیار مفید و موثر است، می توانید بعد از پاک کردن پوست تان در زمان خواب زرده تخم مرغ را با کمک پنبه بر روی ابرو هایتان بزنید و اجازه دهید به مدت بیست تا سی دقیقه بماند و در نهایت با آب گرم بشویید، جهت دریافت بهترین نتیجه هر شب پیش از خوابیدن از این روش استفاده کنید تا شاهد ابرو های پر پشتی باشید.

شیر فاقد قند

به منظور تقویت ابرو ها استفاده از شیر گزینه بسیار مناسبی است فقط کافی است، پس از پاک کردن پوست تان در هنگام خواب پنبه ای را به شیر فاقد قند آغشته کرده و بر روی ابرو هایتان اعمال کنید اجازه دهید تا صبح بماند فقط باید دقت داشته باشید که در انجام این روش از شیر بدون قند استفاده کنید زیرا، شیر معمولی منجر به خشکی پوست خواهد شد.

پرپشت کردن ابرو با راهکارهای طبیعی

آلوئه ورا

جهت تقویت ابرو هایتان می توانید از آلوئه ورا کمک بگیرید بنابراین، پیش از خوابیدن تکه پنبه ای را به ژل آلوئه ورا آغشته کرده و بر روی ابرو هایتان اعمال نمایید و صبح آن را بشویید، هر شب قبل از خوابیدن از این روش استفاده کنید.

روغن کنجد

از دیگر راهکاری های طبیعی به منظور پرپشت کردن ابرو ها استفاده از روغن کنجد است که می توانید دو قاشق غذا خوری روغن کنجد را با یک دوم قاشق سوپ خوری آب لیمو و پنج تا شش قطره روغن رزماری ترکیب کرده سپس پنبه را به مخلوط حاصل آغشته و بر روی ابرو هایتان بگذارید و اجازه دهید به مدت نیم ساعت بماند، روزی دو بار از این روش کمک بگیرید.

تقویت ابرو با روش های خانگی

دانه شنبلیله

به دلیل اینکه دانه شنبلیله دارای مقادیر فراوانی اسید نیکوتینیک و لسیتین است لذا، به عنوان یک روش عالی و موثر جهت پرپشت کردن ابرو ها محسوب می شود، پیش از استفاده از این دانه ها آن ها را به مدت پنج ساعت خیس کنید و بعد آن ها را له کرده سپس مقداری روغن بادام یا نارگیل به آن بیفزایید و مخلوط حاصل را پیش از خوابیدن بر روی ابرو هایتان بمالید و صبح بشویید، هفته دو تا سه بار از این روش به مدت دو ماه استفاده کنید تا به نتیجه دلخواه تان برسید.

به طور کلی درمان پوست و مو با روش های طبیعی بسیار مناسب تر از مواد و لوسیون های شیمیایی است. در این بخش از سلامت مو چند روش آسان و کم هزینه را برای پرپشت شدن ابرو معرفی کردیم. خواب کافی و رعایت مدت زمان مرتب کردن ابرو و برداشتن ابرو یکی از نکاتی است که شما باید بیشتر به آن توجه کنید.

 

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *