دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

جدیدترین مدل های لباس عروس ویژه سال ۲۰۱۶

  • ندا خوشرو
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۴
  • ۰

اگر روز عروسی شما نزدیک است و برای انتخاب لباس عروس دچار تردید هستید و می خواهید جدیدترین مدل لباس عروس را برای روز عروسی خود انتخاب کنید تا ادامه مطلب همراه ما باشید تا شما را با جذاب ترین و مدرن ترین مدل لباس عروس اروپایی ۲۰۱۶ آشنا سازیم.

یکی از مهم ترین خرید های عروس خرید لباس عروس مناسب است به طور کلی طرح و مدل لباس عروس در جذابیت آرایش صورت و آرایش موی عروس بسیار تاثیرگذار است. در این مجموع بیش از بیست مدل لباس عروس اروپایی جدید را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم امیدواریم این مدل ها ایده خوبی برای انتخاب لباس عروس شما باشد.

انواع مدل های لباس عروس اروپایی ۲۰۱۶

توجه به فرم اندام در انتخاب لباس عروس یکی از نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید لباسی را انتخاب کنید که متناسب با فرم اندام شما باشد و بتواند بعضی از عیب های ظاهری شما را به خوبی بپوشاند. در این مطلب انواع مدل لباس عروس اروپایی۲۰۱۶ را مشاهده خواهید کرد.

مدل لباس عروس اروپایی 2016 با طراحی مدرن

پوشیدن لباس عروس با دنباله بلند برای عروس های قد بلند مناسب است.

لباس عروس اروپایی شیک و زیبا

مدل لباس عروس اروپایی 2016 لباس عروس اروپایی لباس عروس اروپایی با مدلی متفاوت لباس عروس پوشیده اروپایی 2016 انواع مدل های زیبا و متفاوت لباس عروس اروپایی

عروس ها با قد کوتاه هرگز از لباس ها با دنباله بسیار بلند نباید استفاده کنند و بهتر است لباس عروس دنباله دار را با دنباله  ۶۰ تا ۸۰ سانتی متر یرای پوشیدن انتخاب کنند.

  •  آرون گروپس
  •  مبل و میز

انواع مدل های لباس عروس اروپایی لباس عروس دنباله دار و پوشیده مدل لباس عروس اروپایی 2016 شیک و جذاب لباس عروس آستین دار
مدل لباس عروس اروپایی 2016 مدرن و زیبا

انواع متنوع مدل لباس عروس اروپایی شیک و مدرن

باید در هنگام انتخاب لباس عروس به قد و وزن خود توجه کنید. لباس ها با دامن چین دار و پفی برای عروس های چاق و قد کوتاه مناسب نیستند.استفاده از لباس عروس پفی برای عروس های لاغر بسیار مناسب است و حجم اندام آن ها را بیشتر می کند.

مدل لباس عروس اروپایی model of european bride dress (8)لباس عروس اروپایی زیبا و شیک

مدل لباس عروس اروپایی 2016 با دامن پف دارلباس عروس

لباس عروس های ساده و اندامی نیز برای عروس ها با قد و اندام متناسب مناسب می باشد.


لباس عروس سفید و دکلته

عروس هایی که وزن بالایی دارند باید لباس عروس هایی را انتخاب کنند که دامن آن ها ساده است. اگر شما شکم دارید بهتر است لباس عروسی را انتخاب کنید که از زیر قفسه سینه شما به سمت پایین آزاد باشد با پوشیدن این نوع لباس ها بزرگی شکم شما مخفی می شود. اگر شما بازوهای بزرگی دارید هرگز لباس عروس دکلته را برای پوشیدن انتخاب نکنید.

لباس عروس اروپایی با کمر بند
لباس عروس مدل ماهی می تواند انتخاب خوبی برای افرادی که اندام متناسبی دارند و کمی پر هستند باشد.

لباس عروس 2016 مدل جذاب و ایده آل لباس عروس دنباله دارانواع مدل های متنوع و زیبا لباس عروس اروپایی 2016
در انتخاب لباس عروس به فصلی که در آن هستید توجه کنید و بهتر است لباس عروس خود را متناسب با فصلی که مراسم عروسی شما در آن برگزار می شود انتخاب کنید. لباس عروس مدل کوتاه برای جشن های عروسی که  در فصل تابستان برگزار می شوند بسیار مناسب هستند لباس عروس های آستین دار با یقه بسته برای فصل زمستان می توانند ایده بسیارخوبی باشند.

لباس عروس دامن چین دار و کوتاه لباس عروس کوتاه اروپایی 2016

در این مجموعه از لباس عروس مدل لباس عروس اروپایی ۲۰۱۶ را مشاهده کردید که امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد. برای مشاهده انواع مدل های لباس عروس به بخش لباس عروس مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۰ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *