دسته ها
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

تصاویر انواع مدل بلوز ریون جدید و مدرن را اینجا ببینید

  • ندا خوشرو
  • ۱۷ شهریور ۱۳۹۹
  • ۲

بلوز مجلسی ریون نوعی بلوز زنانه با پارچه کشی است که شما می توانید این مدل بلوز ها را در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری کنید. در این بخش از دنیای مد بیش از بیست مدل بلوز ریون را برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم که امیدواریم با رعایت نکاتی که در این بخش درباره بلوز مجلسی ذکر کرده ایم شیک پوش تر از همیشه در مجالس و مهمانی ها حضور پیدا کنید.

بعضی از خانم ها تمایل دارند در مجالس از بلوزهای مجلسی استفاده کنند. بلوز مجلسی کشی نوعی از بلوزهای مجلسی است که شما می توانید این نوع بلوزها را خریداری کنید. هم چنین اگر تمایل دارید این مدل لباس ها را بدوزید انواع متنوع مدل بلوزهای ریون این مجموعه می تواند الگوی مناسبی برای انتخاب شما باشد.

پارچه ریون نوعی پارچه کشی است که شما می توانید با استفاده از این پارچه انواع پیراهن و بلوزی مجلسی و مانتوی ریون را بدوزید و یا از مراکز فروش لباس, انواع لباس مجلسی ریون و مانتو ریون را خریداری کنید.

بلوز مجلسی ریون

انواع مدل های زیبا بلوز ریون مجلسی

دوخت پارچه های کشی کمی سخت است بنابراین اگر تمایل دارید مدل بلوز های ریون خود را بدوزید حتما خیاط ماهری را برای دوختن بلوزهای مجلسی خود انتخاب کنید.
زنان باردار می توانند برای مدل لباس مجلسی بارداری خود از این نوع پارچه ها استفاده کنند زیرا این نوع پارچه همانطور که گفته شد به خوبی کش می آیند.

بلوز و شلوار ریون مجلسیبلوز مجلسی زنانه و دخترانه ریون بلوز مجلسی با جنس پارچه  کشی را در هنگام شستشو حتما با آب سرد بشویید و به هیچ عنوان از آب داغ برای شستشوی این نوع لباس ها استفاده نکنید.
مدل بلوزهای ریون مناسبی را برای پوشیدن انتخاب کنید که رنگ آن به چهره شما بیاید و متناسب با اندام شما باشد.

بلوز مجلسی ریون 2016

بلوز مجلسی زنانه کرواتی
مدل یقه بلوز مجلسی هم نقش زیادی در زیبایی بلوز کشی شما دارد و اگر از بلوزها با یقه های باز استفاده می کنید حتما گردنبند زیبایی را در گردن خود بیندازید تا جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

  •  مبل و میز
  •  آرون گروپس

بلوز مجلسی ریون آستین کوتاه

بلوز مجلسی ریون کارشده

مدل بلوزهای ریون مجلسی مشکی

بلوز مجلسی کشی مشکی را می توانید با شلوار زنانه تیره و شلوار های جین در مجالس عصرانه و مهمانی ها کوچک بپوشید هم چنین این مدل بلوز ها را می توانید با دامن های کوتاه و بلند با جنس پارچه  کشی ست کنید. خانم های چاق می توانند مدل بلوز  کشی مشکی را به عنوان لباس مجلسی مناسب در مهمانی ها بپوشند.

بلوز مجلسی با جنس پارچه ریون مدل بلوز ریون زنانه مجلسی
مدل بلوز ریون زنانه بلوز مجلسی ریون آستسن سه ربع مدل بلوز ریون همراه با تور مشکی تیشرت دخترانه ریون با طرح قلب

انواع مدل های بلوز مجلسی با طرح های زیبا و رنگ روشن

اگر ترجیح می دهید در مهمانی ها و مجالس از لباس های رنگ تیره استفاده نکنید مدل های بلوز کشی مجلسی در این بخش می تواند ایده خوبی برای شما باشد تا بتوانید مدل لباس مناسب را برای خودتان انتخاب کنید بلوز مجلسی کشی با رنگ های شاد و روشن را می توانید با دامن و یا شلوار زنانه همرنگ خود ست کنید و هم چنین می توانید این نوع بلوز ها را با هر رنگ تیره و روشن شلوار و یا دامن در مجالس بپوشید.

بلوز و دامن ریون با رنگ روشن

بلوز مجلسی ریون با رنگ روشن مدل بلوز ریون متفاوت و ایده آل انواع مدل های بلوز مجلسی ریون زنانه بلوز ریون 23 مدل بلوز مجلسی ریون بلوز مجلسی با طرح و رنگ متفاوت 2016بلوز مجلسی 2016بلوز مجلسی ریون همراه با تورمدل بلوز ریون دکمه دار با رنگ قهوه ای

انواع شومیز دخترانه ریون

شومیز ها مدلهای جدیدی از لباسهای زنانه و دخترانه با طراحی خاص هستند، این نوع لباسها در ابتدا به شکل آستین بلند با دکمه هایی در وسط و اغلب در طراحی هایی به صورت کلاسیک و ساده، دیده می شدند، اما امروزه دارای طرح های بسیار متنوعی هستند که می توان با پارچه های متنوع و زیبا طراحی و تهیه کرد، جالب است بدانید که گسترش این مدل لباسها همزمان با فراگیر شدن مانتو های جلو باز در بین خانوم های ایرانی اتفاق افتاد که از آن به عنوان پوشش مکمل و در زیر مانتوها مورد استفاده قرار می گرفت و اخیرا نیز به عنوان یک پوشش پرکاربرد دخترانه و زنانه برای استفاده در مهمانی ها، کژوال یا روزمره و نیز رسمی کاربرد دارد که همراه شلوار، دامن و یا سرهمی بسیار جذاب به نظر خواهد رسید، در ادامه می توانید گلچینی از مدل شومیز های دخترانه ریون را ببینید و بهترین آن را متناسب با سلیقه، فرم اندام و رنگ پوست تان انتخاب و سفارش دهید.

مدل خاص شومیز ریون

مدل شومیز مجلسی در انواع شیک و متنوعی با پارچه های ریون، حریر، نخی و … برای سلیقه های مختلف طراحی می شوند که طرفداران زیادی دارند، در اینجا مدلهای جدید و زیبایی از انواع شومیز دخترانه ریون برای استفاده در مهمانی ها و مجالس گردآوری کرده ایم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرند.

تصاویری از مدل شومیز ریون

جدیدترین مدل شومیز ریون

مدلهای شومیز ریون

شیک ترین مدل شومیز ریون

زیباترین مدل شومیز ریون

انواع مدل شومیز ریون

مدل شیک شومیز ریون

مدل جدید شومیز ریون

مدل بلوز ریون دخترانه

مدل زیبای شومیز ریون

مدل شومیز ریون جذاب

مدل بلوز ریون ساده

مدل شومیز ریون زیبا مدل شومیز ریون جدید

مدل شومیز ریون

مدل زیبای بلوز ریون

انواع مدل های بلوز مجلسی ریون را در این بخش مشاهده کردید که امیدواریم از دیدن این مدل ها لذت برده باشید و بتوانید با ایده گرفتن از این مدل بلوزها، بلوز مجلسی مناسبی را برای خود انتخاب کنید. برای مشاهده مدل های بیشتر بلوز مجلسی به بخش مدل بلوز مجلسی مراجعه کنید.

منبع : آرگا


مطالب مرتبط
مطالب داغ
همچنین ببینید
مشاهده دیدگاه های این مطلب
دیدگاه های مطلب
۲ دیدگاه برای این نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *